Η τούρκικη Togg παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο της, επεκτείνεται στην Ευρώπη

Σχετικά άρθρα

Η Togg βρέθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο Las Vegas για να παρουσιάσει στη φετινή CES το T10F, με το οποίο η τουρκική startup ηλεκτρικών οχημάτων θα διευρύνει τη γκάμα της, καθώς προστίθεται στο T10X. Να θυμίσω, το τελευταίο είναι ένα SUV και το ντεμπούτο μοντέλο της εταιρίας, με το οποίο πορεύεται -προς το παρόν- μόνο στην τουρκική αγορά.

Ξεκινώντας από τα τέλη του 2024, η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2018, στοχεύει να ξεκινήσει να πουλά και τα δύο μοντέλα στη Γερμανία, ξεκινώντας από το SUV.

Η Togg σχεδιάζει επίσης να επεκταθεί γρήγορα και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γαλλία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Σουηδία, χωρίς να υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα. για τις τέσσερις αυτές αγορές. Ωστόσο, έχει θέσει ως στόχο να κυκλοφορήσει 1 εκατομμύριο οχήματα σε όλη την Ευρώπη έως το 2032.

Μιλώντας σχετικά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Gurcan Karakas, τόνισε:

Η κυκλοφορία του T10F σηματοδοτεί μια καθοριστική στιγμή για την Togg, επιδεικνύοντας την ακλόνητη δέσμευσή μας να μεταμορφώσουμε το τοπίο της κινητικότητας.

Το T10F που έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση τεχνολογίας CES είναι ένα πρωτότυπο προπαραγωγής, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα αργήσει το λανσάρισμα του. Αυτό είναι ένα fastback μοντέλο και η σχεδίαση του είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας του στούντιο σχεδιασμού του Pininfarina.

Η σιλουέτα και οι γραμμές του αμαξώματος του T10F αντικατοπτρίζουν αυτές του T10X, αλλά η δημιουργική ομάδα προσάρμοσε το μέγιστο ύψος και τους προβόλους του fastback για να του δώσει πιο σπορ αναλογίες. Έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μικρότερο από 0,23 Cd, με την Togg να αναφέρει ότι όπως και το SUV- έτσι και το fastback είναι ένα συμπαγές μοντέλο, και βασίζεται στην δική της C-segment πλατφόρμα.

To μεταξόνιο αγγίζει τα 2.890 χλστ., η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 155 χλστ. και ζυγίζει μεταξύ 1.939 και 2.215 κιλά, ανάλογα με την έκδοση, καθώς το T10F θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις.

Οι δύο με κίνηση στους πίσω τροχούς και μία με τετρακίνηση. Ο ηλεκτροκινητήρας στα RWD μοντέλα αποδίδει 160 kW (219 άλογα), και θα προσφέρουν αυτονομία 350 και 600 χλμ. με τη μπαταρία χωρητικότητας 52,4 και 88,5 kWh, αντίστοιχα.

Η απόδοση της έκδοσης με τους δύο ηλεκτροκινητήρες ανακοινώνεται στα 320 kW (438 ίπποι), με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία του μοντέλου είναι έως 530 χλμ. (μπαταρία χωρητικότητας 88,5 kWh), σύμφωνα -πάντα- με τις εσωτερικές δοκιμές της εταιρείας και βάση τις οδηγίες WLTP.

Από θέμα τιμών, αναμένεται να ευθυγραμμιστούν με το SUV, το οποίο ξεκινά από περίπου 45.000 ευρώ και φτάνει έως τα 57.320 ευρώ, στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία για διευρυμένη αυτονομία.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...