Με το Grand Prix της Ισπανίας να αποτελεί πλέον παρελθόν, τα νέα είναι πολλά στον μαγικό κόσμο της F1. Ας τα δούμε εν συντομία στη συνέχεια.


Ίσως η είδηση με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι οι ομάδες συμφώνησαν, και από του χρόνου, εκτός από τους διπλούς διαχύτες καταργούνται και τα F-Duct που τόσος ντόρος έχει γίνει φέτος. Η ομάδα που διαφώνησε ήταν η McLaren, η πρώτη ομάδα που έφερε το σύστημα από τον πρώτο αγώνα της σεζόν αν και η απόφαση πάρθηκε τόσο για λόγους ασφάλειας όσο και για το κόστος εξέλιξης του.

Οι ομάδες που χρησιμοποιούν μέχρι στιγμής το F-Duct είναι οι McLaren, Williams, Sauber και Ferrari, ενώ η Red Bull αναμένεται να έχει έτοιμη την δική της πρόταση στο Grand Prix της Κωνσταντινούπολης.

Ένα είναι σίγουρο πάντως, κάτι άλλο θα σκεφτεί το μυαλό ενός μηχανικού μιας ομάδας και την επόμενη σεζόν που θα κάνει πάλι την διαφορά.

Από την άλλη το KERS φαίνεται ότι είναι ποιο κοντά από ποτέ ώστε να επιστρέψει στα μονοθέσια το 2011. Οι ομάδες φαίνεται ότι συμφώνησαν και έτσι το σύστημα θα επιστρέψει στα μονοθέσια από την επόμενη σεζόν. Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρχει ένας προμηθευτής για όλες τις ομάδες αλλά η κάθε ομάδα θα εξελίσσει το δικό της σύστημα. Μάλιστα για τις μικρές ομάδες που δεν έχουν τα χρήματα ώστε να υλοποιήσουν την δική τους πρόταση θα τους δίνεται η δυνατότητα ώστε είτε να αγοράσουν το KERS από μία εργοστασιακή ομάδα ή από μια ανεξάρτητη εταιρία.

Το ατύχημα του Hamilton στην Ισπανία, δεν οφείλοταν σε κλαταρισμένο ελαστικό αλλά στο ότι έσπασε η ζάντα. Ο λόγος που έσπασε η ζάντα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστός αλλά οι άνθρωποι της McLaren πιστεύουν ότι έσπασε είτε λόγω κάποιου θραύσματος είτε λόγω κακής τοποθέτησης του μπουλονιού.

Η Mercedes GP στο Μονακό θα αγωνιστεί με το παλιό κοντό σασί, μιας και το νέο σασί (μεγαλύτερο κατά 5 cm) που χρησιμοποιήθηκε στην Βαρκελώνη δεν βολεύεται στους στενούς δρόμους του Μονακό. Ωστόσο στο παλιό σασί θα χρησιμοποιηθεί το νέο αεροδυναμικό πακέτο που είχε η ομάδα στην Ισπανία. Επίσης η Mercedes GP θα παρουσιάσει το νέο της διώροφο motorhome στο Μονακό.

Τέλος φαίνεται ότι μέχρι στιγμής 5 κατασκευαστές ελαστικών ενδιαφέρονται για το πρωτάθλημα του 2011. Έτσι εκτός από τις Michelin, Pirelli και Avon, η Kumho φαίνεται ότι έχει μπει στο παιχνίδι της διεκδίκησης έχοντας τεράστια βοήθεια από τον Bernie Ecclestone ο οποίος προμοτάρει ανοικτά την εταιρία από την Νότια Κορέα.

Πρωταρχικός στόχος όμως τόσο των ομάδων (FOTA) όσο και της FIA είναι να μείνει η Bridgestone, με τον Hiroshi Yasukawa, Διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος της Bridgestone να δηλώνει ότι νοιώθουν τιμή μετά την έγγραφη επιστολή που έστειλαν οι ομάδες ώστε η Ιαπωνική εταιρία να μείνει στην Formula 1 και ίσως το ξανασκεφτούν ώστε να παραμείνουν. Η τελική απόφαση όμως θα παρθεί από τον ίδιο της τον πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο, Shoshi Arakawa.

