Hamilton: Το υπόλοιπο της σεζόν θα είναι οδυνηρό

Σχετικά άρθρα

Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην 7η θέση στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, την ώρα που ο Charles Leclerc ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου, με τον Βρετανό να τερματίζει 31 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μονεγάσκο.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε πως δεν ένιωσε άνετα ούτε για ένα δευτερόλεπτο στο μονοθέσιο της Ferrari κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, ενώ πρόσθεσε:

Είναι ξεκάθαρο ότι το μονοθέσιο μπορεί να φτάσει στην τρίτη θέση. Ο Charles έκανε εξαιρετική δουλειά σήμερα, οπότε δεν μπορώ να κατηγορήσω το μονοθέσιο.

Όταν ρωτήθηκε αν ξέρει γιατί δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στο SF-25, απάντησε μονολεκτικά:

Όχι,

ενώ προέβλεψε ότι το υπόλοιπο της σεζόν του θα είναι “οδυνηρό”.

Νομίζω ότι θα δυσκολευτώ και στο Μαϊάμι. Δεν ξέρω για πόσο καιρό ακόμα θα δυσκολεύομαι, αλλά είναι σίγουρα οδυνηρό. Προς το παρόν δεν υπάρχει λύση. Έτσι θα είναι τα πράγματα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Θα είναι οδυνηρά.

Ο Charles οδηγεί αυτό το μονοθέσιο εδώ και καιρό, οπότε το γνωρίζει πραγματικά καλά. Υπάρχουν πολλά στοιχεία στα δεδομένα, σίγουρα. Δηλαδή, ειλικρινά, δεν φαίνεται τεράστια διαφορά στα δεδομένα μας. Απλώς, είμαι πιο αργός στις στροφές. Έχουμε λίγο διαφορετικά setups, πρέπει να δω αν το δικό μου είναι όπως θέλει το μονοθέσιο να δουλεύει. Ναι, εκείνος και η πλευρά του προφανώς κάνουν καλύτερη δουλειά.

Δεν κρατάω τίποτα θετικό από σήμερα. Εκτός από το ότι ο Charles ανέβηκε στο βάθρο, που είναι καλό για την ομάδα. Ήταν χάλια. Χάλια. Καθόλου ευχάριστο. Απλώς γλιστρούσα συνέχεια.

Στο πρώτο stint είχα τεράστια υποστροφή, το μονοθέσιο δεν έστριβε. Και μετά είχα μεγάλη φθορά ελαστικών. Στο δεύτερο stint, είχα λίγο καλύτερη ισορροπία, αλλά πάλι χωρίς ρυθμό. Ναι, πολύ άσχημο. Δυσκολεύομαι να αισθανθώ το μονοθέσιο κάτω από μένα.

Αλλά δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο. Δεν υπάρχει κάτι να πεις “αυτό είναι το πρόβλημα”. Στις κατατακτήριες είναι θέμα να βγάλω την απόδοση. Στον αγώνα σήμερα, δοκίμασα τα πάντα, και το μονοθέσιο απλώς δεν ήθελε να πάει πιο γρήγορα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...