Η Ineos Automotive, η οποία θα ξεκινήσει την παραγωγή των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του Grenadier τον Ιούλιο του 2022, υποστηρίζει επίσης το υδρογόνο ως λύση καθαρής ενέργειας για μελλοντικές εκδόσεις του μοντέλου της. Ως μέρος αυτού, η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε ότι συνεργάστηκε με την AVL, για την κατασκευή του Grenadier FCEV Concept, ήτοι μια έκδοση του αυτοκινήτου με καύσιμο το υδρογόνο.

Η εταιρία αναφέρει ότι θα ξεκινήσει τις δοκιμές εντός και εκτός δρόμου μέχρι το τέλος του 2022, με το Grenadier FCEV Concept να χρησιμοποιεί την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου από την Hyundai, χάρη στη συμφωνία συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών, που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2020.

Η Ineos είναι ο μεγαλύτερος φορέας ηλεκτρόλυσης της Ευρώπης, που απαιτείται για την παραγωγή καθαρού υδρογόνου χαμηλού άνθρακα και επενδύει €2 δισ. στην παραγωγή πράσινου υδρογόνο, ενώ παράλληλα ξεκινά μια εκστρατεία υπεράσπισης του υδρογόνου.

Ο ιδρυτής και πρόεδρος της Ineos, Jim Ratcliffe αναφέρει:

Πιστεύουμε ότι το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος και η Ineos είναι αποφασισμένη να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξή του. Όταν χρησιμοποιείται σε κυψέλη καυσίμου, το υδρογόνο παράγει μόνο νερό και είναι η καλύτερη πιθανότητα του Ηνωμένου Βασιλείου να επιτύχει τους στόχους για την μείωση του αποτυπώματος του άνθρακα.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ιδανικά για κέντρα πόλεων και μικρές διαδρομές. Αλλά το υδρογόνο είναι πολύ καλύτερο για μεγαλύτερα ταξίδια και βαρύτερα φορτία και αυτό απαιτεί άμεση επένδυση στη διανομή υδρογόνου και στους σταθμούς πλήρωσης υδρογόνου.