Πριν από περίπου δύο χρόνια η Honda είπε να μας φτιάξει την ημέρα ανακοινώνοντας ότι θα υπάρξει ο διάδοχος του θρυλικού NSX. Φωτογραφίες διέρρευσαν, τα forums πήραν φωτιά, οι κατάσκοποι δούλευαν μέρα-νύχτα, το ίδιο και οι μηχανικοί και το πρωτότυπο έφτασε μέχρι και το Nurburgring όπου ο ταχύτερος γύρος του ήταν γύρω στα 7 λεπτά και 37 δευτερόλεπτα. Από εκεί και πέρα όμως τα πράγματα πήραν την κατηφόρα. Η κρίση χτύπησε και η Honda αποφάσισε να κάνει την στροφή στην υβριδική-φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία πετώντας το concept στον κάλαθο των αχρήστων. Ή μήπως όχι;

Πηγές μέσα στη Honda αναφέρουν ότι η εταιρία ποτέ δεν εγκατέλειψε τα σχέδια της για τον διάδοχο του NSX, απλώς τα έκανε λίγο στην άκρη ώστε το timing να είναι σωστό. Η Honda στο κάτω-κάτω δεν βλέπει το CR-Z ως ένα καθαρόαιμο σπορ αμάξι, είναι απλώς ένα “αθλητικό” κουπέ και μία πρώτη προσπάθεια σε μία σπορ-υβριδική κατεύθυνση.

Για να χαρακτηριστεί κάτι ως sports car, θα πρέπει να έχει τις δυνατότητες ενός NSX ή ενός S2000. Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να στοχεύσουμε

λέει η πηγή. Τα νέα όμως δεν σταματούν εδώ.

Λέγεται ότι οι μηχανικοί στην Honda έχουν ήδη προχωρήσει στην ανάπτυξη (ή τουλάχιστον στον σχεδιασμό) ενός τέτοιου οχήματος. Η έκπληξη είναι ότι αυτό το όχημα θα βασίζεται σε μία τροποποιημένη πλατφόρμα του Honda Accord! Φυσικά θα είναι αντεστραμμένη έτσι ώστε το αμάξι να είναι κεντρομήχανο και το πιο πιθανό είναι η δύναμη να προέρχεται από έναν V6 στην περιοχή των 3.5 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία για να παράγει σίγουρα πάνω από 400 άλογα. Η δύναμη αυτή θα περνάει στον δρόμο και από τους τέσσερις τροχούς (ναι, το νέο NSX θα είναι τετρακίνητο) καθώς η Honda θα τοποθετήσει μία “πισωκίνητη” εκδοχή του SH-AWD συστήματός της (μια τέτοια είχε και το πρωτότυπο που αναφέραμε πιο πάνω).

Αν σε αυτό το concept δοθεί το πράσινο φως για την παραγωγή μπορεί να το δούμε στις εκθέσεις γύρω στο 2014 αλλά ακόμα δεν είναι τίποτε σίγουρο.

[Πηγή: MotorTrend]

  • διατηρω επιφυλαξεις. τοσα χρονια περιμενουμε το διαδοχο του Χατσιροκου και ακομη δεν εχει βγει. οταν μιλαμε για το διαδοχο του NSX και δη για το 2014, μιλαμε για κατι το τελειως φλου. Ορθως η Χοντα παντως παει σε τετρακινηση (οπως το GTR). Αν και ειμαι φαν της χρησης τουρμπο, πολυ θα ηθελα να δω ενα κινητηρα χοντα να στροφαρει στις 8500 στροφες και να βγαζει τετοια αλογα.. βεβαια καθε αλλο παρα οικολογικος θα ειναι (αφου θα προκειται και για μεγαλο σε κυβισμο κινητηρα)..

  • Όταν έχουμε να κάνουμε με πηγές εντός ή εκτός εταιριών σίγουρα πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε επιφυλακτικά. Πάντως προσωπικά δεν μου αρέσει η επιλογή της τετρακίνησης και δεν συνάδει με το πνεύμα της Honda. Για μένα Honda (όταν μιλάμε για τα σπορ μοντέλα της φυσικά) είναι χαμηλό βάρος, θεική οδική συμπεριφορά και ατμοσφαιρικοί πολύστροφοι κινητήρες.
    Υ.Γ. Το hachiroku τι σχέση έχει με την Honda και πότε ακούστηκε κάτι για αναβίωση; Αν και τυπικά αν το δεις το hachiroku δεν ήταν τίποτε παραπάνω απο μία corolla οπότε δεν τίθεται θέμα αναβίωσης.

