GP Ρωσίας 2016: “Τσάρος” ο Rosberg

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Αγώνας” ]

HAM_ROS_01

Άλλη μια εύκολη νίκη στην καριέρα του πρόσθεσε ο Nico Rosberg, μετά από έναν εντελώς απροβλημάτιστο αγώνα στην πίστα του Sochi στη Ρωσία, καθώς εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την χθεσινή του pole position. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο ομόσταυλός του, Lewis Hamilton, ο οποίος εκκινώντας από την τελευταία θέση της δεκάδας κατάφερε με στρωτή και χωρίς ρίσκα οδήγηση να πάρει του πολύτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης. Τη χαρά της σαμπάνιας γεύτηκε για ακόμα έναν αγώνα ο Kimi Raikonen, καθώς τερμάτισε από την θέση που εκκίνησε, για να τον ακολουθήσουν οι δύο Williams. Ο Sebastian Vettel εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο μετά από απροκάλυπτη διπλή επαφή με τον Daniil Kvyat, ο οποίος τιμωρήθηκε με ποινή “stop & go”.

HAM_ROS_02

Στην πίστα επικρατούσε κυρίως ηλιοφάνεια καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Rosberg, Bottas, Raikkonen, Massa, Ricciardo, Perez, Vettel, Kvyat,  Bottas, Kvyat, Verstappen και ο 10ος Hamilton. Ο αγώνας, ουσιαστικά, κρίθηκε ξανά στον πρώτο γύρο, καθώς με την καλή εκκίνηση του Rosberg, έστριψε άνετα πρώτος και μέχρι τη καρό σημαία δεν κοίταξε ξανά πίσω του. Αντίθετα, πιο πίσω, όλοι αντιμετώπισαν από ένα πρόβλημα, που προκλήθηκε για ακόμα μια φορά ανάμεσα στους Sebastian Vettel και Daniil Kvyat, με τον Ρώσο να έχει καθολική ευθύνη και για τις δύο επαφές.

Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari είχε ποινή 5 θέσεων για την αλλαγή κιβωτίου, και έτσι εκκίνησε από την έβδομη θέση του grid, έχοντας δίπλα του τον Kvyat. O πρώτος έκανε καλή εκκίνηση, θέλοντας να κερδίσει θέσεις και στα φρένα για τη δεύτερη στροφή. Ο Kvyat, όμως, τον χτύπησε στο πίσω μέρος με αποτέλεσμα να έρθει σε επαφή με την άλλη Red Bull, του Daniel Ricciardo. Έπειτα, υπήρξε ανεπαίσθητη επαφή της εμπρός αεροτομής του Kvyat με το πίσω δεξί ελαστικό του Vettel αλλά στην παρατεταμένη στροφή 3, ο οδηγός της Red Bull έπεσε ξανά στο πίσω μέρος της Ferrari, εντελώς αδικαιολόγητα και αψυχολόγητα, ίσως παρασυρμένος από το ότι “έπαιζε εντός έδρας”.

Η Ferrari του Vettel κατέληξε στις μπαριέρες, με τον Γερμανό να είναι εμφανώς εκνευρισμένο, παρότι ακόμα δεν είχε επίγνωση ποιος τον είχε χτυπήσει. Όταν γύρισε στα pits και ενημερώθηκε για το ατύχημα, πήγε στο pit-wall της αυστριακής ομάδας και είχε μια ήπια συνομιλία με τον Christian Horner. Το αποτέλεσμα της επαφής ήταν ο Kvyat να δεχτεί ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων στο pit lane ενώ παράλληλα, επηρέασε αρνητικά και τον αγώνα του teammate του.

Παράλληλα με το παραπάνω, υπήρξε συμβάν και στις πιο πίσω θέσεις, βγάζοντας εκτός αγώνα τη Force India του Nico Hulkenberg και τη Manor του Rio Haryanto. Η αντίδραση των υπευθύνων της πίστας ήταν άμεση, και αρχικά είχαμε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και στη συνέχεια συνέχεια μπήκε το κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να καθαριστεί η πίστα.

ROS_02

Με την επανεκκίνηση, ο Rosberg έπιασε στον ύπνο τον Raikkonen και άρχισε να ανοίγει τη διαφορά του, με τον Valtteri Bottas να προσπερνά τον “iceman” και τον Hamilton να τους καταδιώκει. Επτά γύροι μετά την εκκίνηση, ο Hamilton πέρασε τον οδηγό της Ferrari, έχοντας κερδίσει επτά θέσεις από την αναμπουμπούλα του πρώτου γύρου. Η Mercedes προσπάθησε μέσω της στρατηγικής του πρώτου pit stop να του χαρίσει μία ακόμα θέση, καθώς τον έβαλε για αλλαγή ένα γύρο μετά τον Bottas, στον εικοστό-πρώτο γύρο, αλλά η προσπάθεια δεν ήταν επιτυχημένη για ελάχιστα κλάσματα του δευτερολέπτου. Όμως, ο παγκόσμιος πρωταθλητής προσπέρασε τον Bottas εντός πίστας.

