Μην ρωτάς γιατί κάποιος να θέλησε να τοποθετήσει τον κινητήρα ενός Kawasaki Ninga ZX10R στο πλαίσιο ενός παλαιότερης γενιάς Nissan Leaf του 2013. Η απάντηση είναι “επειδή μπορεί”.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πλέον φορά τον 1.000άρη κινητήρα της ιαπωνικής μοτοσυκλέτας που στροφάρει έως τις 13.000 σ.α.λ και συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα του αυτοκινήτου. Έτσι το αυτοκίνητο είναι πλέον plug-in υβριδικό, τετρακίνητο και αποδίδει 280 άλογα.
Για την τοποθέτηση του κινητήρα ο ιδιοκτήτης χρειάστηκε να τοποθετήσει το πίσω υποπλαίσιο ενός Lexus IS350, τα μπροστινά φρένα του Nissan 370Z και εισαγωγή αέρα στο πίσω παράθυρο από τη πλευρά του συνοδηγού.