Στις 28 Ιανουαρίου θα γίνει η εκκίνηση του φετινού 24ωρου αγώνα αντοχής στην πίστα της Daytona, και εκεί η Cadillac θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του νέου της αγωνιστικού.

Ο λόγος για το V-LMDh, με την αμερικάνικη εταιρία να αποκαλύπτει σήμερα τα τρία liveries που θα φέρουν τα αγωνιστικά που θα πάρουν μέρος στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν του πρωταθλήματος IMSA.

Τα τρία αγωνιστικά είναι βαμμένα σε χρυσό, μπλε και κόκκινο χρώμα, εμπνευσμένα από τα χρώματα του εμβλήματος της σειράς V της Cadillac. Το αγωνιστικό με αριθμό #1 είναι της Cadillac Racing και είναι σε χρυσό χρώμα, και θα έχει πλήρωμα τους Sebastien Bourdais, Renger van der Zande και Scott Dixon.

Το αγωνιστικό με αριθμό #31 είναι σε κόκκινο χρώμα και είναι της ομάδας Whelen Engineering, και πίσω από το τιμόνι του θα βρεθούν οι Pipo Derani, Alexander Sims και Jack Aitken.

Τα συγκεκριμένα δύο θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα IMSA SportsCar. Τέλος, το μπλε -με αριθμό #2- είναι της Cadillac Racing και θα τρέξει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA, με τους Earl Bamber, Alex Lynn και Richard Westbrook.

Μετά τον 24ωρο αγώνα της Daytona, το μπλε #2 V-LMDh θα αγωνιστεί στα 1.000 μίλια του Sebring στις 17 Μαρτίου, ενώ το χρυσό #1 και το κόκκινο #31 αγωνιστικό θα τρέξουν στις 12 ώρες του Sebring στις 18 Μαρτίου.

Το Cadillac V-LMDh συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της LMDh κατηγορίας, για αγώνες αντοχής των πρωταθλημάτων IMSA και WEC, και κατ’επέκταση για το Le Mans, και παίρνει κίνηση από έναν νέο 5,5-λίτρων V8 κινητήρα που συνδυάζεται με το κοινό υβριδικό σύστημα της κατηγορίας LMDh.

Έχουν περάσει περισσότερα από 20 χρόνια από τότε που η Cadillac συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, με την εταιρία να συμμετέχει στο πρωτάθλημα της IMSA και στο WEC από το 2023 με το νέο LMDh υβριδικό πρωτότυπο της. Το εξελίσσει σε συνεργασία με την ιταλική Dallara (ένας από τους τέσσερις αδειοδοτημένους κατασκευαστές πλαισίων).

Η Cadillac διατηρεί την παρουσία της στους αγώνες αντοχής αυτοκινήτων και γίνεται ο τέταρτος κατασκευαστής στην LMDh κατηγορία, μετά την Acura, την BMW, την Porsche και την Lamborghini.

Η αμερικάνικη εταιρία συνεργάζεται με την Dallara από το 2017, όπου παρουσίασαν την Cadillac DPi-V.R (με πλαίσιο την Dallara P217 LMP2). Το εν λόγω αγωνιστικό κατέκτησε δύο πρωταθλήματα IMSA (2017 και 2018), υπό τους κανονισμούς Dpi (Daytona Prototype International).