Η κοινοπραξία SAIC-GM αποκάλυψε στην Κίνα το Electra E5, οι πωλήσεις του οποίου ξεκινούν άμεσα. Το εν λόγω μοντέλο είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Buick που βασίζεται στη πλατφόρμα Ultium της GM, και διατίθεται σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση, με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), αντίστοιχα. Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο χωρητικοτήτων για τη μπαταρία, η μια 68 kWh και η δεύτερη 80 kWh, ενώ διατίθεται και το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Avenir.
Το Buick Electra E5 προσφέρεται σε πέντε παραλλαγές, ξεκινώντας με το μοντέλο Standard Range, στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 180 kW (245 ίππους) και 330 Nm ροπής, ενώ για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,6 δευτερόλεπτα. Διαθέτει τη μικρότερη από τις δύο μπαταρίες, προσφέροντας του αυτονομίας έως 545 χιλιόμετρα στον κύκλο CLTC.
Συνεχίζοντας, η Long Range έκδοση φέρει έναν λιγότερο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, καθώς η ονομαστική του ισχύ ανακοινώνεται στα 150 kW (204 ίππους), και συνδυάζεται αποκλειστικά με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,6 δευτ., ενώ μπορεί να καλύψει έως 620 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Στην κορυφή της γκάμας το Electra E5 Avenir, που εξοπλίζεται με τους δυο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική τους ισχύς είναι 211 kW (287 ίππους) και 465 Nm. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,7 δευτερόλεπτα, και -φυσικά- χρησιμοποιεί τη μεγαλύτερη μπαταρία, που του προσφέρει μια αυτονομία έως 603 χιλιόμετρα. Η εταιρία αναφέρει ότι χρειάζονται περίπου 28 λεπτά για να φορτιστεί η μπαταρία από 30 έως 80%.
Το Buick Electra E5 φέρει το νέο λογότυπο της εταιρίας, όπως και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα, με το πενταθέσιο μεσαίο SUV να έχει μήκος 4.892 χλστ., πλάτος 1.905 χλστ., ύψος 1.684 χλστ., με το μεταξόνιό του να φτάνει τα 2.954 χλστ.. Το βάρος του αγγίζει τα 2.570 κιλά, και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα.
Η τιμή ξεκινά από 208.900 γουάν (27.660 ευρώ) για το Standard Range και φτάνει στα 278.900 γουάν (36.925 ευρώ) για το Avenir. Κλείνοντας, η Buick ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο βασισμένο στην Ultium πλατφόρμα στην Κίνα μέχρι τα μέσα του έτους, πιθανώς το Electra E4.