Η FIA ζητά εξηγήσεις από τη Manor

Manor F1 Team

Μετά από πολλή δουλειά, η Manor κατάφερε τελικά να βρίσκεται στο Albert Park. Δυστυχώς γι’ αυτούς, δεν κατάφεραν να βγουν ποτέ από το pit lane, με αποτέλεσμα να μην έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον αυριανό αγώνα. Η βρετανική ομάδα είχε προβλήματα κυρίως με το λογισμικό, διότι είχαν εξαφανιστεί οι σκληροί δίσκοι στα πλαίσια της δημοπρασίας.

Τώρα, η FIA ζητά εξηγήσεις από τη Manor, για να μάθει τους λόγους για τους οποίους δεν πήρε μέρος στις σημερινές κατατακτήριες, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της.

Οι αγωνοδίκες ζητούν να υποβάλετε γραπτή δήλωση που εξηγεί γιατί η ομάδα δεν πήρε μέρος στις κατατακτήριες για το Αυστραλιανό Grand Prix, μετά από την παραλαβή επιστολής από της FIA στις 20 Φεβρουαρίου.

Ο επί κεφαλής της ομάδας, John Booth παραδέχεται πως γνώριζαν από την αρχή ότι ήταν σχεδόν απίθανο να πάρουν μέρος στις κατατακτήριες, ωστόσο επισημαίνει πως τα πράγματα γίνονται όλο και καλύτερα για τη Manor.

Ξέραμε ότι μόνο μια μικρή πιθανότητα υπήρχε να τρέξουμε στις κατατακτήριες όταν ξεκινήσαμε. Είναι απίστευτα περίπλοκα τα πράγματα στα σημερινά μονοθέσια της Formula 1. Είχαμε μόνο 3 εβδομάδες για να σχεδιάσουμε και να κατασκευάσουμε το μονοθέσιο. Δεν υπήρχε σχεδόν καθόλου χρόνος για να διορθώσουμε όλα αυτά τα προβλήματα.

Είμαστε στη Formula 1 για να τρέξουμε και όχι μόνο για να πάρουμε τα χρήματα όπως κάποιοι λένε. Διαφορετικά δε θα είχαμε 30 τόνους εξοπλισμού και 40 άτομα εδώ, μαζί με τους συνεργάτες μας την Pirelli και τη Ferrari, κάνοντας ό,τι καλύτερο για ολοκληρώσουμε έστω κι έναν γύρο.

Είμαστε πολύ καλύτερα τώρα σε σχέση μ’ εκεί που ήμασταν στην αρχή της εβδομάδας. Όλα είναι λειτουργικά τώρα και μπορούμε να μιλήσουμε στα αυτοκίνητα. Ακόμα και οι πληροφορίες στο pit wall τώρα δουλεύουν. Η πρόοδος της εβδομάδας ήταν κολοσσιαία, όχι απλώς αρκετή.

Το τρίτο i μοντέλο της BMW θα παρουσιαστεί μετά το 2020

P90073260

Η BMW, μέσω του Klaus Froehlich, υπεύθυνου του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, επιβεβαίωσε πως το τρίτο i μοντέλο της θα βγει αγορά μετά το 2020 και δεν θα βασίζεται ούτε στο i3 ούτε στο i8. Την περίοδο αυτή, όπως δήλωσε ο Froehlich η εταιρία του βρίσκεται σε μια “στρατηγική φάση της έρευνας με καταιγισμό ιδεών να πέφτουν στο τραπέζι” με την BMW να τις αξιολογεί προτού πάρει την τελική απόφαση.

Ο Froehlich απέκλεισε τη πιθανότητα η νέα X5 να αποκτήσει i έκδοση, λέγοντας πως όλα τα μοντέλα του i-brand πρέπει να είναι διακριτά από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW. Στόχος των Γερμανών είναι να βελτιώσουν την αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων τους, με την πυκνότητα των μπαταριών να αναμένεται πως θα παρουσιάζει βελτίωση κατά 30% κάθε τρία χρόνια, πράγμα που σημαίνει πως τα ηλεκτρικά μοντέλα θα αποκτήσουν μεγαλύτερη απόδοση και αυτονομία. Ωστόσο, σε αντίθεση με την Tesla, ο Froehlich είπε πως όσα i3 και i8 έχουν ήδη πουληθεί, δεν θα μπορούν να επωφεληθούν από τις νέες μπαταριές, μιας και αυτές βρίσκονται εγκαταστημένες στο σασί τους.

Στις σχετικές ειδήσεις, στην επόμενη γενιά της Σειράς 5, η έκδοση 550i δεν θα εξοπλίζεται με τον V8 4,4-λίτρων κινητήρα, αλλά με έναν 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρας της οικογένειας B, ο οποίος θα παράγει κοντά στα 450 άλογα. Downsizing παντού!

