Η Ferrari προγραμματίζει μέχρι το 2026 να κυκλοφορήσει στην αγορά 15 νέα αυτοκίνητα, με την Purosangue να είναι το πρώτο από αυτά και θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, με το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο να κυκλοφορεί το 2025. Μέχρι τότε η εταιρία θα παρουσιάσει ένα νέο hypercar που θα λειτουργήσει ως ο διάδοχος της LaFerrari και θα φέρει τεχνολογίες από την Formula 1 και το νέο αγωνιστικό για το Le Mans.

Μέχρι το 2026, μόλις το 40% των αυτοκινήτων της Ferrari θα προσφέρονται μόνο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με το 55% να είναι υβριδικά και το 5% αμιγώς ηλεκτρικά. Οι αναλογίες αυτές θα αλλάξουν το 2030 και τότε η Scuderia πιστεύει πως τα αυτοκίνητα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αποτελούν το 20%, με το 40% να είναι υβριδικά και το άλλο 40% αμιγώς ηλεκτρικά. Συγκριτικά, το 2021, το 80% των αυτοκινήτων που παρέδωσε η Ferrari στους πελάτες της είχαν μόνο κινητήρα βενζίνης, με το 20% να είναι υβριδικά.

Η Ferrari θα αναπτύξει και θα κατασκευάζει μόνη της τους ηλεκτροκινητήρες, τους μετατροπείς και τις μονάδες μπαταριών των αυτοκινήτων της, σε μια νέα γραμμή παραγωγής που ετοιμάζει στο Μαρανέλο, ενώ θα αναθέσει σε συνεργάτες τα μη βασικά εξαρτήματα.

Τα βασικά της μοντέλα, – συμπεριλαμβανομένου του SUV – θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 85% των ετήσιων συνολικών πωλήσεων της, με το υπόλοιπο 10% να αποτελείται από τα Special Series μοντέλα της, όπως οι 812 Competizione/812 Competizione A και το 5% να αποτελείται από τα Icona Series μοντέλα, όπως η Daytona SP3 και το νέο της hypercar -ο διάδοχος της LaFerrari.

Η Ferrari που θα επενδύσει 4,4 δισ, ευρώ μέχρι το 2026, αναμένει κέρδη 2,5-2,7 δισ. ευρώ το ίδιο έτος. Επίσης αναμένει ελεύθερες ταμειακές ροές 4,6 – 4,9 δισ. ευρώ από το 2022 έως το 2026.

Παράλληλα υπόσχεται να επιτύχει ουδετερότητα εκπομπών άνθρακα στις δραστηριότητές της μέχρι το τέλος της δεκαετίας στις εγκαταστάσεις της. Στο μεταξύ, θα δημιουργηθεί ένα ιταλικό έργο αναδάσωσης με το όνομα “Bosco Ferrari” για τον καθαρισμό της περιοχής.

Τέλος η Ferrari θα εξοπλίζει τα αυτοκίνητα της με ημιαυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 2 και 2+, προκειμένου να διατηρήσει το συναίσθημα που προσφέρουν τα μοντέλα της στον οδηγό, ενώ απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξει ποτέ πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητό της.