Επόμενος κατασκευαστής στην λίστα των ομάδων είναι αδιαμφησβήτιτα η Michelin, η οποία αποχώρησε από το άθλημα το 2006 και εκτός από την εμπειρία έχει και την υποστήριξη του Jean Todt, προέδρου της FIA. Οι όροι που θέτουν οι Γάλλοι ώστε να επιστρέψουν είναι να αλλάξουν οι κανονισμοί και οι διαστάσεις των ελαστικών από 13″ να γίνουν 18″. Τεράστιο δέλεαρ για τις ομάδες είναι επίσης ότι η Michelin έχει μειώσει κατά 50% τις οικονομικές απαιτήσεις της από την κάθε ομάδα και έτσι τα 3 εκατομμύρια ευρώ έγιναν αμέσως 1.5.

[Photo copyright: GERARD JULIEN/AFP/Getty Images]

  • bandy

    για τους ferraristi..σημερα στα ελευθερα ο αλονσο σπαει τα χρονομετρα!στα πρωτα δοκιμαστικα επεσε κατω απο το 1.16 κ στα δευτερα κατω απο 1.15.ακολουθει ο βεττελ με απειροελαχιστο gap ενω πολυ δυνατοι ειναι ο ροσμπεργκ κι ο σουμαχερ.ο κουμπιτσα δειχνει αγριεμενος τα δοντια του με τρελους χρονους ενω πιο κατω,χαμιλτον κ μπατον.σ αυτο το gp πραγματικα θα φανε τις σαρκες τους.η κατακτηση του gp του monaco ειναι κατι περισσοτερο απο βαθμους.ειναι θεμα…..γοητρου.

  • Εγώ ψηφίζω Schumacher για Μονακό!

  • bandy

    μην το γελας καθολου!ηρθε η ωρα του.αν κ νομιζω οτι ο χαμιλτον θα πιεσει στα τερματα κι ισως το παρει το μονακο.παρολαυτα ειμαι redbulακιας βαμμενος κ ψηφιζω βεττελακο.(εχω την εντυπωση οτι ειμαι κι ο μονος redbulακιας στο blog).

    ελα μαγκες…βρειτε τον poleman κ κερδιστε……………….τις εντυπωσεις.δωρα δεν παιζουν εν καιρω κρισεως.

  • aris 600m

    παιδια οι θεσεις εχουν ως εξης:1) Alonso 2)schumi 3) Vettel

  • johnnyxp64

    1)Safty Car
    2)Alonso
    3)Button
    4)Shumi (γιατι θα τρεχει με ταπαλιο σασι)

  • Mika

    Ο Αλο πεταγε στα ελευ8ερα…Ιδωμεν…Περιμενω τις Mclaren δυνατες,αλλα μεχρι τωρα δεν φαινεται αυτο..Η Redbull 8α ειναι δυνατη κι εδω..
    Αν ο Χαμ δεν κερδισει, αντε γεια, για φετος..Ηδη η 2η 8εση τον χαντακωσε, εκει που 8α ηταν σχεδον στη κορυφη,πισω απο τον Κουμπι (Button)..

    • johnnyxp64

      εδω θα κερδισει ο ποιο ψυχρεμος και ηρεμος και τυχερος οδηγος! τα αντανακλαστικα στο κοκκινο λοιπον!!!

      πωπω θα περασουμε γαμω τα σαβ/κο παλι :)
      και φυσικα μετα τον αγωνα για να μας περασειη καυ*α παμε για ενα αγωνα στα kart :P

    • johnnyxp64

      και ο Hamilton δεν ειναι τους τελαυταιους αγωνες τιποτα απο ολα αυτα….μακαρι να αλλαξει το αξιζει!

  • Mika

    Αν αντεχε η ζαντα και δεν εσπαγε (ακομα ψαχνουν να βρουν το τι και το πως) τωρα θα ηταν 2ος, ανετος και χαλαρος..Τωρα, πρεπει να κερδισει, να ειναι μπροστα,να εχουν ατυχιες οι αλλοι…Και οταν μπαινουν τα πρεπει στην εξισωση, συνη8ως το γλυκο καιγεται…Να δουμε..

  • kwstas

    και εγω παιδεια ψιφιζω soumi!!! 1.soumi 2. fetel k 3 alonso.

  • bandy

    ο kubica θα ανεβει στο βαθρο αυριο.θα δειτε….

    • johnnyxp64

      ελα τωρα βγαζουμε προγνωστικα απο τις δοκιμες? αυτο ειναι αδικο :P

      τι επαθε ομως ο Alonso ρε παιδια!?? κρημα.