Πριν από περίπου δύο χρόνια η Honda είπε να μας φτιάξει την ημέρα ανακοινώνοντας ότι θα υπάρξει ο διάδοχος του θρυλικού NSX. Φωτογραφίες διέρρευσαν, τα forums πήραν φωτιά, οι κατάσκοποι δούλευαν μέρα-νύχτα, το ίδιο και οι μηχανικοί και το πρωτότυπο έφτασε μέχρι και το Nurburgring όπου ο ταχύτερος γύρος του ήταν γύρω στα 7 λεπτά και 37 δευτερόλεπτα. Από εκεί και πέρα όμως τα πράγματα πήραν την κατηφόρα. Η κρίση χτύπησε και η Honda αποφάσισε να κάνει την στροφή στην υβριδική-φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία πετώντας το concept στον κάλαθο των αχρήστων. Ή μήπως όχι;

Πηγές μέσα στη Honda αναφέρουν ότι η εταιρία ποτέ δεν εγκατέλειψε τα σχέδια της για τον διάδοχο του NSX, απλώς τα έκανε λίγο στην άκρη ώστε το timing να είναι σωστό. Η Honda στο κάτω-κάτω δεν βλέπει το CR-Z ως ένα καθαρόαιμο σπορ αμάξι, είναι απλώς ένα “αθλητικό” κουπέ και μία πρώτη προσπάθεια σε μία σπορ-υβριδική κατεύθυνση.

Για να χαρακτηριστεί κάτι ως sports car, θα πρέπει να έχει τις δυνατότητες ενός NSX ή ενός S2000. Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να στοχεύσουμε

λέει η πηγή. Τα νέα όμως δεν σταματούν εδώ.

Λέγεται ότι οι μηχανικοί στην Honda έχουν ήδη προχωρήσει στην ανάπτυξη (ή τουλάχιστον στον σχεδιασμό) ενός τέτοιου οχήματος. Η έκπληξη είναι ότι αυτό το όχημα θα βασίζεται σε μία τροποποιημένη πλατφόρμα του Honda Accord! Φυσικά θα είναι αντεστραμμένη έτσι ώστε το αμάξι να είναι κεντρομήχανο και το πιο πιθανό είναι η δύναμη να προέρχεται από έναν V6 στην περιοχή των 3.5 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία για να παράγει σίγουρα πάνω από 400 άλογα. Η δύναμη αυτή θα περνάει στον δρόμο και από τους τέσσερις τροχούς (ναι, το νέο NSX θα είναι τετρακίνητο) καθώς η Honda θα τοποθετήσει μία “πισωκίνητη” εκδοχή του SH-AWD συστήματός της (μια τέτοια είχε και το πρωτότυπο που αναφέραμε πιο πάνω).

Αν σε αυτό το concept δοθεί το πράσινο φως για την παραγωγή μπορεί να το δούμε στις εκθέσεις γύρω στο 2014 αλλά ακόμα δεν είναι τίποτε σίγουρο.

[Πηγή: MotorTrend]