Η Ineos καθυστερεί τo υδρογονοκίνητo Grenadier, κατηγορεί την κακή υποδομή

Σχετικά άρθρα

Η Ineos Automotive ξεκίνησε τη παραγωγή του Grenadier τον περασμένο Οκτώβριο, με την εμπορική του διάθεση του πρώτου μοντέλου της εταιρίας του πλουσιότερου Βρετανού να ξεκινά τις επόμενες ημέρες.

Παράλληλα με την έναρξη της παραγωγής του Grenadier, η Ineos Automotive είχε κάνει γνωστό ότι είναι υπέρμαχος του υδρογόνο ως λύση καθαρής ενέργειας για μελλοντικές εκδόσεις, παρουσιάζοντας το Grenadier FCEV Concept, ήτοι μια έκδοση του αυτοκινήτου με καύσιμο το υδρογόνο.

Ωστόσο, τα νέα για την υδρογονοκίνητη έκδοση του μοντέλου δεν είναι καλά, με την βρετανική εταιρία να καθυστερεί την κυκλοφορία της λόγω έλλειψης υποδομών για το καθαρό αυτό καύσιμο.

Η έκδοση παραγωγής του Grenadier FCEV είχε προγραμματιστεί να είναι έτοιμη μέχρι τα μέσα του τρέχοντος έτους, αλλά ο εμπορικός διευθυντής της Ineos Automotive, Mark Tennant σημείωσε ότι η κυκλοφορία ενός τέτοιου μοντέλου χωρίς την κατάλληλη υποδομή δεν έχει νόημα, τονίζοντας:

Το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου για εμάς είναι η σωστή επιλογή μηδενικών εκπομπών για αυτό το όχημα, αλλά λόγω των προβλημάτων υποδομής -δεν υπάρχουν καθόλου πρατήρια ανεφοδιασμού υδρογόνου- δεν μπορούμε να στοιχηματίσουμε πλήρως στις κυψέλες καυσίμου μέχρι να έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη ότι οι άνθρωποι μπορούν να το γεμίσουν. Θα έχουμε ένα λειτουργικό όχημα κυψελών καυσίμου μέχρι τα μέσα του έτους, καθώς δεν έχει καμία σχέση με το αν υπάρχει η τεχνολογία κυψελών καυσίμου.

Πηγή7news.com.au

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...