Αυτό το αυτόνομο Audi SQ5 θα διασχίσει μόνο του τις Η.Π.Α

Delphi Audi SQ5 autonomous (1)

Η Delphi, ο γνωστός προμηθευτής ανταλλακτικών, θέλοντας να αποδείξει πως η αυτόνομη τεχνολογία του σήμερα είναι αρκετά αποτελεσματική, παραμετροποίησε ένα Audi SQ5 ώστε αυτό να οδηγήσει μόνο του από το Σαν Φρανσίσκο
στη Νέα Υόρκη.

Delphi Audi SQ5 autonomous (2)

Το ταξίδι θα ξεκινήσει στις 22 του μηνός και μέσα του θα βρίσκονται μερικοί μηχανικοί και ένας “οδηγός”, ώστε να φτάσει στη Νέα Υόρκη, εκεί όπου θα διεξαχθεί η επόμενη μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου.

Delphi Audi SQ5 autonomous (4)

Το συγκεκριμένο SQ5 είναι ένα από τα τέσσερα τροποποιημένα αυτόματα αυτοκίνητα που διαθέτει η Delphi που τα έχει εξοπλίσει με μια σειρά αισθητήρων, όπως LIDAR, δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ αυτοκινήτων και φυσικά έναν υπερυπολογιστή ικανό να επεξεργάζεται 2 terabytes δεδομένων που θα συλλεχθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Πολύ συντηρητικές ρυθμίσεις επέλεξε η Honda υπό τον φόβο προβλημάτων

McLaren

Δεν περιμέναμε να δούμε τη McLaren να «πετάει» στην Αυστραλία, ωστόσο σίγουρα δεν πιστεύαμε πως η βρετανική ομάδα θα είχε αυτή την απόδοση στις σημερινές κατατακτήριες. Η MP4-30 ήταν το αργότερο μονοθέσιο, διότι έχει επηρεαστεί από δύο πράγματα: το πρώτο είναι η έλλειψη δεδομένων που καθυστερούν τη βελτίωσή της· το δεύτερο είναι η συντηρητική προσέγγιση της Honda.

Ο επί κεφαλής της Honda Motorsport, Yasuhisa Arai, παραδέχεται πως στο Albert Park οι Ιάπωνες επέλεξαν πολύ συντηρητικές ρυθμίσεις στον RA615H, καθώς φοβήθηκαν πως θα είχαν προβλήματα από τις υψηλότερες θερμοκρασίες, και σίγουρα δεν είναι να ρισκάρεις με μόλις 4 power units για όλη τη σεζόν.

Έχουμε δουλέψει σκληρά και τελικά είμαστε στη Μελβούρνη. Στη Βαρκελώνη, περίμενα ότι θα τα πάμε καλά στην Αυστραλία, αλλά δυστυχώς δεν ξέραμε πώς να τρέξουμε σε υψηλές θερμοκρασίες. Δεν μπορούμε να χάσουμε τον κινητήρα στον πρώτο αγώνα, έτσι οι επιλογές μας ήταν πολύ συντηρητικές για το Σαββατοκύριακο. Γι’ αυτό, λοιπόν, έχουμε μειώσει τη δύναμη του κινητήρα και της MGU-K.

Yasuhisa Arai

Η ομάδα του Woking είχε και έχει πλήρη επίγνωση της κατάσταση, σύμφωνα με τον επί κεφαλής της ομάδας, Eric Boullier, ο οποίος ήθελε να δει το μονοθέσιό τους να διανύει περισσότερο χιλιόμετρα με συντηρητικές επιλογές, παρά ό,τι συνέβαινε στις δοκιμές.

Ξέραμε ότι υπήρχαν τόσα πολλά να κάνουμε, να ελέγξουμε, να αξιολογήσουμε. Αλλά, ακόμα και την τελευταία ημέρα των δοκιμών, είδαμε κάποια προβλήματα, έτσι δεν περιμέναμε να χρησιμοποιήσουμε όλα μας τα εργαλεία για την απόδοση του αυτοκινήτου. Έτσι, περιμέναμε προβλήματα στη Μελβούρνη.

Προφανώς, έχουμε δοκιμάσει να κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα απ’ ό,τι στις δοκιμές και να μπορούμε να τρέχουμε σε κάθε περίοδο. Για να το πετύχουμε αυτό, έπρεπε να κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς.

Έχουμε εντοπίσει τα προβλήματα και είναι λιγότερα από αυτά που είχαμε στις δοκιμές, κάτι που είναι καλό, διότι έχουμε κάνει κάποια πρόοδο. Υπάρχουν λύσεις που θα έρθουν και δουλεύουμε πάνω στο σχέδιο, αλλά δεν γνωρίζουμε πόσο θα πάρει. Απλά, θέλουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο για να επιστρέψουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Η Kia ανακαλεί 208.858 Soul λόγω πιθανού προβλήματος σε περίπτωση που σπάσει το πεντάλ γκαζιού

kia soul 2014

Η Kia ανακοίνωσε την ανάκληση 208.858 Soul και Soul EV στις Η.Π.Α, παραγωγής μεταξύ 21 Ιουλίου 2013 και 8 Ιανουαρίου 2015, στα οποία υπάρχει η περίπτωση να λυγίζει ή να σπάσει το πεντάλ του γκαζιού, πράγμα που αν συμβεί, ο οδηγός θα έχει δυσκολία στο να επιταχύνει το αυτοκίνητο, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο ενός ατυχήματος. Η Kia λέει πως θα διορθώσει το πρόβλημα στα επηρεαζόμενα οχήματα τοποθετώντας ένα κομμάτι καουτσούκ κάτω από το πεντάλ.

