Η Alpine ετοιμάζεται να κλείσει τον κύκλο ζωής του A110 με τελευταία έκδοση, η οποία θα έχει ως αντίπαλο την Porsche 718 Cayman GT4 RS, όντας η πιο σκληροπυρηνική που έχει κυκλοφορήσει.
Κατά την διάρκεια της εξέλιξης της εν λόγω έκδοσης, έντονη ήταν η συμβολή του οδηγού της Alpine Formula 1, Esteban Ocon, με την φημολογούμενη τιμή της να είναι άνω των 250.000 ευρώ, ήτοι πάνω από διπλάσια τιμή από το A110 R.
Η παραγωγή της έκδοσης αναμένεται να περιοριστεί στα 110 αυτοκίνητα, με το αυτοκίνητο να διαθέτει νέο αεροδυναμικό πακέτο, έχοντας κάνει αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών στο Nurburgring.
Μηχανικά, η ισχύς του 1,8-λιτρου τετρακύλινδρου κινητήρα εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται από 330 έως 345 ίππους, με χρήση αγωνιστικού καυσίμου 102 οκτανίων.
Η ροπή αναμένεται να αυξηθεί κατά σχεδόν 50%, φτάνοντας περίπου στα 450 Nm, και λέγεται ότι θα συνδυάζεται με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του Renault Megane RS Ultime, ήτοι το τελευταίο αυτοκίνητο της Renaultsport, αντί του τυπικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων επτά ταχυτήτων.
Κλείνοντας, η Alpine θα κάνει απαιτητική “δίαιτα”, στοχεύοντας βάρος κάτω από 1.000 κιλά, δίνοντας στην νέα ειδική έκδοση του A110 παρόμοια αναλογία κιλών ανά ίππο με την Cayman GT4 RS.
Η γαλλική εταιρία φιλοδοξεί να “γράψει” χρόνο στο Nurburgring καλύτερο από αυτόν της 718 Cayman GT4 RS, η οποία έχει σταματήσει τα χρονόμετρα στα 7 λεπτά και 4,51 δευτερόλεπτα. Τον περασμένο Οκτώβριο, λέγεται ότι ένα πρωτότυπο της έκδοσης του A110 έγραψε γύρο στα 7 λεπτά και 18,77 δευτερόλεπτα με τον Ocon πίσω από το τιμόνι.