H Dacia παρουσίασε σήμερα -στο πλαίσιο της έκθεσης των Βρυξελλών- την έκδοση Extreme του αμιγώς ηλεκτρικού Spring, αναβαθμίζοντας τις δυνατότητες κίνησης του μοντέλου και στον ανοιχτό δρόμο. Το Spring Extreme διατίθεται στο μπλε Slate Blue χρώμα, ενώ εφοδιάζεται με πλήθος νέων σχεδιαστικών λεπτομερειών.

Πιο συγκεκριμένα, τμήματα του αμαξώματος, όπως οι μπάρες οροφής, τα καλύμματα των πλευρικών καθρεφτών, οι πλήμνες των τροχών, το σήμα της Dacia στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, καθώς και μέρη κάτω από τα φωτιστικά σώματα, είναι βαμμένα σε χάλκινη Copper Brown απόχρωση.

Επιπλέον, υπάρχουν αυτοκόλλητες λωρίδες στις πόρτες, καθώς και μια αισθητική αναφορά στο μοτίβο snorkel του Duster που βρίσκεται μεταξύ των θυρών και των εμπρός φτερών, αλλά και μια ειδική διακόσμηση στα προστατευτικά του κάτω μέρους των θυρών.

Περνώντας στο εσωτερικό, το Spring Extreme ξεχωρίζει από την επένδυση στα μαρσπιέ των θυρών, την ειδική εκτύπωση στα εμπρός πατάκια και την επένδυση σε χάλκινη απόχρωση σε ορισμένα τμήματα των πάνελ των εμπρός θυρών, στο περίγραμμα των αεραγωγών και της οθόνης πλοήγησης. Επιπλέον, υπάρχουν εμφανείς ραφές στα καθίσματα σε χάλκινη απόχρωση και το λογότυπο της Dacia κεντημένο στα εμπρός καθίσματα.

Ωστόσο, η πιο σημαντική αναβάθμιση της νέας έκδοσης Spring Extreme, είναι η τοποθέτηση από την Dacia ενός νέου ηλεκτροκινητήρα. Αυτός αποδίδει 48 kW (65 ίππους) και είναι διαθέσιμος αποκλειστικά στην εν λόγω έκδοση. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και καλύτερη ανάκτηση ενεργείας.

Η αυτονομία του Spring Extreme ανακοινώνεται στα 220 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο και σε 305 χιλιόμετρα σε αστικό κύκλο, πάντα κατά τα WLTP πρότυπα.