Η MINI συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της τρίτης γενιάς του Countryman, με το αυτοκίνητο να έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις. Όπως η νέα BMW X1, έτσι και αυτό, θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1.500 και 2.000 κ.εκ, ενώ θα είναι διαθέσιμο και ως plug-in υβριδικό, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Το μήκος του από τα 4,3 μέτρα θα φτάσει τα 4,5 μέτρα και σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία από νέο Hatch, φωτογραφίες του οποίου έχουν διαρρεύσει. Θα βασίζεται στην αναβαθμισμένη προσθιοκίνητη FAAR πλατφόρμα και η παραγωγή του θα μεταφερθεί από την Ολλανδία, στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία της Γερμανίας.