  • το Χατσιροκου το ανεφερα ως ιδεα αναβιωσης ενος παλαιου και επιτυχημενου σπορ μοντελου (της Toyota βεβαια). Η αναβιωση του παιζει εδω και 3 χρονια τουλαχιστον, και η τελευταια εξελιξη στο σιριαλ ηταν η παρουσιαση του FT-86 concept (το γνωστο Toyo-Baru). αν και ειμαστε off topic, αυτη η corolla δεν ηταν μια απλη corolla γιαυτο και 20 χρονια μετα χρησιμοποιειται ακομη σε drift αγωνες και θεωρειται απο τα καλυτερα sport αμαξια της εποχης.

  • Ήταν μία απλή Corolla και το ότι χρησιμοποιείται ακόμα σε αγωνες δεν σημαίνει κάτι. Είναι κάτι σαν τα Rallye στην Ελλάδα. Φθηνό αυτοκίνητο, με αξιοπρεπείς επιδόσεις (όχι οτι μένει κάποιο νορμάλ αλλά τεσπα), ελαφριά καρότσα και το σημαντικό για τους Ιάπωνες, πίσω κίνηση. Από εκεί και πέρα, και η Peugeot ονόμασε μία έκδοση του 207 νομίζω “Rallye”. Είναι ίδιο; Φυσικά και όχι. Παρόμοια περίπτωση είναι για μένα και το FT-86. Δημιουργεί συνειρμούς με το όνομα αλλά δεν θα είναι το ίδιο. Γι’αυτό και λέω για το NSX: Ούτε τετρακίνηση, ούτε υβριδικό. Χαμηλό βάρος, άψογο στήσιμο και δεν χρειάζεται ούτε καν πολλά άλογα. Οπότε έχεις και οικολογικό και αυθεντικό αμάξι.

  • κοιταξε, και οι ιδιοι οι ιαπωνες το ξεκινησαν ως revival του θρυλικου χατσιροκου και στην αρχη θελησαν (ασχετο αν στην πορεια αλλαξαν γνωμη) να του δωσουν χαρακτηριστικα του πρωτου μοντελου (χαμηλο βαρος, χαμηλη τιμη, πισω κινηση κλπ). Για την εποχη που κυκλοφορησε παντως, δεν ηταν μια απλη κορολλα. ειχε πολλα πραγματα που δεν ειχαν μοντελα της εποχης. εξαλλου και μονο αυτα που αναφερεις αρκουν για να θεωρηθει (εν ετει 1990) καλο σπορ αμαξι!! το λες και ο ιδιος. μην το συγκρινεις με τιποτα ferrari, η porsche της εποχης καθως αυτα παιζουν σε αλλη κατηγορια τιμης, επιδοσεων κλπ.

    οσον αφορα το NSX, που ειναι και το θεμα μας, σαφως και θα προτιμουσα πισω κινηση, ομως δεν ξερω πως θα το δει το ευρυ κοινο τη στιγμη που οι ανταγωνιστες του θα παιζουν με 4κινηση. Σκοπος της Χοντα δεν ειναι να βγαλει ενα “ρομαντικο” αμαξι, αλλα να πουλησει. και προκειμενου να το επιτυχει ενδεχομενως να εισαγει και τεχνολογιες που δεν συναδουν με το παλιο μοντελο (οπως ακουστηκε υβριδικος κινητηρας η τετρακινηση). αν προσεξουν το στησιμο του, το τιμονι, το κιβωτιο και του βαλλουν και εναν εξαιρετικο πολυστροφο κινητηρα θα εχει πολλα (οχι ολα ομως) απο τα χαρακτηριστικα ενος ΚΑΛΟΥ honda..

  • Εμένα όμως μου αρέσει η “ρομαντική” Honda που αδιαφορεί για το πώς θα πουλήσει στον υπόλοιπο κόσμο και κοιτάει μόνο την εγχώρια αγορά :( Απο την άλλη όμως καταλαβαίνω την πίεση για υψηλά νούμερα πωλήσεων. Στην τελική ας το βγάλει και ας το βγάλει όπως θέλει :) Μετά σειρά πέρνει η Toyota με τον διάδοχο της Supra ;)

    • Έτσι!! και επιτέλους ας βγάλει έναν σύγχρονο turbo κινητήρα! με τους ατμοσφαιρικούς δεν κάνουμε πλέον δουλειά!

  • georgeiapwnas

    το καλητερο που μπορει να κανει η honda στα μοντελα της ειναι να συνδιασει v-tec με turbo οπως θα κανει στο νεο CR-Z…το αμαξι θα εχει και εκινησεις και θα εχει να χωσει πολλα σε μεγαλες ταχητυτες..;)