Επίσημο: Hennessey Venom F5 Revolution για χρήση στη πίστα

Σχετικά άρθρα

Τον Δεκέμβριο του 2020, η Hennessey αποκάλυψε το Venom F5 Coupe, για να ακολουθήσει το Venom F5 Roadster τον Αύγουστο του περασμένου έτους. Η αμερικάνικη εταιρία ξεκινά το 2023 με το Venom F5 Revolution Coupe, που σχεδιάστηκε για να κυριαρχήσει στις πίστες του κόσμου.

Το Venom F5 Revolution δεν φέρει μηχανικές αλλαγές, και κίνηση παίρνει από τον 6,6-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα απόδοσης 1.817 ίππων (ή 1.840 μετρικοί ίπποι) στις 8.000 σ.α.λ. και 1.617 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Το μπλοκ του είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, ενώ η κεφαλή από αλουμίνιο, με το συνολικό βάρος του κινητήρα να είναι 280 κιλά.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με επτατάχυτο αυτόματο σειριακό κιβώτιο μονού συμπλέκτη, 7 σχέσεων, με τον Hennessey να αναφέρει ότι αυτό φέρει νέα κλιμάκωση. Επίσης, η ομάδα μηχανικών επικεντρώθηκε στη μείωση της μάζας, έτσι ώστε η ζυγαριά να μην υπερβεί τις 3.000 λίβρες (1.360 κιλά). Ωστόσο, το F5 Coupe είναι ήδη λιγότερο από αυτό το βάρος, με την εταιρεία να μην ανακοινώνει το ακριβές νούμερο του Venom F5 Revolution.

Αισθητικά, υπάρχουν πολλές αλλαγές, με το αυτοκίνητο να φέρει νέο αεροδυναμικό πακέτο. Το ανασχηματισμένο εμπρός carbon splitter συνδυάζεται με μεγάλα canards στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα, με τον αεραγωγό οροφής να “σπρώχνει” αέρα στο κέντρο του κινητήρα για βελτιωμένη ψύξη.

Η ρυθμιζόμενη πίσω carbon αεροτομή φέρει μεγάλα endplates και παράγει 362 κιλά κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα όταν το αυτοκίνητο κινείται με 300 χλμ., και πάνω από 635 κιλά κάθετης δύναμης στα 400 χλμ/ώρα. Η ρύθμιση του αυτοκινήτου έχει γίνει από τον αρχιμηχανικό John “Heinrocket” Heinricy, με το Venom F5 Revolution να αξιοποιεί κάθε κομμάτι της 38χρονης εμπειρίας του και της αγωνιστικής του καριέρας.

Το αυτοκίνητο διαθέτει πιο επιθετική ρύθμιση της ανάρτησης, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και φαρδύτερες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου που δημιουργούν μια μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής στα ελαστικά. Ακόμα, είναι διαθέσιμο ένα πακέτο τηλεμετρίας που εμφανίζει και καταγράφει δεδομένα από διάφορες πίστες, συμπεριλαμβανομένων των χρόνων γύρων, των split times και των δυνάμεων G.

Η τιμή του Venom F5 Revolution ανακοινώνεται στα 2,7 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή 600.000 δολάρια περισσότερα από το κουπέ και 300.000 δολάρια λιγότερο από το Roadster. Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 24 μονάδες, με την λογική να λέει ότι στο μέλλον θα δούμε και την Roadster έκδοση του Venom F5 Revolution.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...