Την 4η νίκη του πήρε ο Mark Webber σήμερα στο Hungaroring και έτσι σε συνδυασμό με την 3η θέση του Sebastian Vettel και την εγκατάλειψη του Hamilton, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης του πρωταθλήματος οδηγών. Στην δεύτερη θέση ο Fernando Alonso ο οποίος μπήκε ανάμεσα στις δύο Red Bull παίρνοντας πολύτιμους βαθμούς. Την 10αδα συμπλήρωσαν οι Felipe Massa, Vilaly Petrov, Nico Hulkenberg, Pedro de la Rosa, Jenson Button, Kamui Kobayashi και Rubens Barrichello ο οποίος προσπέρασε τον Michael Schumacher στους τελευταίους γύρους με τον Γερμανό να του κλείνει την γραμμή με αποτέλεσμα ο Βραζιλιάνος με περνά μόλις μερικά εκατοστά μακριά από το pitwall. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…


Αυτό που ίσως στιγμάτισε τον σημερινό αγώνα ήταν η ποινή διέλευσης που δέχτηκε ο Sebastian Vettel. Στην εκκίνηση του αγώνα ο Vettel ξεκίνησε καλά και κράτησε την πρωτοπορία του με τον Alonso να προσπερνά τον Webber και ο Petrov να προσπερνά με την σειρά του τον Lewis Hamilton, αλλά ο Βρετανός πήρε πίσω την θέση του στον επόμενο γύρο. Ο Vettel έχοντας ελεύθερο πεδίο μπροστά του άνοιγε την διαφορά του με τον Alonso κατά 1.5 δευτερόλεπτο τον γύρο.

Στον 14ο γύρο το safety car έκανε την εμφάνιση του λόγω του ότι κομμάτι της μπροστά πτέρυγας του μονοθεσίου του Liuzzi έμεινε στην μέση της πίστας. Σχεδόν όλες οι ομάδες θέλησαν να εκμεταλλευτούν το αυτοκίνητο ασφαλείας και έτσι κάλεσαν τα μονοθέσια μέσα για αλλαγή ελαστικών. Οι μηχανικοί της Mercedes δεν βίδωσαν καλά τον μπροστά πίσω δεξί τροχό του Rosberg με αποτέλεσμα αυτός να φύγει από το μονοθέσιου του Γερμανού με το που ξεκίνησε, ενώ ο Kubica και ο Sutil συγκρούστηκαν λόγω λάθους που έκανε ο lolipop man της Renault. Ο μόνος που δεν μπήκε να αλλάξει ελαστικά ήταν ο Mark Webber ο οποίος έμεινε στην κορυφή ενώ ο Lewis Hamilton ήταν ο μόνος κερδισμένος αφού βρέθηκε στην 4η θέση μπροστά από τον Massa.

Ο Webber είχε διαφορετική στρατηγική από όλους του άλλους, και έμεινε με τα μαλακά ελαστικά στην πίστα προσπαθώντας να φτιάξει διαφορά ώστε μετά το pitstop του να βρεθεί ξανά στην κορυφή μπροστά από τον Alonso. Κάπου εδώ όμως ήρθε η ποινή διέλευσης του Vettel για τον λόγο ότι άφησε κενή απόσταση μεγαλύτερη του μήκους των 10 μονοθεσίων πίσω από το Safety Car. Τραβηγμένη η απόφαση των αγωνοδικών οι οποίοι όμως εφάρμοσαν τους κανονισμούς. Στο ίδιο σημείο του αγώνα ο Hamilton εγκαταλείπει λόγω προβλήματος στο σύστημα μετάδοσης ενώ και ο Kubica πάρκαρε το μονοθέσιο του στα πιτ εγκαταλείποντας και αυτός.

Με τον Αυστραλό να έχει κάνει διαφορά 23.7 δευτερολέπτων από τον Alonso, ο Webber, στον 42ο γύρο μπήκε στα πιτ, άλλαξε ελαστικά αλλά βρέθηκε πάλι στην πρώτη θέση. Τους γύρους μου απέμειναν ο Vettel προσπαθούσε να περάσει τον Alonso αλλά η πίστα του Hungaroring προσφέρει μόνο ένα σημείο για προσπέρασμα και έτσι η δουλειά του Γερμανού ήταν αρκετά δύσκολη.

