Hyundai Tucson ix35 live at Frankfurt 2009

Αφού το είδαμε σε teaser, κανονικές photo και σε video η Hyundai παρουσίασε επίσημα στην Φρανκφούρτη το ολοκαίνουργιο ix35. Ο αντικαταστάτης του Tucson θα εφοδιάζεται με μία πληθώρα κινητήρων ανάλογα με την ήπειρο. Έτσι θα υπάρχουν 2 βενζινοκινητήρες, ο Theta-II 2.0 λίτρων απόδοσης 163 ίππων με 20 κιλά ροπή και ο Gamma 1.6 GDI απόδοσης 140 ίππων με 17 κιλά ροπή. Επίσης θα υπάρχει διαθέσιμος ο πετρελαιοκινητήρας R 2.0 λίτρων σε 2 εκδόσεις, απόδοσης 184 ίππων με 39.2 κιλά ροπής ο ένα0ς, και με 136 ίππους με 32 κιλά ροπή ο άλλος. Επίσης θα υπάρχει και ο U-II 1.7 λίτρων απόδοσης 85 ίππων με 25.5 κιλά ροπή.

Θα υπάρχουν τόσο 2-κίνητες όσο και 4-κίνητες εκδόσεις ενώ 2 θα είναι και τα διαθέσιμα κιβώτια, ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο και ένα αυτόματο 6 σχέσεων με το σύστημα Shiftronic να είναι διαθέσιμο σε μερικά μοντέλα. Η ανάρτηση είναι γόνατα MacPherson μπροστά ενώ πίσω επιλέχθηκε η λύση των πολλαπλών συνδέσμων.

Στιλιστικά οι σχεδιαστές της Hyundai χρησιμοποίησηαν πολλά στοιχεία από Hyundai ix-ONIC Concept με την γρίλια να συμβαδίζει με την εικόνα που θέλει να προωθήσει η Hyundai. Οι ζάντες είναι 18″ με λάστιχα 225/55 ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης μεγάλη πανοραμική οροφή με φίλτρο UV, έγχρωμη οθόνη 3.5″ LCD, ηχοσύστημα με δυνατότητα σύνδεσης USB και AUX in, καθώς και κουμπί start/stop engine με αυτόματο σύστημα smart-key. Η Hyundai αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή του μέσα στο 2009 με τις πρώτες παραδώσεις να γίνονται στις αρχές του 2010. Περισσότερες λεπτομέρειες και live φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στην συνέχεια.

[Πηγή: Hyundai | Live photos via: autoblog.com]

Δελτίο Τύπου

  • funster

    O 1.6OOαρης ειναι καινουριος ατμοσφαιρικος? Το λεω γιατι εχει μονο 17 κιλα ροπη.. δυσκολο να ειναι τουρμπο..
    Τελικα δεν θα εχει 1.6 τουρμπο?

    • Tο δελτίο τύπου δεν αναφερει για τουρμπο κινητηρα 1600cc

      “Western European customers will be offered a choice of two thrifty and clean-burning petrol engines: the Theta-II 2.0 rated at 163ps and 20.1kg.m of torque which emits just 178g/km of CO2 (2WD MT) and the Gamma 1.6 GDI delivering 140ps and 17kg.m of torque, available from November 2010, which delivers only 159g/km of CO2. This 1.6 GDI engine will be available with ISG stop-start technology, further reducing CO2 to just 149g/km.

      The European diesel lineup includes two all-new engines: the R 2.0 and the U-II 1.7, which will be available from November 2010. The R 2.0 will come in a choice of two outputs: high (184ps/40kg.m) and low (136ps/32.6kg.m) producing CO2 emissions of just 165g/km (4WD MT), and 158g/km (2WD MT), respectively. The U-II will have a rated output of 115ps with 26.0kg.m and will have class-leading CO2 emissions of just 139g/km when equipped with ISG (2WD MT). Six-speed manuals are standard with both diesels while the R will come with the option of a six-speed automatic.

      The R 2-liter diesel will also be offered in markets outside of Europe (excluding North America).”