Γράμμα στον Άγιο Βασίλη από την αυτοκινητοβιομηχανία!

Σχετικά άρθρα

Τα Χριστούγεννα είναι εδώ και ο αγαπημένος Άγιος στέκει ετοιμοπόλεμος να αντιμετωπίσει τις ορδές ευχών που θα κατακλύσουν το headquarters στον Βόρειο Πόλο. Ο κόσμος του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να απουσιάζει, φυσικά, με προσωπικότητες και εταιρίες του χώρου να καταθέτουν την ατζέντα, τις επιθυμίες, τις ευχαριστίες, αλλά και τα παράπονά τους.

Οι έγκυρες πηγές του Autoblog.gr έστειλαν το “φλασάκι” με τα ντοκουμέντα και τα παρουσιάζουμε, μαζί με τις ευχές μας για Καλές Γιορτές!

Alfa Romeo

Αδερφέ μου. ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΜΟΥ!

ΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ! Δεν έχω λόγια, πραγματικά. Τέτοια χαρά είχα να δω από όταν μάζευα τα πρωταθλήματα στο DTM με την 155. Επιτέλους, τόσα πέτρινα χρόνια καρπαζιάς και καζούρας έφτασαν στο τέλος τους! Τι να πρωτοθυμηθώ; Την παρουσίαση της Giulia στην ώρα της (σχετικά). To πελάτωμα των Γερμανών μέσα στο σπίτι τους από την Quadrifoglio; Την ανακήρυξή της ως αυτοκινήτου της χρονιάς από το Top Gear; Τώρα που είπα Top Gear, έχουμε και το αψηλό πουρό στο The Grand Tour να μας “ζμπρώχνει”, λουκούμι μας έχει έρθει.

Κάνε να μην τελειώσει ποτέ αυτή η ρέντα και γυρίσω στις εποχές της Brera και της 33.

Με λατρεία,

H Alfa σου.

Christian Von Koenigsegg

Kαλήν εσπέραν, άρχοντα!

Ο τρελός ο καραφλός είμαι. Τι κάνεις, πώς πάει το ταρανδομάνι; Εγώ καλύτερα δεν γίνεται! Τα αυτοκίνητά μου θεωρούνται τα πιο cool στον πλανήτη, καμία σχέση με τη mainstream-ίλα των Ferrari, Porsche και λοιπών της σειράς. Έχω ψαρώσει και τους πάντες με τις πατέντες μου, θα το ‘χεις ακούσει. Πάρε κιβώτιο χωρίς ταχύτητες (μεταξύ μας, εξελιγμένο CVT είναι άλλα το ‘χω αμπαλάρει ωραία), δώσε και μοτέρ χωρίς εκκεντροφόρους, έχουνε μείνει όλοι χάνοι. Το τελευταίο, να μου το θυμηθείς, θα κάνει μάγκες τους Κινέζους της Qoros. Θα ψάχνουν τη ράχη τους οι Ευρωπαίοι και τα τζαπάνια να καταλάβουν τί τους χτύπησε. Λίγο χρόνο και πίστη στο αγοραστικό κοινό δώσε, όπως έκανες με τους Κορεάτες και τους Ιάπωνες πιο παλιά.

Την αγάπη μου,

O χοντρούλης Γεωργάτος.

Honda

Αγαπητέ κύριε Βασίλη,

Σας ομιλεί η Honda. Που κοιμόμουν τόσα χρόνια και με κατηγορούσαν ότι φτιάχνω ατμομάγειρες με ζάντες; Αυτή. Ε, φέτος έβαλα στόχο να κλείσω στόματα. Και ξέρετε κάτι: Τα κατάφερα! Το Civic Type R έκανε πάταγο, έγραψε τα ρεκόρ του, κέρδισε τα συγκριτικά του και με επανέφερε στον χάρτη του fun-to-drive. Οι Γερμανοί πιστεύουν ότι κέρδισαν με το GTI Clubsport S, αλλά έγνοια σας. Θα κατεβάσω το νέο Type R και θα τους αλλάξω τα πετρέλαια! (Το πιάσατε το υποννοούμενο με τα πετρέλαια, ε;)

Εδέησα να παρουσιάσω και το νέο NSX μετά από 11 χρόνια αναμονής, νίκησα και το GT-R. Παράπονο κανένα. Σκέφτομαι να εμφανίσω το ΝSX Type R πισωκίνητο, χωρίς τους ηλεκτροκινητήρες. Όπως το αγωνιστικό. Νωρίς είναι θα μου πείτε, μια χαρά τα πηγαίνει το απλό. Αυτά τα ολίγα.

Με εκτίμηση,

Το σκυλιασμένο σας V-TEC.

Sergio Marchionne

Buongiorno, signiore Basilio!