Έτσι ο αγώνας έφτασε στο τέλος του με τον Mark Webber να είναι πλέον πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα των οδηγών με 161 βαθμούς. Στην 2η θέση παρέμεινε ο Lewis Hamilton με 157 ενώ στην 3η ανέβηκε ο Sebastian Vettel με 151. Στην 4η θέση ο Janson Button με 145 βαθμούς ο οποίος σήμερα δεν έκανε τον καλύτερο αγώνα του αφού έμεινε κολλημένος στην 8η θέση πίσω από τον Pedro de la Rosa ενώ ο Alonso με τις καλές επιτυχίες στους 2 τελευταίους αγώνες ανέβηκε στην 5η θέση με 143 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Red Bull ανέβηκε στην πρώτη θέση με 312 βαθμούς και ακολουθεί η McLaren με 302. Στην 3η θέση η Ferrari με 240 βαθμούς

Η Formula1 θα κάνει μια μικρή διακοπή και έτσι τα εργοστάσια θα κλείσουν για 2 εβδομάδες ενώ ο επόμενος αγώνας είναι το τριήμερο στις 27-29 Αυγούστου με το Βελγικό Grand Prix στην πίστα του Spa. Αναλυτικά τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες τόσο στο πρωτάθλημα των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

Update: Οι αγωνοδίκες εξέτεσαν το συμβάν ανάμεσα στον Schumacher και στον Barrichello και έδωσαν ποινή στον Γερμανό 10 θέσεων στον επόμενο αγώνα, θα ξεκινήσει δηλαδή 10 θέσεις πιο πίσω από την θέση που θα καταλάβει στις κατατακτήριες του Σαββάτου.

Επίσης η Fia τιμώρησε τις Mercedes και Renault με $50.000,  για τα περιστατικά του Rosberg  και του Kubica.

FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 6 Mark Webber RBR-Renault 70 Winner 2 25
2 8 Fernando Alonso Ferrari 70 +17.8 secs 3 18
3 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 70 +19.2 secs 1 15
4 7 Felipe Massa Ferrari 70 +27.4 secs 4 12
5 12 Vitaly Petrov Renault 70 +73.1 secs 7 10
6 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 70 +76.7 secs 10 8
7 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 69 +1 Lap 9 6
8 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 69 +1 Lap 11 4
9 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 69 +1 Lap 23 2
10 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 69 +1 Lap 12 1
11 3 Michael Schumacher Mercedes GP 69 +1 Lap 14
12 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 69 +1 Lap 15
13 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 69 +1 Lap 16
14 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 67 +3 Laps 19
15 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 67 +3 Laps 20
16 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 67 +3 Laps 18
17 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 67 +3 Laps 22
18 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 66 +4 Laps 21
19 20 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 66 +4 Laps 24
Ret 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 23 +47 Laps 5
Ret 11 Robert Kubica Renault 23 +47 Laps 8
Ret 4 Nico Rosberg Mercedes GP 15 +55 Laps 6
Ret 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 15 +55 Laps 13
Ret 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1 +69 Laps 17

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Mark Webber Australian RBR-Renault 161
2 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 157
3 Sebastian Vettel German RBR-Renault 151
4 Jenson Button British McLaren-Mercedes 147
5 Fernando Alonso Spanish Ferrari 141
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 97
7 Nico Rosberg German Mercedes GP 94
8 Robert Kubica Polish Renault 89
9 Michael Schumacher German Mercedes GP 38
10 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 35
11 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 30
12 Vitaly Petrov Russian Renault 17
13 Kamui Kobayashi Japanese BMW Sauber-Ferrari 17
14 Vitantonio Liuzzi Italian Force India-Mercedes 12
15 Nico Hulkenberg German Williams-Cosworth 10
16 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 7
17 Pedro de la Rosa Spanish BMW Sauber-Ferrari 6
18 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 3
19 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Cosworth 0
20 Karun Chandhok Indian HRT-Cosworth 0
21 Lucas di Grassi Brazilian Virgin-Cosworth 0
22 Jarno Trulli Italian Lotus-Cosworth 0
23 Bruno Senna Brazilian HRT-Cosworth 0
24 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
25 Sakon Yamamoto Japanese HRT-Cosworth 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 312
2 McLaren-Mercedes 304
3 Ferrari 238
4 Mercedes GP 132
5 Renault 106
6 Force India-Mercedes 47
7 Williams-Cosworth 40
8 BMW Sauber-Ferrari 23
9 STR-Ferrari 10
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

[Πηγή: Formula 1 | Photos Copyright: REUTERS/Laszlo Balogh, Mark Thompson/Getty Images, FRED DUFOUR/AFP/Getty Images]

  • david17

    ena lathaki to piso deksi troxo den vidosane kala ston rosberg!!

    telika auto pou ekane o webber sto vathro fenete pio asximo stin foto :P

    • Σωστός!!! το άλλαξα!

