world-rally-champion-sebastien-ogier

Ο διακαής πόθος του αφεντικού της M-Sport, Malcolm Wilson, έγινε πραγματικότητα, καθώς μόλις πριν λίγα λεπτά ανακοινώθηκε ότι ο Sébastien Ogier υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με την ομάδα της M-Sport, ώστε να οδηγήσει το νέο Ford Fiesta WRC την επόμενη χρονιά.

Φυσικά θα τον ακολουθήσει ο επί χρόνια συνοδηγός του Julien Ingrassia, με μοναδικό στόχο την διατήρηση των κεκτημένων. Σημαντικός αρωγός για την συγκεκριμένη συμφωνία έπαιξε η Red Bull.

Δελτίο Τύπου

Having tested the brand new Ecoboost-powered Ford Fiesta in Wales last month, the Frenchman was sufficiently impressed to agree terms with the British team.

Ogier and co-driver Julien Ingrassia dominated the last four years in the all conquering Volkswagen Polo but were left without a drive when the German car manufacturer ended its commitment to the sport.

The pair are a force to be reckoned with and since starting their WRC assault in 2008, have secured four world championships, 38 victories, 56 podiums and an impressive 475 stage wins.

Ogier will lead the M-Sport team with Estonian 2016 Driver of the Year, Ott Tänak, and with just 39 days until the start of the Rallye Monte-Carlo, the defending champion cannot wait to get going.

“There will be a lot of new things this season, but I am definitely looking forward to it. We have a new generation of world rally cars, and a new team – it’s certainly an exciting time,” said Ogier.

“There’s not long before we line-up at the start of Rallye Monte-Carlo and we’ve not had a lot of seat time with the Ford Fiesta WRC, but we’ll give it our best to be ready. We’re aware of the challenges, and I can see how hungry Malcolm Wilson and his team are for success.

“It’s funny to think that just a few months ago I was sitting at a motorsport forum at Wales Rally GB saying how nice it would be to work with him one day. I had no idea at the time that it would come quite so soon, but here we are!

“I’m looking forward to working with M-Sport, and we’ll certainly be aiming to return them to the top-step of the podium!”

Wilson, M-Sport Managing Director, added: “We go to Rallye Monte-Carlo with the number one on the door of the Ford Fiesta WRC and the strongest driver line-up we have had in years. To say we’re excited about next season is an understatement. We believe that we have produced an exceptional car, and we are in the best possible position ahead of this exciting new era.

“I’ve made no secret of how much we wanted to work with Sebastien and Julien, and it is fantastic to welcome them to the team. We have worked extremely hard to secure them, and they believe that the Ford Fiesta WRC is the car with which they can best defend their championship.”

  • manowar

    Με την φορντ να στηρίζει καθως πρεπει την ομαδα της για ακομα μια φορα παρολο που δεν συμμετέχει 100/100 και με το σεμπαστιαν οδηγο θα σ πω εγω ποσα αγγουρια βαζει ο σακος..

  • condis13

    AINTA!!!!!

  • fanboy

    αρα φαβορι η ford για τιτλο?

    • gronholm89

      Λογικα και οι Citroen, Hyundai θα εχουν δυνατο αυτοκινητο, αλλα ο Ogier δινει μια επιπλεον δυναμικη…

    • δεν μπορω να καταλαβω γιατι ξεγράφεις την Toyota, στο WRC δεν είναι καμια τυχαία. όταν ήταν οι Ιάπωνες κατασκευαστές έτρεχαν στο πρωτάθλημα δεν κινούνταν φύλλο. Συμφωνώ έχει ενα προβάδισμα η Ford αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα.

    • gronholm89

      Φιλε μου ειναι προσωπικη μου αποψη!!! Και η Toyota εχει ενα παρα πολυ γρηγορο οδηγο (Latvala) αλλα δεν πιστευω οτι φετος θα διεκδικησει πρωταθλημα…
      Επισης το οτι ετρεχε με επιτυχια πριν 20 χρονια δεν λεει κατι και η Hyundai που ειχε λιγοτερο χρονο απουσιας της πηρε 2 χρονιες ωστε να κανει αυτοκινητο νικητη!!

    • manowar

      Κοιτα δεν ξερω τι εννοεις δεν κουνιόταν φυλο αλλα επιδη εμενα ειναι το αγαπημενο μου αθλημα και παρακολουθω απο μικρος τα πραγματα ειναι καπως ετσι:απο την 10ετια του 70 οι γαλλοι κατασκευαστες με σιτροεν και πεζο υπερτερουν απο ολους και σαν οδηγους και σαν αυτοκινητα το εχουν παρει 13 φορες απο το 70 μεχρι σημερα οι ιαπωνες το εχουν παρει 9 φορες με σουμπαρου, μοτσουμπισι ,τουοτα,οι γερμανοι (αν εξαιρέσεις το escord rs) το εχουν παρει 7 φορες με opel ascona το group της vw 6 φορες 4 με το πολο και 2 με το Quattro οι ιταλοι και αυτοι. 7 πρωταθληματα με λανσια και αμπαρθ . η τουοτα 4 φορες εχει καταφερει πρωταθλημα και πολυ πισω..η χιουνται σημερα δειχνει πιο ετοιμη..μη τρελαινεστε

  • gronholm89

    Το ειχα πει σαν σεναριο οταν ειχαν βγει οι φημες περι αποχωρησης. Τελικα πηγε M-Sport.. To μονο που μενει ειναι (και η επισημη) επιστροφη της Ford σαν εργοστασιο στο WRC, κατι που θεωρω πολυ πιθανο για το 2018!!

  • Mika

    Δυντη προσθηκη για Ford!

  • βαλβολινη
  • Herc

    Φανταζεστε η Ford, να μην κερδιζει ουτε με τον Ogier.Φανταζεστε ο Latvala να του κανει πλακα με το Yaris που απεριψε.Δυσκολο βεβαια,αλλα λεμε τωρα.

    • manowar

      Ο σεμπαστιαν δε ξερει να χανει σαν τον αλλον σεμπατιαν αν συμπεριλαβεις και τον παλιο τα τελευταια 12 χρονια συνεχόμενα sebastian το κερδίζουμε