Η Mercedes-Benz εξετάζει την πώληση των αντιπροσωπειών της στη Γερμανία

Σχετικά άρθρα

Η Mercedes-Benz εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει και τις 80 αντιπροσωπείες που έχει σε όλη τη Γερμανία, στις οποίες εργάζονται περίπου 8.000 άτομα. Η εταιρία εδώ και 3 χρόνια μειώνει τον αριθμό των αντιπροσωπείων της σε όλη την Ευρώπη, προκειμένου να μειώσει τα λειτουργικά της κόστη και στην Ελλάδα πούλησε τη θυγατρική της στον Ελβετικό Όμιλο Emil Frey Group.

Οι αντιπροσωπείες θα πουληθούν σε ιδιώτες με την εταιρία να λέει πως δεν σχεδιάζει να τις πουλήσει σε “καθαρούς χρηματοοικονομικούς επενδυτές”, ενώ ξεκαθαρίζει πως το κλείσιμο των αντιπροσωπειών δεν αποτελεί μέρος της αναθεώρησης.

Στεκόμαστε στην υποσχεθείσα εργασιακή ασφάλεια για όλους τους εργαζόμενους στις συλλογικές διαπραγματεύσεις μέχρι το τέλος του 2029. Δεν θα υπάρξουν απολύσεις σε περίπτωση πιθανής αναδιάταξης. Αντίθετα, στόχος είναι να διασφαλιστεί η μελλοντική βιωσιμότητα των περιφερειακών θέσεων εργασίας και η ανταγωνιστικότητα των κλάδων μακροπρόθεσμα. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων θα πρέπει να συμμετέχουν στενά στην επανεξέταση,

τονίζει στην ανακοίνωσή της η γερμανική εταιρία.

Σύμφωνα με τη Mercedes-Benz, μόνο όσοι μπορούν να αποδείξουν όλες τις απαιτήσεις για την καλύτερη δυνατή λειτουργία μιας αντιπροσωπείας είναι επιλέξιμοι ως επενδυτές. Εκτός από την αποδεδειγμένη τεχνογνωσία, σημαντική είναι η μακροπρόθεσμη επιχειρηματική ιδέα καθώς και η βιώσιμη προθυμία για επενδύσεις και το άνοιγμα προς τους εκπροσώπους των εργαζομένων.

Το γενικό συμβούλιο εργαζομένων των αντιπροσωπειών της Mercedes επικρίνει τα σχέδια της εταιρείας, με τον επικεφαλής του Ergun Lumali να δηλώνει:

Μετά από χρόνια θυσιών και τις σχετικές αμέτρητες παραχωρήσεις από την πλευρά των εργαζομένων, τα υποκαταστήματα είναι κερδοφόρα και συμβάλλουν στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου. Τα σχέδια δεν είναι ούτε αποδεκτά ούτε κατανοητά. Είναι ένα χαστούκι για τους εργαζόμενους.

Ειδικά σε περιόδους μετασχηματισμού, οι εργαζόμενοι χρειάζονται υποστήριξη, συνέπεια και εμπιστοσύνη. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι οι εργαζόμενοι λαμβάνουν μακροπρόθεσμες εγγυήσεις. Εάν δεν υπάρξει γόνιμο έδαφος στις συζητήσεις θα προβάλουμε τις αντιστάσεις μας.

Η Mercedes άλλαξε το σύστημα πωλήσεών της πέρυσι. Οι αντιπρόσωποι ενεργούν πλέον μόνο ως μεσάζοντες στις πωλήσεις και λαμβάνουν προμήθεια για αυτό.

Σύμφωνα με το παραδοσιακό μοντέλο λιανικής, οι αντιπρόσωποι αγοράζουν το απόθεμά τους από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και αναλαμβάνουν το κόστος της προώθησης καθώς και τη διατήρηση του αποθέματος. Σε αντάλλαγμα είναι ελεύθεροι να διαπραγματεύονται την τιμή πώλησης του κάθε αυτοκινήτου, αποκομίζοντας κέρδη από το περιθώριο κέρδους στα αυτοκίνητα που πωλούν.

Στο μοντέλο της αντιπροσωπείας – που ονομάζεται έτσι επειδή η αυτοκινητοβιομηχανία ενεργεί ως αντιπρόσωπος πωλήσεων – η αυτοκινητοβιομηχανία κατέχει το απόθεμα και τιμολογεί απευθείας τον πελάτη. Οι αντιπρόσωποι λαμβάνουν αμοιβή ανά αυτοκίνητο που πωλείται, καθώς και έσοδα από υπηρεσίες μετά την πώληση. Μπορεί το κέρδος ανά αυτοκίνητο να είναι χαμηλότερο, αλλά καλύπτουν τη διαφορά με το να μην χρειάζεται να επιβαρυνθούν με δαπανηρά έξοδα απογραφής και προώθησης.

ΠηγήSWR.de

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Honda, Nissan και Mitsubishi θέλουν να χρησιμοποιούν κοινά ανταλλακτικά στα μελλοντικά τους μοντέλα

Honda, Nissan και Mitsubishi σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων για τα επόμενα μοντέλα τους, ξεκινώντας από τις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου (ECU),...

Η FIA απαγόρευσε τις αεροτομές στην εξάτμιση σαν της Ferrari για το 2027

Η FIA, το διοικητικό όργανο της Formula 1, προχώρησε σε αυστηροποίηση των τεχνικών κανονισμών για το 2027, απαγορεύοντας επίσημα τη χρήση των αεροτομών στην...