Ξεκίνησε η παραγωγή του Togg T10X, και ο Ερντογάν παρέλαβε το πρώτο

Σχετικά άρθρα

Στα μέσα του περασμένου μήνα η Togg ανακοίνωσε το όνομα του ηλεκτρικού SUV της, καθώς και την τιμή του στη γείτονα χώρα. Χθες, 3 Απριλίου η τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε στον πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν τα κλειδιά του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής του T10X.

Η Τουρκία εργάζεται πάνω στο εν λόγω project εδώ και αρκετά χρόνια, με τον Ερντογάν να αναφέρει σε δημοσιογράφους κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου ότι το γραφείο του έκανε την πρώτη παραγγελία για το T10X το 2019, τονίζοντας:

Είχαμε κάνει την πρώτη παραγγελία για το Togg, την εθνική και εγχώρια μάρκα μας που κάνει τη χώρα μας περήφανη, το 2019. Και σήμερα, λαμβάνουμε το πρώτο έξυπνο όχημα. Ελπίζω η Togg, ένας από τους αρχικούς καρπούς του αιώνα της Τουρκίας, να είναι ευοίωνος για το έθνος μας.

Η Togg αναδείχθηκε, αναπτύχθηκε και έφτασε στο σημερινό της επίπεδο ως σύμβολο της τεχνολογικής προόδου, της οικονομικής ανάπτυξης και του παγκόσμιου κύρους της χώρας μας. Αν το θέλει ο Αλλάχ (inshallah) θα αρχίσουμε να βλέπουμε το Togg στους δρόμους από σήμερα.

Το T10X προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με τη πρώτη να ξεκινά από τις 953.000 λίρες (47.385 ευρώ) και την δεύτερη από τις 1.215.000 λίρες (60.415 ευρώ). Συγκριτικά το VW ID.4 ξεκινά στη Τουρκία από τις 701.820 λίρες (34.920 ευρώ) και φτάνει έως τις 925.920 λίρες (46.065 ευρώ).

Η Togg αναφέρει, ότι τις πρώτες 21 ημέρες από τη στιγμή που έγινε διαθέσιμο το αυτοκίνητο, έχει λάβει περισσότερες από 177.400 προπαραγγελίες. Χάρη σε αυτή την ισχυρή ζήτηση, η εταιρεία αναγκάστηκε να αυξήσει τα σχέδια παραγωγής της για το 2023, από 12.000 μονάδες σε 20.000.

Η πρώτη έκδοση φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 218 ίππων με 350 Nm ροπής, που κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, έχοντας μπαταρία 52,4 kWh που προσφέρει αυτονομία 314 χλμ (WLTP).

Η δυνατότερη έκδοση, η οποία θα είναι διαθέσιμη από τον Οκτώβριο, είναι τετρακίνητη, έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 435 άλογα με 700 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα. Φορά μπαταρία 88,5 kWh που χαρίζει αυτονομία 523 χλμ (WLTP) ανά φόρτιση.

Οι μπαταρίες του φορτίζουν από το 20% στο 80% μέσω ταχυφορτιστή 180 kW σε 30 λεπτά, ενώ με χρήση απλής οικιακής πρίζας, ο χρόνος πλήρους φόρτισης τους ανέρχεται σε περίπου 10 ώρες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...