Την ισχυρότερη έκδοση της έκτης γενιά του Golf θα αποκαλύψει η VW στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, δίνοντας συνέχεια στην παράδοση που θέλει το δημοφιλές μικρομεσαίο να εξελίσσεται με συνοπτικές διαδικασίες σε ένα πραγματικό “hot hatch”.


Ακολουθώντας κατά γράμμα το παράδειγμα του προκατόχου του, το νέο Golf GTI εκμεταλλεύεται την τεχνολογική υπεροχή που του εξασφαλίζει ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών VW.

O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2 λίτρων και το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που τον συνοδεύει προέρχεται από την προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε και το ημι-αυτόματο κιβώτιο DSG, το οποίο θα παραμείνει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Χάρη στον ανασχεδιασμό της εισαγωγής αέρα η απόδοση του δίλιτρου TSI έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, φτάνοντας τους 210. Παράλληλα η μέγιστη τιμή της ροπής αποδίδεται “χαμηλότερα”, ενώ μείωση της τάξης των 10 γρ./χλμ. παρουσιάζουν και οι εκπομπές CO2.

Παρά την αύξηση της ισχύος, πάντως, οι τιμές επιτάχυνσης του νέου Golf GTI έχουν διατηρηθεί σταθερές, καθώς τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 7,2 δευτερόλεπτα.

Αντίθετα, για πρώτη φορά στην μακρά ιστορία του αυτοκινήτου συναντάται ένα ηλεκτρονικό σύστημα που μεταβάλλει την σκληρότητα της ανάρτησης και την απόκριση του γκαζιού, προσφέροντας την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport).

Πέρα από τo Adaptive Chassis Control, που θα συνοδεύει και τις ισχυρότερες εκδόσεις του Scirocco, ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (XDS), θα φροντίζει για την ομαλή μεταφορά της ισχύος στην άσφαλτο.

Σε επίπεδο σχεδίασης, το νέο Golf GTI δηλώνει ξεκάθαρα την ταυτότητά του, ενσωματώνοντας στο σύγχρονο προφίλ του, στοιχεία από τον παρελθόν.

Εύκολα, λοιπόν, μπορεί κανείς να διακρίνει τους τροχούς αλουμινίου των 18 ιντσών, την αεροτομή στην κορυφή της τρίτης “πόρτας”, τον αεροδυναμικό διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και τις δύο -ξεχωριστές αυτήν τη φορά- απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, το τιμόνι παραμένει επίπεδο στο κάτω τμήμα του, ενώ οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων διατηρούν το ρετρό σχεδιασμό τους.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο Golf GTI θα ξεκινά στην βρετανική αγορά από τα 27.200 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 900 ευρώ σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να κυκλοφορεί στην αγορά την Άνοιξη του 2009

[via : autoblog.com, carscoop, worldcarfans.com ]

[Source: Volkswagen]

Update με την επίσημη ανακοίνωση

Sharp and sovereign – The new Golf GTI

The bestseller with the best values: 240 km/h, 210 bhp, 7.5 litres

Wolfsburg, 25 September 2008 – Since the debut of the first and the discontinuation of the fifth generation, more than 1.7 million buyers made the GTI to the world’s bestseller. Now the new GTI is at the ready: at the Paris Motor Show (4th to 19th October 2008) Volkswagen will be demonstrating the design study of the new Golf GTI at its world premiere.

The GTI suspension with a new electronic limited-slip diff (XDS) defines curves and traction in a completely new way. A GTI with a top speed of 240 km/h that with its 155 kW / 210 bhp strong turbocharged engine is even more fun and, on average, only uses 7.5 litres.

The sixth generation Golf GTI will go into series production in the spring of 2009 – as usual with a unique connection between sporty suspension and agile engine. The engine develops already at 1,800 rpm a maximum torque of 280 newton metres. The sprint from 0 to 60mph is achieved in 6.9 seconds. A stand-off between wind resistance and output occurs only just at 240 km/h.

Lowered by 22 millimetres and equipped with a new sports suspension, the springs, shock absorbers and rear anti-roll bars of the design study have been completely reworked. Furthermore, the optional adaptive chassis control DCC feature will also be available for the future GTI.

“We wanted a purposefully clear GTI design. A car that has power but also style,” summarises the Volkswagen AG’s chief designer Walter de’Silva. The design study of the sixth generation presented in Paris blends in both style elements of the GTI icons. Details like the typical honeycombed radiator grill and the V-shaped bonnet, stretching over the head lights, contribute to the GTI V. The clean and horizontal structure clearly originates from the GTI I. Because of the styling as well as the underlining horizontal graphic of the front section the Golf GTI design study appears visually wider (1.78 meter), lower (1.47 meter) and more dynamic than any other car in its class.