BMW: Η πολιτική της Ευρώπης βοηθά τους Κινέζους ανταγωνιστές

Σχετικά άρθρα

Ο Oliver Zipse, o Διευθύνων Σύμβουλος της BMW υποστηρίζει πως η ευρωπαϊκή απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, “σκοτώνει” την ευρωπαϊκή βιομηχανία και στέλνει τους καταναλωτές στα χέρια των κινέζων κατασκευαστών.

Από το 2035 και μετά, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα απαγορευτούν σε Ε.Ε και Ηνωμένο Βασίλειο και ο Zipse υποστήριξε πως:

Το βασικό τμήμα της αγοράς αυτοκινήτων θα εξαφανιστεί ή δεν θα κατασκευαστεί από Ευρωπαίους κατασκευαστές.

Σε συνέντευξή του, ο πρόεδρος της κινεζικής Xpeng, Brian Gu, δήλωσε ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες δέχονται μεγάλη πίεση από τον κινεζικό ανταγωνισμό προκειμένου να επιταχύνουν τη μετάβασή τους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να επιτρέψουν συνεργασίες.

Μπορεί η Ευρώπη να τα βάλει με τον κινέζικο δράκο;

Μπορεί η Ευρώπη να τα βάλει με τον κινέζικο δράκο;

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία γνωρίζει άνθηση τα τελευταία χρόνια. Οι κινεζικές εταιρείες ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων αναμένεται να ξεπεράσουν τις πωλήσεις των ξένων σημάτων στη χώρα, για πρώτη φορά φέτος. Καθώς το μερίδιο αγοράς άλλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών μειώνεται στην Κίνα, οι εγχώριοι παίκτες αναμένεται να συνεχίσουν την ανοδική τους τροχιά στο άμεσο μέλλον.

Το 8% των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2023 ήταν κινέζικα (6% το 2022 και 4% το 2021), με αναλυτές να υποστηρίζουν πως οι κινεζικές εταιρείες θα μπορούσαν να κατέχουν το 15% του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Διάβασε επίσης

Η BYD καλεί τις κινεζικές εταιρίες να ενωθούν, για να “κατεδαφίσουν” τους καθιερωμένους παίχτες της παγκόσμιας αγοράς

Έως το 2030, εκτιμάται πως 1 στα 3 νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται παγκοσμίως θα προέρχονται από κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες. Σήμερα το 81% του μεριδίου της αγοράς το κατέχουν αυτοκινητοβιομηχανίες του δυτικού κόσμου, με το ποσοστό αυτό να μειώνεται το 2030 στο 58%, με την Tesla να βλέπει το μερίδιο της να αυξάνεται από το 2% το 2022 στο 8% το 2030.

Είναι ίσως η πιο σκοτεινή στιγμή για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά αισθάνομαι επίσης την ισχυρότερη αποφασιστικότητά τους να αλλάξουν,

δήλωσε ο ο πρόεδρος της Xpeng, Brian Gu, με την εταιρία του να σύναψε πρόσφατα συμφωνία με τη Volkswagen για την από κοινού κατασκευή δύο νέων μοντέλων στην Κίνα. Άλλες εταιρίες, όπως η LeapMotor, επιδιώκουν επίσης συνεργασίες για να ενισχύσουν τις παγκόσμιες πωλήσεις τους και να τους βοηθήσουν να επιβιώσουν στην εξαιρετικά ανταγωνιστική και ενοποιημένη εγχώρια αγορά της Κίνας.

Η Κίνα θα γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Κίνα θα γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Ωστόσο, η περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων απαιτεί να ξεπεραστούν αρκετά εμπόδια, όπως τα στερεότυπα της κινεζικής κατασκευής, το κόστος εισαγωγής και μια λιγότερο ανεπτυγμένη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Πρέπει να αναζητήσουμε συνεργασίες σε μια ταπεινή θέση, ακόμα κι αν έχουμε αναπτυχθεί σε γίγαντες,

δήλωσε ο Jia Jianxu, γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας μεταξύ της κινεζικής κρατικής SAIC και της Volkswagen.

Ο Γερμανός καγκελάριος Olaf Scholz, είπε ότι ο κινεζικός ανταγωνισμός πρέπει να αποτελέσει κίνητρο και όχι ανησυχία για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Η ΕΕ θέλει να μην επιδοτεί τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εξετάζει την εισαγωγή δασμών

Η ΕΕ θέλει να μην επιδοτεί τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εξετάζει την εισαγωγή δασμών

Καθώς η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται όλο και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση, η Κίνα έχει ήδη μακροχρόνιο πλεονέκτημα με την αλυσίδα εφοδιασμού και παραγωγής μπαταριών, καθώς ελέγχει ένα μεγάλο μέρος της ανάπτυξης των μπαταριών.

Οι κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν επίσης προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών τους, στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε μεγαλύτερη κλίμακα και χαμηλότερο κόστος, ένα κρίσιμο μέτρο για τη μελλοντική επιτυχία οποιασδήποτε εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η Κίνα χαρακτηρίζει ως προστατευτισμό την έρευνα της ΕΕ για τα ηλεκτρικά της

Η Κίνα χαρακτηρίζει ως προστατευτισμό την έρευνα της ΕΕ για τα ηλεκτρικά της

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ένα Polestar 5 φόρτισε από 10% έως 80% σε 10 λεπτά

Η Polestar και η StoreDot εφάρμοσαν με επιτυχία για πρώτη φορά την τεχνολογία Extreme Fast Charging (XFC) της δεύτερης, φορτίζοντας ένα πρωτότυπο Polestar 5...

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...