Με καθαρή πίστα μπροστά του, ο Hamilton προσπάθησε να κλείσει την ήδη μεγάλη διαφορά από τον Rosberg, αλλά όταν άρχισε να πιέζει, ενημερώθηκε από την ομάδα του για πρόβλημα στην πίεση υγρών της μονάδας ισχύος, κάτι που τον ανάγκασε να κόψει ρυθμό και να κρατήσει τη δεύτερη θέση χωρίς να πιεστεί.

Το τρίτο σκαλί του βάθρου, ανέβηκε ο Raikkonen, αφού έμεινε εντός πίστας 4 γύρους περισσότερους από το pit stop του Bottas. Έτσι, με την έξοδο του βρέθηκε οριακά μπροστά από τον οδηγό της Williams, που όμως είχε χάσει λίγο χρόνο πίσω από τον Fernando Alonso. Ο τελευταίος κατάφερε και βαθμολογήθηκε, παίρνοντας τους βαθμούς της έκτης θέσης, με ένα πολύ καθαρό και σταθερό αγώνα, δείχνοντας ότι η McLaren είναι σαφώς βελτιωμένη, κάτι που πιστοποίησε και η 10η θέση του Jenson Button.

ROS_03

Στις θέσεις 7-8-9 βρέθηκαν με τη σειρά ο Kevin Magnussen, που χάρισε στη Renault τους πρώτους της βαθμούς για φέτος, ο Romain Grosjean που άφησε πίσω του τη κακή εμφάνιση της Κίνας, και ο Sergio Perez, γιορτάζοντας με τον καλύτερο τρόπο το 100στό του Grand Prix στη Formula 1.

Στις βαθμολογίες, ο Rosberg διεύρυνε το προβάδισμά τους στους 43 βαθμούς από τον Hamilton, έχοντας το απόλυτο των νικών μέχρι στιγμής. Ο Ricciardo έπεσε στην τέταρτη θέση, καθώς δεν βαθμολογήθηκε και στην τρίτη ανέβηκε ο Raikkonen. Στις ομάδες προηγείται η Mercedes με 157, ακολουθεί η Ferrari 76 με και η Red Bull με 57. Επόμενος αγώνας το Ισπανικό Grand Prix, στις 13-15 Μαΐου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Αποτελέσματα” ]

Θέση Οδηγός Ομάδα Διαφορά Βαθμοί
1 Nico Rosberg Mercedes 1:32:41.997 25
2 Lewis Hamilton Mercedes +25.022s 18
3 Kimi Raikkonen Ferrari +31.998s 15
4 Valtteri Bottas Williams +50.217s 12
5 Felipe Massa Williams +74.427s 10
6 Fernando Alonso McLaren +1 γύρο 8
7 Kevin Magnussen Renault +1 γύρο 6
8 Romain Grosjean Haas +1 γύρο 4
9 Sergio Perez Force India +1 γύρο 2
10 Jenson Button McLaren +1 γύρο 1
11 Daniel Ricciardo Red Bull +1 γύρο 0
12 Carlos Sainz Toro Rosso +1 γύρο 0
13 Jolyon Palmer Renault +1 γύρο 0
14 Marcus Ericsson Sauber +1 γύρο 0
15 Daniil Kvyat Red Bull +1 γύρο 0
16 Felipe Nasr Sauber +1 γύρο 0
17 Esteban Gutierrez Haas +1 γύρο 0
18 Pascal Wehrlein Manor +2 γύρους 0
NC Max Verstappen Toro Rosso Εγκατέλειψε 0
NC Sebastian Vettel Ferrari Εγκατέλειψε 0
NC Nico Hulkenberg Force India Εγκατέλειψε 0
NC Rio Haryanto Manor Εγκατέλειψε 0

[/nextpage]

[nextpage title=”Βαθμολογίες” ]

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer] [tabtext]Βαθμολογία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Nico Rosberg 100
2 Lewis Hamilton 57
3 Kimi Raikkonen 43
4 Daniel Ricciardo 36
5 Sebastian Vettel 33
6 Felipe Massa 32
7 Romain Grosjean 22
8 Daniil Kvyat 21
9 Valtteri Bottas 19
10 Max Verstappen 13
11 Fernando Alonso 8
12 Kevin Magnussen 6
13 Nico Hulkenberg 6
14 Carlos Sainz 4
15 Sergio Perez 2
16 Jenson Button 1
17 Stoffel Vandorne 1
18 Jolyon Palmer 0
19 Marcus Ericsson 0
20 Pascal Wehrlein 0
21 Felipe Nasr 0
22 Esteban Gutierrez 0
23 Rio Haryanto 0

[/tab] [tab]

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 157
2 Ferrari 76
3 Red Bull 57
4 Williams 51
5 Haas 22
6 Toro Rosso 17
7 McLaren 10
8 Force India 8
9 Renault 6
10 Sauber 0
11 Manor 0

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα