Ford και GM εξετάζουν συνεργασίες για να ανταγωνιστούν τους Κινέζους

Σχετικά άρθρα

Τόσο η Ford όσο και η GM δήλωσαν πως εξετάζουν το ενδεχόμενο συνεργασιών για τη μείωση του κόστους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προκειμένου να ανταγωνιστούν τους Κινέζους κατασκευαστές, οι οποίοι αυξάνουν συνεχώς τα μερίδια αγοράς τους σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της GM, Mary Barra, δήλωσε στους επενδυτές:

Εάν υπάρχουν τρόποι να συνεργαστούμε με άλλους, ειδικά σε τεχνολογίες που δεν απευθύνονται στους καταναλωτές, και να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί τόσο στην έρευνα και ανάπτυξη όσο και στο κεφάλαιο, είμαστε μέσα.

Αυτό σημαίνει ότι η Barra είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με άλλες εταιρείες για να αναπτύξουν τεχνολογίες που δεν απευθύνονται άμεσα στους καταναλωτές, όπως υποδομές ή τεχνολογίες παραγωγής. Με αυτόν τον τρόπο, η GM πιστεύει πως μπορεί να μειώσει τα έξοδά της σε έρευνα και ανάπτυξη και να γίνει πιο αποδοτική με τα κεφάλαιά της.

Από την μεριά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, άνοιξε και αυτός την πόρτα σε συνεργασίες με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να μειώσει το κόστος των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων. Οι εταιρείες του Ντιτρόιτ και άλλοι δυτικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων δέχονται αυξανόμενη πίεση από την BYD και άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους από την Κίνα, οι οποίοι επιταχύνουν τις εξαγωγές οχημάτων στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και τη Νοτιοανατολική Ασία. Η BYD εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Μεξικό, το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει βάση για αποστολή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αν δεν μπορείτε να ανταγωνιστείτε δίκαια με τους Κινέζους σε όλο τον κόσμο, τότε το 20% έως 30% των εσόδων σας θα διατρέχει κίνδυνο τα επόμενα χρόνια.

δήλωσε ο Farley.

Η Ford προβλέπει ότι θα χάσει 5 έως 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια από τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα φέτος. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια ειδική ομάδα για να σχεδιάσει ένα μικρό, οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το BYD Seagull, σύμφωνα με τον Farley, ο οποίος πρόσθεσε πως η Μπλε Οβάλ εταιρία αξιολογεί επίσης τη στρατηγική της για τις μπαταρίες.

Σύμφωνα με τον CEO της Ford, αυτό το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει κέρδους στους πρώτους 12 μήνες και αν δεν θα μπορεί, τότε δεν θα κατασκευαστεί.

Μπορούμε να ξεκινήσουμε να έχουμε μια ανταγωνιστική κατάσταση με τις μπαταρίες. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κοινά κυλινδρικά κελιά που θα μπορούσαν να προσθέσουν μεγάλη μόχλευση στην αγοραστική μας ικανότητα. Ίσως θα έπρεπε να το κάνουμε (αυτό) με μια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία,

πρόσθεσε ο Farley που είπε πως η BYD μπορεί να παράγει το Seagull χρησιμοποιώντας υλικά αξίας 9.000 έως 11.000 δολαρίων. Αναλυτές εκτιμούν πως το κόστος παραγωγής στην Κίνα είναι 30% χαμηλότερο από το κόστος των δυτικών κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Πέρυσι, το 25% όλων των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στο Μεξικό προέρχονταν από την Κίνα. Ο κόσμος αλλάζει,

τόνισε ο Farley.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...