Wolff: Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία δείχνει ικανή να μας φέρει στην κορυφή

Σχετικά άρθρα

Ο αγώνας της Σαουδικής Αραβίας δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κακός για την Mercedes, μιας και ο George Russell πήρε τη τρίτη θέση μετά την ποινή του Alonso, με τον Lewis Hamilton να τερματίζει στην 5η θέση.

Ο Toto Wolff είπε πως η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που ετοιμάζουν και θα την φέρουν μέσα στα επόμενα 5-7 GP, έχει ήδη δείξει πως θα επιτρέψει στην ομάδα να παλεύει και πάλι για νίκες.

Κάνουμε πραγματικά μεγάλα βήματα αυτή τη στιγμή με την έρευνα και την ανάπτυξή μας, με την κατανόησή μας στην αεροδυναμική σήραγγα. Αυτά είναι πραγματικά μεγάλα βήματα. Χρειαζόμασταν απλώς την επιβεβαίωση στο Μπαχρέιν ότι το κάναμε λάθος, τώρα το έχουμε. Και γι’ αυτό δεν θα διαγράψω ποτέ τίποτα.

Είναι ρεαλιστικό αυτή τη στιγμή να μπορούμε να μιλήσουμε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα; Όχι, δεν είναι, θα είσαι ανόητος αν σκέφτεσαι έτσι. Δεν πρέπει όμως να τα παρατάς ποτέ και αν συνεχίσουμε να κάνουμε τα μεγάλα βήματα που έχουμε ήδη κάνει τις τελευταίες 10 ημέρες, τότε νομίζω ότι θα φτάσουμε σε ένα σημείο όπου θα είμαστε πραγματικά σε θέση να αγωνιστούμε για τη νίκη.

Το είδος των κερδών που έρχονται από την έρευνα και ανάπτυξη και στη συνέχεια από τις δοκιμές αεροδυναμικής, είναι πολύ μεγαλύτερα από ό,τι είχαμε εδώ και πολύ καιρό.

Έχουμε ξεκλειδώσει κάποιες δυνατότητες γιατί απλά βλέπουμε τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες τώρα. Έχουμε μια διαφορετική προοπτική λόγω των δεδομένων που συλλέξαμε στις δοκιμές και στον αγώνα του Μπαχρέιν. Άρα δεν έγινε βήμα προς τα πίσω. Αντίθετα, ήταν αμέσως δύο βήματα προς τα μπροστά.

Ο Russell μετά τον αγώνα και το ανέλπιστο βάθρο δήλωσε:

Πρέπει να δώσουμε τα εύσημα σε αυτό που έχει κάνει η Red Bull. Η διαφορά που έχουν σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες ομάδες είναι μεγαλύτερη από αυτή που είχε η Mercedes το 2014. Είναι ένα σοβαρό χάσμα, όλοι πρέπει να δουλέψουν σκληρότερα για να καταλάβουν πώς να καλύψουν αυτή τη διαφορά.

Ξέρουμε ότι δεν πήραμε τις σωστές αποφάσεις τον χειμώνα. Έχουμε κερδίσει περισσότερες επιδόσεις από ό,τι θα κάναμε συνήθως, οπότε δεν χάνονται τα πάντα. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε σκληρά, θέλουμε να κερδίσουμε αγώνες φέτος, θέλουμε να είμαστε στο κυνήγι του πρωταθλήματος.

Αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές, να επικεντρωθούμε στον εαυτό μας και να πάρουμε τα θεμελιώδη στοιχεία σωστά για το μέλλον.

Κρατάμε τα θετικά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Είμασταν ταχύτεροι από τη Ferrari και όχι μακριά από την Aston Martin. Το αυτοκίνητο είναι ικανό για αυτό, αυτή τη στιγμή.

Η ποινή που δόθηκε στον Alonso ήταν πολύ ακραία. Καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν αυτοί οι κανόνες, πρέπει να τηρούμε τις γραμμές, αλλά πρέπει να δείξουμε λίγη κοινή λογική. Τελικά νομίζω ότι ήταν λίγο πιο αριστερά, σωστά; Δεν κέρδισε τίποτα από αυτό, ίσως ένα πέναλτι πέντε δευτερολέπτων είναι πάρα πολύ.

Όμως, όσον αφορά το pitstop του και πάλι, δεν ξέρω τι συνέβη και γιατί δέχθηκε μια περαιτέρω ποινή ακριβώς, αλλά ένα πέναλτι 10 δευτερολέπτων είναι πολύ ακραίο και σε αυτήν την περίπτωση.

Το κάνει λίγο απογοητευτικό για όλους. Υπάρχουν πολλές συζητήσεις που γίνονταν αυτό το Σαββατοκύριακο για το ποιες γραμμές μπορούμε να αγγίξουμε και ποιες όχι, ειδικά στην έξοδο και στην είσοδο στα pit.

Στις κατατακτήριες είδαμε σε πολλά μονοθέσια να σβήνονται οι χρόνοι επειδή άγγιξαν λίγο από την κόκκινη μπογιά όταν τελείωσαν τον γύρο τους. Σκέφτηκα ότι ήταν λίγο παράλογο, πραγματικά, οπότε νομίζω ότι πρέπει όλοι να ενωθούμε για να βρούμε ένα κοινό έδαφος.

Είναι απίστευτα δύσκολο να δούμε τα σημάδια του grid από το cockpit. Έχουμε καθίσει τόσο χαμηλά και για να δώσουμε μια προοπτική σε αυτό, βλέπουμε μόνο τις κορυφαίες τέσσερις ή πέντε ίντσες του ελαστικού, οπότε δεν μπορούμε να δούμε το ίδιο το έδαφος.

Έχουμε αυτές τις μεγάλες μακριές κίτρινες γραμμές που επισημαίνουν, αλλά δεν μπορώ να δω καν την κίτρινη γραμμή, πόσο μάλλον τις λευκές γραμμές που καθορίζουν την πλάγια θέση σου. Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο, γι’ αυτό νομίζω ότι πρέπει να δείξουμε λίγο πιο κοινή λογική.

Ο Hamilton πρόσθεσε:

Πήραμε μερικούς σπουδαίους βαθμούς ως ομάδα. Ο George πήρε τη τρίτη θέση, κάτι που είναι εκπληκτικό. Το πάλεψα και είμαι πραγματικά ευγνώμων που ανέβηκα από την έβδομη στη πέμπτη θέση.

Η στρατηγική δεν μου βγήκε πραγματικά. Το στήσιμο ήταν λίγο ακατάλληλο. Νομίζω ότι αν είχα το στήσιμο που είχε ο George θα ήμουν σε λίγο καλύτερη θέση.

Ερωτηθείς γιατί τα δύο μονοθέσια της Mercedes είχαν διαφορετικό στήσιμο, ο Hamilton απάντησε:

Δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Υπήρχε σαν επιλογή 50-50. Εγώ διάλεξα έναν τρόπο και εκείνος άλλον. Τις περισσότερες φορές, ο τρόπος που επιλέγει ο George είναι λάθος. Σήμερα έτυχε να δουλέψει. Έτσι, μπορούσα μόνο να φτάσω τον ρυθμό του παρά να είμαι πιο γρήγορος αυτό το Σαββατοκύριακο. Αλλά θα δουλέψω σκληρά για να βεβαιωθώ ότι θα είμαστε σε καλύτερη θέση την επόμενη φορά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...