Σε περιορισμένη ετήσια παραγωγή τα Ford Mustang GT350 και GT350R

2016-ford-shelby-gt350r-mustang_100496767_l

Ο κόσμος περιμένει με ανυπομονησία την Ford να ξεκινήσει τη παραγωγή των Mustang Shelby GT350 και GT350R, αλλά όπως διέρρευσε, η Μπλε Οβάλ εταιρία θα τα κατασκευάσει σε περιορισμένη ετήσια παραγωγή. Το GT350 θα βγει σε 2.500 μονάδες ετησίως, με το σκληροπυρηνικό GT350R να κατασκευάζεται σε μόλις 500 μονάδες κάθε χρόνο.

The All-new Shelby GT350 Mustang

Η Ford δεν έχει ανακοινώσει για την ώρα τα τελικά τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο της νέων αυτοκινήτων, κάτι που αναμένεται να συμβεί μέσα στους επόμενους 2-3 μήνες, με το δελτίο παραγγελίας τους να έχει ήδη διαρρεύσει. Περισσότερες πληροφορίες γι’αυτά μπορείς να διαβάσεις εδώ και εδώ.

Πρόβλημα με τη μέση του αντιμετωπίζει ο Bottas. Αμφίβολη η συμμετοχή του στον αυριανό αγώνα

_89P6603

Μετά το τέλος των κατατακτηρίων για το πρώτο Grand Prix της χρονιάς, o Valtteri Bottas φάνηκε να κουτσαίνει στα paddock. Ο Φινλανδός ανέφερε πόνους στην πλάτη του και εξετάστηκε από το ιατρικό προσωπικό της πίστας, όμως αυτοί δεν υποχώρησαν και έτσι αναγκάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για περαιτέρω εξετάσεις. Η Williams ενημέρωσε τους φίλους της για την κατάσταση, μέσω twitter, με τον Rob Smedley να δηλώνει πως:

Η 2016 Mustang της Revology, είναι ίσως η καλύτερη restomod Mustang που έχεις δει!

2016-revology-mustang-is-the-all-american-equivalent-of-the-singer-911-video-photo-gallery_2

Το έχω πει και θα το ξαναπώ. Κι ας διαφωνείς. Λατρεύω τα restomods. Τα λατρεύω γιατί μου αρέσουν τα κλασικά αυτοκίνητα αλλά μου αρέσει και η τεχνολογία και η τεχνογνωσία που έχουμε συγκεντρώσει τα τελευταία 50 χρόνια. Πάρε για παράδειγμα την Mustang της Revology.

Hummer με 3.000+ άλογα και έτοιμος για… όργωμα!

Hummer 3000hp

Θέλεις να οργώσεις το χωράφι σου σε δευτερόλεπτα και δεν βρίσκεις το κατάλληλο όχημα; Σ’ το έχω εγώ! Είναι ένα Hummer που φορά V8 κινητήρα από τη Chevrolet και αποδίδει 3.029 άλογα, στις 8.200 σ.α.λ.! Μάλιστα, 3.029 άλογα! Όσο για τη ροπή, 2.720 N·m, στις 7.000 σ.α.λ.! Φυσικά και δεν έχει κατασκευαστεί για να είναι στα χωράφια, αλλά θα δεις ότι νιώθει σαν στο σπίτι του με τόση δύναμη που βγάζει στους τροχούς.

Ιδιοκτήτης του είναι ο Grant Fraysier από την Καλιφόρνια και χρειάστηκε περίπου 3 χρόνια για να κατασκευάσει το όχημά του, χρησιμοποιώντας κομμάτια από το Hummer, με αναπόσπαστο κομμάτι κινητήρα της Chevrolet, τον οποίο θα δούμε και στο δυναμόμετρο. Τρομακτική δύναμη, αλλά όλοι μας θα θέλαμε να παίζουμε με αυτό στα χώματα.

Τα πιο cool αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’70 σε ένα video

8

384968

Είδαμε τα πιο cool αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’90 και της δεκαετίας του ’80. Δεν γινόταν να μην υπάρξει video για την δεκαετία του ’70. Παρά την ενεργειακή κρίση της δεκαετίας εκείνης, οι κατασκευαστές μας έδωσαν ορισμένα εξαιρετικά αυτοκίνητα. Από την Lancia Stratos και την BMW 3.0 CSL έως το Datsun 240Z και το VW Golf GTi Mk1 και από την Ferrari 308 GTB και την Lamborghini Countach έως την Aston Martin V8 Vantage και την Porsche 911 Carrera RS. Ποιο είναι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο από αυτή την δεκαετία;