Περίπου δύο μήνες μετά την έναρξη της διαθεσιμότητας του Ford Ranger, η εισαγωγική εταιρία της Volkswagen στη χώρα μας πραγματοποίησε την πανελλήνια, στατική παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Amarok, ανακοινώνοντας παράλληλα τις τιμές του, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν άμεσα.
Το μοντέλο βασίζεται στη T6 πλατφόρμα του νέου Ford Ranger και διατίθεται σε πέντε εκδόσεις εξοπλισμού, τις Amarok, Life, Style, PanAmericana (offroad χαρακτήρας) και Aventura (εντός δρόμου χαρακτήρας).
Τιμές
Έκδοση | Τιμή προ Φόρων | Τελική Τιμή |
---|---|---|
Amarok Life 2.0 TDI 205PS 4Μotion 10-Speed Auto | 36.515 ευρώ | 48.200 ευρώ |
Amarok Style 2.0 TDI 205PS 4Μotion 10-Speed Auto | 40.530 | 53.500 ευρώ |
Amarok Style 3.0 TDI V6 240PS 4Μotion 10-Speed Auto | 41.667 | 55.000 ευρώ |
Amarok PanAmericana 3.0 TDI V6 240PS 4Μotion 10-Speed Auto | 46.591 | 61.500 ευρώ |
Amarok Aventura 3.0 TDI V6 240PS 4Μotion 10-Speed Auto | 47.348 | 62.500 ευρώ |
Το Amarok αναπτύχθηκε από ομάδες της γερμανικής εταιρίας στην Αυστραλία και την Ευρώπη, με την παραγωγή του premium pick-up να γίνεται στο εργοστάσιο της Ford στη Νότια Αφρική, καθώς και στην πόλη Pacheco της Αργεντινής.
Το μήκος του έχει μεγαλώσει κατά 10 εκατοστά και φτάνει τα 5,35 μέτρα, ενώ είναι και φαρδύτερο από τη τρέχουσα γενιά, προσφέροντας μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 17,3 εκατοστά, αγγίζοντας πλέον τα 3,27 μέτρα.
Το πλάτος του έχει μειωθεί κατά 3,4 εκατοστά και ανέρχεται στα 1,91 μέτρα και το ύψος στα αυξήθηκε κατά 1 εκατοστό και ανέρχεται στα 1,888 μέτρα, με το ωφέλιμο φορτίο να αγγίζει τα 1.160 κιλά ενώ πλέον το μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης φτάνει τους 3,5 τόνους. Επιπλέον η οροφή αντέχει έως 350 κιλά βάρους, κάτι που επιτρέπει στην εταιρία να προσφέρει μια προαιρετική σκηνή οροφής για 4 άτομα.
Μηχανικά, στην Ελλάδα το νέο Amarok είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με κινητήρες πετρελαίου -προέλευσης Ford, με δύο χωρητικότητες, που συνδυάζονται με μόνιμη τετρακίνηση. Ο 2,0-λιτρος diesel κινητήρας αποδίδει 150 και 170 άλογα με 405 Nm ροπής, με την bi-turbo έκδοση του να παράγει 209 άλογα με 500 Nm ροπής.
Ο 3,0-λιτρος diesel V6 κινητήρα παράγει 241 άλογα με 600 Nm ροπής. Το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις που παράγουν περισσότερα από 209 άλογα, με τους υπόλοιπους να συνδυάζονται είτε με 5-τάχυτο ή 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με αυτόματο 6 ή 8 σχέσεων.
H τρίτη γενιά του Amarok διαθέτει περισσότερα από 25 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, από τα οποία πάνω από τα 20 είναι εντελώς νέα στο μοντέλο. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο ως διπλοκάμπινο (DoubleCab), και φέρει LED προβολείς (Matrix LED IQ.Light στον πρόσθετο εξοπλισμό), με τις ζάντες του να είναι διαστάσεων από 18″ έως 21″.
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, το νέο Amarok παρέχει στην επιφάνεια φόρτωσης ανάμεσα στους θόλους επαρκή χώρο για την εγκάρσια φόρτωση μιας ευρωπαλέτας που μπορεί εκεί να προσδένεται με ανθεκτικούς κρίκους. Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 8″, μεγάλη οθόνη αφής (10,1″ ή 12″), προηγμένο ηχοσύστημα και άλλα.