Από το δεύτερο τρίμηνο του 2026 η κινέζικη SAIC θα ξεκινήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα της MG στην Αίγυπτο. Μέχρι τότε η εταιρία θα παράγει μοντέλα της MG αποκλειστικά στη Κίνα.
Η SAIC υπέγραψε συμφωνία με τον όμιλο Al Mansour Automotive της Αιγύπτου, ενώ δεσμεύτηκε να επενδύσει 135 εκατ. δολάρια στη χώρα ώστε να μπορέσει να κατασκευάζει εκεί αυτοκίνητα της MG.

Το εργοστάσιο θα καλύπτει έκταση 126 στρεμμάτων και αρχικά θα μπορεί να παράγει ετησίως έως και 50.000 αυτοκίνητα. Στόχος είναι κάποια στιγμή στο μέλλον η παραγωγή να αυξηθεί στις 100.000 μονάδες ετησίως, απασχολώντας έως και 10.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.
Το πρώτο μοντέλο της MG που θα κατασκευάζεται στην Αίγυπτο θα είναι το ανανεωμένο MG5.