      Ναι ο Webber πήρε μια πολύ παράξενη γκριμάτσα και φαίνεται κάπως :p

  • johnnyxp64

    ο Σουμι νομιζα ορημασε λιγο άλλα του φταινε και αλλου κανει μαλακιες!

    οπως και να χει το μονο που θα πω ειναι πολυ αγωνια ο αγωνας!
    και σιγα μην κελεισουν το καλοκαιρι τα εργοστασια και οι εξελιξεις!

    και καλα τα τμηματα θα ειναι αδια και ολοι με ενα λαπτοπ αγκαλια στα σπιτια και σε τιποτα γκαραζ θα κανουν δοκιμες εξελιξεις οπως παντα :P

  • Panos225

    Ωραιος αγωνας, αξια η νικη του Webber, υπέροχη στιγμη οταν εριξε γυρο στον 7ακης παγκοσμιο πρωταθλητη M.Schumacher και ειπε απο την ενδοεπικοινωνια : That was good!!! Φοβερος οταν αρχισε να ανοιγει δρομο απ τον δευτερο-γκρινιαρη Alonso (ηθελα να ξερα το βραδυ στο σπιτι του, το τι γκρινια θα εχει να ακουσει η γυναικα του, οχι επειδη δεν μπορουσε να τον φτασει, αλλα γιατι ο Webber δεν εκοψε ωστε να τον περασει ο Alonso χα χα χα χα χα!!!!!!) ωστε να καλυψει την διαφορα με το που θα εμπαινε στα pits για να αλλαξει ελαστικα (κρατανε τοοοοοοσους γυρους τα πολυ μαλακα ελαστικα σε τετοιες θερμοκρασιες και με τετοια πιεση;;;;;;;;!!!!!!!!!!!) και να ξαναβγει μπροστα, μπραβο του μπραβο του του παλικαριου,ωραιος.Χαιρομαι οταν κερδιζουν μικρες(;) ομαδες με μεχρι πριν κατι χρονια αγνωστους οδηγους…….
    Οσο για τον Μιχαλακη (τον Schumacher εννοω) απεδηξαι το ποσο καλος οδηγος ειναι αλλα ταυτοχρονα με την κινηση που εκανε να κλεινει και να κλεινει και να κλεινει τον Barrichello στην ευθεια εκκινησης-τερματισμου που παραλιγο θα τον εριχνε πανω στο τοιχιο εδειξει οτι ειναι ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΣ και δεν συμπεριφερονται ετσι οδηγοι της κλασης του!!!!!ΑΙΣΧΟΣ! Εγω μπορει να το εκανα αυτο προκυμενου να υπερασπιστω την θεση μου(μεχρι ενα σημειο,οχι να τον εριχνα στον τοιχο και να κινδυνευα να τον σκοτωσω,ΕΛΕΩΣ!!!!) οχι ομως και εκεινος που ειναι 7 φορες παγκοσμιος πρωταθλητης. Θα περιμενα καλυτερη συμπεριφορα απο εκεινον.Μακαρι οι αγωνοδικες να του επιβαλλουν καποια ποινη μπας και στρωσει χαρακτηρα. Αλλα με κολλητο τον Zan Tond και τοοοοοσα χρονια στην ιδια ομαδα και υπο τις καθοδηγιες του,αμφιβαλλω αν θα του επιδωθει ποινη.Αλλα και αν του δωσουν,τι θα αλλαξει;;;Απο 11ος θα πεσει 12ος;;Και τι εγινε;

    Ερωτηση: Ο Vettel γιατι εμεινε τοοοοοοσο πισω οταν ηταν το αυτοκινητο ασφαλειας; Τι ηθελε να κερδισει αν κρατουσε τοσο τον Alonso πισω του;Βοηθουσε να κανει διαφορα ο Webber ωστε να μην απειλησει κανενα απ τους δυο ο γκρινιαρης Alonso; Αφου τους κανονισμους τους γνωριζουν. Και πες οτι ενταξει τον ειχε ξεχασει ο Vettel αυτο τον κανονισμο, γιατι παραπονιεσαι παλικαρι μου οταν σου δινουν ποινη διελευσης απ τα pits;;;;;Αφου την εκανες την πατατα σου και σε καταλαβαν ολοι, κανε την ποινη σου και μην παραπονιεσαι.
    Παντος ο αγωνας εμανα μου αρεσε και δεν ηταν τελείος μονοτονος οπως (σχεδον) ολοι. Υπομονη μεχρι τις 29 Αυγουστου και το Spa στο Βελγιο