Καταρχάς, σε ευχαριστώ θερμά για τα υπέροχα πουλόβερ που μου έχεις στείλει. Με κάνουν να πιστεύω ότι είμαι κομψός και ηγετικός, αλλά όχι μονόχνωτος. Ωραία χρονιά αυτή που φεύγει, grazie. Οι φοβερές μου διευθυντικές ικανότητες παρουσίασαν το καλύτερο αυτοκίνητο της 20ετίας -εννοείται πως είναι η Giulia– στην 4η προκαθορισμένη ημερομηνία που είχα εξαγγείλει. Κανείς δεν αντιλήφθηκε ότι τα έκανα ρόϊδο στον προγραμματισμό. Θεωρούμαι γκουρού στον χώρο! Πηγαίνει και η Ferrari πρίμα, πατήσαμε τους κομπλεξικούς Βρετανούς με τη LaFerrari σε ένα τηλεοπτικό σόου. Μας σβέρκωσαν μεν οι Γερμανοί με την 918, αλλά έχουμε να τους λέμε την παπάτζα ότι το δικό μας είναι αγνό και ανόθευτο, ενώ το δικό τους κινούμενος υποσταθμός της ΔΕΗ.

Μιας και ανέφερα τους Γερμανούς: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ F1, ΡΕ ΜΠΟΚΟΛΗ;

Μας έχουν πάει σερπαντίνα 3 χρόνια τώρα, μέχρι και ο Rosberg πήρε πρωτάθλημα κι εμείς χαροπαλεύαμε. Είχα και τον Αλέφαντο των paddock, τον Arrivabene, να χάνει δικές μας νίκες όποτε τους πετυχαίναμε μπόσικους. Βάλε ένα χέρι. Μέχρι και την παράγκα έχουμε χάσει, μας κοπάναγε ένα κ…παιδο από την Ολλανδία και τιμωρούμασταν από πάνω.

Με αγάπη και ολίγη αγανάκτηση,

O CEO της καρδιάς όλων

Μ-Sport

Aγαπημένε Άγιε,

Φέτος πραγματικά ξεχρέωσες! Μπορεί να μας είχες ξεχάσει καμιά δεκαριά χρόνια, να συλλέξαμε ξύλο από Γάλλους, Γερμανούς και Κορεάτες, αλλά γύρισε το φύλλο! Το νέο μας livery μετράει άσχημα και έχουμε τον καλύτερο οδηγό στο bucket. Η αλήθεια είναι πως φοβηθήκαμε λίγο μέχρι να αποφασίσει ο Ogier, αλλά τέλος καλό όλα καλά. Εξασφαλίσαμε και το ρευστό της Red Bull, ανάσταση! Εδώ έχει κάνει τη Λειψία να κυνηγάει τη Μπάγερν (λέμε τώρα, 3 στο ημίχρονο έφαγε), εμείς δεν θα δούμε άσπρη μέρα; Έστειλες και τον Demolition Man, τον Latvala, στην Toyota. Αληθινή ευτυχία! Με τη μία έπιασε δουλειά. Καλό παιδί, αλλά ο π..στης το χει κάνει τάμα να καταστρέφει πάνω από 5 αυτοκίνητα τη σεζόν. Κόντεψε να μας φαληρίσει. Δε βαριέσαι, περασμένα-ξεχασμένα.

Με χαμόγελο κι ελπίδα,

O είναι-η-χρονιά-μου.

McLaren

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπορική πορεία των μοντέλων παραγωγής. Φτάσαμε τις 10.000, συχνά-πυκνά επικρατούμε του ανταγωνισμού, έχουμε γίνει όνομα στον κλάδο. Δεν μας βγήκε το τρικ με τον χρόνο της P1 στο ‘Ring, βέβαια, αλλά κι οι Warriors χάνουν στο ΝΒΑ. Μην είμαστε και πλεονέκτες. Μία θερμή παράκληση.

Ακούμε ότι η φίλτατη Honda γιορτάζει την επάνοδο της στις καρδιές των petrolheads και, ειλικρινά, χαιρόμαστε. Αν μπορείτε, όμως, υπενθυμίστε τους ότι έχουν και έναν συνέταιρο στην F1 που τον προμηθεύουν με κινητήρες. Κινητήρες, τρόπος του λέγειν. Κομοδίνα και τραπέζια σαλονιού τους κάνουμε. Αμαρτία να ιδρώνουμε με τις Manor και τις Sauber. Είναι κι ο Fernando με τις μέρες του, 9 στις 10 μας βρίζει την δέκατη απλά φωνάζει.

Ευχαριστούμε προκαταβολικά,

H πάλαι ποτέ πρωταθλήτρια F1.

