
Ο Τom Blomqvist, γιος του Σουηδού παγκόσμιου πρωταθλητή του 1984 με Audi Quattro Stig Blomqvist, θα είναι η νέα προσθήκη στο δυναμικό της BMW για το πρωτάθλημα του 2015, καθώς θα πάρει τη θέση του αποχωρήσαντα από την ομάδα Joey Hand. To lineup της βαυαρικής εταιρείας συμπληρώθηκε, αφού οι υπόλοιποι 7 οδηγοί είναι οι γνωστοί μας από πέρσι, δηλαδή ο νεαρότερος πρωταθλητής στην ιστορία του DTM, Marco Wittmann, οι πρωταθλητές του 2011 και 2012 Martin Tomczyk και Bruno Spengler αντίστοιχα, ο Βραζιλιάνος Αugusto Farfus, o γνωστός από τη θητεία του στην F1, Timo Glock και οι Maxime Martin και Αntonio Felix da Costa.
O Blomqvist πήρε μια πρώτη γεύση από την M4 DTM στο τεστ δοκιμών που διεξήχθη στις αρχές Δεκέμβρη στην πίστα της Jerez στην Ισπανία και ο 21-χρονος άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις με τις επιδόσεις που σημείωσε. Αν και θα περιμέναμε, λόγω του πατέρα του, να τον συναρπάσει ο κόσμος των rallies, αντίθετα, ο Tom έκανε τα πρώτα βήματα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό στα καρτ και αργότερα στα μονοθέσια, καθώς εντυπωσίασε στη Formula Renault το 2009, όπου κατέκτησε μία νίκη και τερμάτισε πέντε φορές στο βάθρο, σε ένα πρωτάθλημα 14 αγώνων.Ένα χρόνο μετά, πανηγύρισε τον τίτλο στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Formula Renault και σε ηλικία 16 ετών έγινε ο νεαρότερος πρωταθλητής στην ιστορία του θεσμού, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του Lewis Hamilton, αφού ο Βρετανός κατέκτησε το συγκεκριμένο τίτλο σε ηλικία 18 ετών.










