Ο CEO της Ferrari, ο Benedetto Vigna, σε πρόσφατη συνέντευξη του ρωτήθηκε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα προσφέρει η ιταλική εταιρία στο μέλλον.
Όπως είπε, το πρώτο ηλεκτρικό της Ferrari θα παρουσιαστεί το 2025 και θα κυκλοφορήσει το 2026 και θα προσφέρει μια “μοναδική οδηγική εμπειρία”, προσθέτοντας πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως της Tesla είναι απλώς για να οδηγούν από το ένα σημείο στο άλλο, και πως οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων δεν ενδιαφέρονται για τα αυτοκίνητα της Ferrari, αφού τους νοιάζει μόνο το πως θα ταξιδεύουν από το ένα σημείο στο άλλο.
Η Ferrari των EVs θα είναι εξίσου συναρπαστική με ένα μοντέλο ICE, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ιταλικής μάρκας: ”
Οι συγκινήσεις στην οδήγηση είναι ένας συνδυασμός παραγόντων: διαμήκης επιτάχυνση, πλευρική επιτάχυνση, ήχος, αλλαγή σχέσεων και φρενάρισμα. Αυτό δεν αλλάζει αν το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ηλεκτρικό
είπε ο Vigna που θεωρεί πως τα μοντέλα της Tesla δεν είναι τίποτα περισσότερο από απλώς “λειτουργικά” αυτοκίνητα. Ωστόσο αναγνώρισε πως η εταιρία του Elon Musk βοήθησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιταχύνουν την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων. Όπως τόνισε:
Πριν από την Tesla, τα πράγματα γίνονταν πολύ αργά όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, αλλά η κλήση αφύπνισης ταρακούνησε τα πράγματα στην αυτοκινητοβιομηχανία και ξεκίνησε την ηλεκτρική επανάσταση. Η Tesla τάραξε τη βιομηχανία και επιτάχυνε τις διαδικασίες και τις αποφάσεις. Ήταν πιο γρήγοροι και πιο ευκίνητοι.
Στόχος του Vigna είναι η Ferrari να είναι και αυτή το ίδιο γρήγορη και ευκίνητη, προσθέτοντας:
Έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα καταλαβαίνεις το περιβάλλον γύρω σου και πόσο γρήγορα προσαρμόζεσαι και παίρνεις αποφάσεις. Εάν πιστεύεις ότι πρέπει να περιμένεις για να έχεις όλο το φάσμα των στοιχείων για να πάρεις την τελική απόφαση, είναι πολύ αργά.
Μέχρι το 2026, μόλις το 40% των αυτοκινήτων της Ferrari θα προσφέρονται μόνο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με το 55% να είναι υβριδικά και το 5% αμιγώς ηλεκτρικά. Οι αναλογίες αυτές θα αλλάξουν το 2030 και τότε η Scuderia πιστεύει πως τα αυτοκίνητα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αποτελούν το 20%, με το 40% να είναι υβριδικά και το άλλο 40% αμιγώς ηλεκτρικά.
Διάβασε επίσης
Η Ferrari θέλει τα ηλεκτρικά της να ακούγονται όπως αυτά με κινητήρες βενζίνης
Η Ferrari θα αναπτύξει και θα κατασκευάζει μόνη της τους ηλεκτροκινητήρες, τους μετατροπείς και τις μονάδες μπαταριών των αυτοκινήτων της, σε μια νέα γραμμή παραγωγής που ετοιμάζει στο Μαρανέλο, ενώ θα αναθέσει σε συνεργάτες τα μη βασικά εξαρτήματα.
Η Ferrari θέλει να τοποθετήσει προωθητήρες αέρα στα μοντέλα της
Η Ferrari θέλει να τοποθετήσει προωθητήρες αέρα στα μοντέλα της