Lewis Hamilton

‘Σπέρες,

Βασιλάκη δεν ξηγήθηκες ωραία. Εγώ σου στέλνω τα καλύτερα μοντέλα για βοηθούς και τα πιο εντυπωσιακά supercars για μόστρα κι εσύ δίνεις το πρωτάθλημα στον χλεχλέ. Έτσι κάνει ο κόσμος; Ξεκινάω τη σεζόν χαλαρός κι ωραίος και ξαφνικά το πιστεύει ο Νικολάκης. ΝA ένα σερί νικών. Ξυπνάω, σοβαρεύομαι, τον περνάω και δεν λιποθυμάει. Κι όχι μόνο αυτό, μου ρίχνεις κι ένα σπασμένο μοτέρ στη Μαλαισία. Τι συνέβη, τα πιάσαμε από τον πλούσιο μπαμπάκα του; Πηγαίνω στην pub και με δουλεύουν όλοι. Ο Damon Hill λέει ότι θα χε δυο πρωταθλήματα (γελάει ο κόσμος) αν δεν τον είχε κοπανήσει ο Schumi και δεν θα με κοίταγε καν. Ακόμα κι ο Button κοροϊδεύει. Ποιος; O Jenson. Που έτρεχε μόνος του και κόντεψε να κάνει στην άκρη για να βγει δεύτερος. Τώρα ακούω κάτι για μπότες και σπιρούνια για teammate. Κανόνισε να μου βγει κι αυτός κάνας μυστήριος.

Λοιπόν, αγάπες κλπ κομμένες. Συγκεντρώσου,

O καλύτερος πιλότος όλων των εποχών και όλων των σύμπαντων.

Kimi Raikkonen

Έλα αγορίνα. Σε παίρνω τηλ και γειώνεις. Τι έγινε, εργολαβία με τις αγιοβασιλίτσες έχεις πιάσει; Τέσπα, παίξε τη μπάλα σου και έλα. Ανοίγω το καλό ουΐσκι και σε περιμένω. Αν βιαστείς θα προλάβεις δυο τζούρες.

Νico Rosberg

Xιλιολατρεμένε μου Άγιε,

ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ! Ελπίζω να σου αρέσει η φώτο με την κούπα στο Παρίσι. Την έστειλα στον πελάτη στο Snapchat κι έμαθα πως πήγε νοσοκομείο με συμπτώματα αναφυλαξίας. Πολύ στεναχωρήθηκα… Δεν έχω να ζητήσω κάτι, απλά ένα τιτανοτεράστιο ευχαριστώ! Πήρα το πρωταθληματάκι μου και αποχωρώ victorious. Άστους να λένε ότι είμαι σαν την Λέστερ ή σαν την Ελλάδα του Euro 2004. Κανένας Θεός δεν κοιμήθηκε. Έχω στόφα πρωταθλητή, να ναι καλά ο πατέρας μου.

Σε αφήνω. Πάω να βάλω πάγο στο πρόσωπο. Έχω πει στην Vivian να με κοπανάει κάθε πρωί για να καταλαβαίνω ότι είναι πραγματικότητα.

Με απεριόριστη ευγνωμοσύνη,

O Υιός και το Άγιο Πρωτάθλημα.

Volkswagen

Aξιότιμε κύριε αγοραστή,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμησή σας και να ευχηθούμε τις καλύτερες των εορτών. Στο πλαίσιο των υπηρεσιών after sales της VW, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως είναι διαθέσιμη η αναβάθμιση 3206 για το τσιπ ελαφιών και ταράνδων. Η αναβάθμιση αφορά ελάφια χρονολογίας 2005-2011 και ταράνδους 1998-2009 και σχετίζεται με την ποιοτικότερη καύση σανού, καθώς και την αποτελεσματικότερη λειτουργία του έλκηθρου σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Αναφορικά με το τελευταίο σκέλος, σε μεμονωμένες περιπτώσεις έχει παρατηρηθεί μαύρος καπνός και σφάλμα εναρμόνισης με τους κατά τόπους αντιρρυπαντικούς κανονισμούς. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε με πάσα υπευθυνότητα και ακεραιότητα, πως ουδεμία σύνδεση υπάρχει μεταξύ των συμβάντων και της τεχνολογίας VW. Ανεξάρτητες μετρήσεις από γερμανικούς φορείς έχουν καταδείξει τις περιβαλλοντικές συνθήκες ως υπεύθυνο, ενώ σημειώνεται και υπαιτιότητα της προσλαμβάνουσας ποιότητας καυσίμου. Σας επισυνάπτουμε τα αρχεία PDF με τις αντίστοιχες μελέτες και τα μηχανολογικά διαγράμματα, που επαληθεύουν του λόγου το αληθές.

Η VW δηλώνει υπεύθυνα πως βρίσκεται στο πλευρό αυτών που την εμπιστεύονται με την αγορά των αυτοκινήτων της και θα καταβάλλει αενάως την μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε να διασφαλίζεται η κορυφαία οδηγική εμπειρία.

Μετά απεριορίστου εκτιμήσεως,

Το προσωρινό ΔΣ του ομίλου VW

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Porsche 911 Turbo “ξεφτιλίζει” την Mercedes AMG GT 63 S στο 1000άρι

Στη θεωρία τα δύο γερμανικά sport μοντέλα δείχνουν να έχουν πάνω-κάτω τις ίδιες επιδόσεις, αλλά στη πραγματικότητα, η Porsche 911 Turbo είναι πολύ γρηγορότερη...

Η νέα BMW X2 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η νέα BMW X2 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73...