Η Mini συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της τρίτης γενιάς του Countryman, όπου -μετά το Nurburgring– μερικά πρωτότυπα του δημοφιλούς μοντέλου της βρετανικής εταιρίας να βρίσκονται στον Αρκτικό Κύκλο για τις καθιερωμένες χειμερινές δοκιμές.
Το νέο Countryman θα βασίζεται στην αναβαθμισμένη προσθιοκίνητη FAAR πλατφόρμα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει σε διαστάσεις, με το μήκος του να αγγίζει τα 4,5 μέτρα, όταν η σημερινή γενιά είναι στα 4,3 μέτρα, ούτως ώστε να χωρέσει από κάτω του το νέο Aceman.
Όπως η νέα BMW X1, έτσι και αυτό, θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1.500 και 2.000 κ.εκ, ενώ θα είναι διαθέσιμο και ως plug-in υβριδικό, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία από νέο Hatch, φωτογραφίες του οποίου έχουν διαρρεύσει, και η παραγωγή του θα ξεκινήσει τα τέλη του έτους. Αυτή θα μεταφερθεί από την Ολλανδία, στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία της Γερμανίας, στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα BMW 1-Series, 2-Series Gran Coupe και 2-Series Active Tourer.