Ο CEO της Sony Honda Mobility, Yasuhide Mizuno, δήλωσε πως η Afeela δεν θα πουλά μόνο το σεντάν μοντέλο, αλλά τουλάχιστον ακόμη δύο μοντέλα, που αυτά μπορεί να είναι είτε σεντάν, είτε SUV, είτε MPV, λέγοντας πως το MPV είναι πιθανό να υπάρξει εάν αναπτυχθεί σημαντικά η αυτόνομη οδήγηση.
Όπως συγκεκριμένα είπε:
Το πολυμορφικό (MPV) θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης. Αν φτάσουμε στο επίπεδο 3 και στο επίπεδο 4, τότε ίσως όλοι χρειαστούμε ένα “party αυτοκίνητο”.
Η έκδοση παραγωγής του σεντάν μοντέλου που παρουσίασε η Afeela σε μορφή πρωτότυπου μέσα στην εβδομάδα στη CES, θα βασίζεται στη νέα e:Architecture πλατφόρμα της Honda, με την ιαπωνική εταιρία να είναι υπεύθυνη για τα χαρακτηρισιτκά του, για τη μπαταρία, για την αυτονομία και για τις δυνατότητες φόρτισης.
Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της Honda στη Βόρεια Αμερική και εκτός από τις ΗΠΑ θα πωλείται επίσης στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία. Η Afeela δεν θα λανσαριστεί στην αγορά ως premium εταιρία, αλλά ως μια “υψηλής αξίας” εταιρία, κάτι που σημαίνει πως θα τοποθετηθεί τιμολογιακά πάνω από την Honda, αλλά κάτω από την Acura.