  • o Σούμι έδειξε για άλλη μια φορά πόσο κομλεξάρας-κακός και άχρηστος είναι! Πλέον φαίνεται οτι επι ίσης όροις είναι ένα τίποτα!!! Χάμιλτον και Μπαρικέλλο και ιδίως ο πρώτος πάνω στη στροφή και σε πεισματάρη Petrov ήταν οι μόνοι που κάνανε προσπέραση και που είχαν πάθος για βαθμούς και οχι για οτι πάρουμε καλό είναι!

  • bandy

    αλανια μου,την εφαγε την ποινη ο σουμαχερ.μια10αρια θεσεις θα κατσει πισω ο φλωρος στο spa κι η mercedes gp δεν εβγαλε αχνα.τραγικος ο ξεφτιλισμενος!προσωπικα μου κοπηκε το αιμα.τον βεττελακο παλι τον λυπηθηκε η ψυχη μου.μεταξυ μας ομως απολαυσα τον γουεμπερ στα κοκκινα σημερα.κ για να γουσταρω κ λιγο,εχω καθε δικαιωμα να σας πω…..”WELCOME TO MY WORLD…THE WORLD OF RED BULL”.
    αντε,ενας μηνας ειναι θα περασει.υπομονη.το spa ειναι η πιο τρελη πιστα!

    • Το πρόσθεσα και στο κείμενο. :D

    • johnnyxp64

      nai nai kala na pathei o makakas

      alla diavaste kai gia tin malakia sta pit
      http://www.formula1.com/news/headlines/2010/8/11112.html

      περημενω τα παλικαρια να μας τα γραψουν με τον τροπο τους.

    • μέσα στην εβδομάδα θα γίνει η ανάλυση johnny

      Μέχρι τότε δείτε ένα video που δείχνει την ελαστικότητα της μπροστά πτέρυγας της RedBull

      http://www.youtube.com/watch?v=CkMQt-IgJr4

    • johnnyxp64

      ειπαμε ΟΧΙ ΓΙΑΝΝΗ! >:(

    • Το διόρθωσα ! Sorry το ξέχασα!

    • johnnyxp64

      κι οπως πολυ γαματα ειπαι και ο Τακης Π. “αυτο το αυτοκινητο ασφαλειας μονο αφαλεια τελικα δεν προσφερει!”

      κατι πρεπει να γινει με τον κανονισμο! παλι βγηκε πολυ βγηαστηκα και δεν επιασε τον 1ο οδηγο!

  • Alex

    Ελάτε, βγάλτε όλη τη χολή σας οι αντιΣουμαχερικοί. Όταν διάβασα για το comeback του το συναίσθημα που ένιωσα ήταν κάτι πολύ παραπάνω από ξενέρωμα, αλλά είναι σαφές ότι οι αντιδράσεις σας είναι καθαρά “χολή”. Απλώς περιμένατε να γίνει το τσαφ για να πείτε κάτι.

    • johnnyxp64

      koita file den exoun tipota “prosopopiko” me ton Soumi, oute tin aderfi mas mas piraxe oute tin mana mas! :P

      opoiosdipote stin thesi tou tha akouge tin idia kritiki! den leme kalos – grigoros odigos, alla einai gnostos gia tis anoisies tou pano stin adrenalini polles fores, akai met apo tosa xronia kai oti eixe kataferei tha eprepe na exei ligo esto orimasei, ekei pou elega oti to ekana mexri xtes xafnika kanei auto kai ta gkremizei ola!

      min trelenese loipon, den einai oute dikos brother na ton yperspisteis etsi, :P itan mia kakisti kinisi apo enan odigo pou tha mporouse para poly eukola na odigisei se ayto to apotelesma pou egine ligo meta se allo agona me to Formula tou Olympiakou!

      https://www.autoblog.gr/2010/08/01/superleague-formula-brands-hatch-2010-race-2-van-der-drift-crash-replays/#more-24310

  • γαβριήλ

    ρε τον γουέμπερ…ειναι λίγο τυχερούλης εδω που τα λέμε…