Δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι το Audi A1 είναι αρκετά ακριβό για την κατηγορία του. Εκτός από την χώρα μας, οι ίδιες φωνές διαμαρτυρίας ακούγονται σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, κατακρίνοντας την Audi για τις τιμές πώλησης του A1. Στη Γερμανία το A1 ξεκινά από τις €15.800 ενώ στην Ελλάδα ξεκινά από τις €18.900. Οι Γερμανοί όμως δηλώνουν ότι η τιμή του δεν φαίνεται να προκαλεί αντίκτυπο στις πωλήσεις του A1 αφού μέχρι στιγμής έχουνε δεχτεί παραγγελίες για 50.000 αυτοκίνητα με τα 20.000 από αυτά να έχουνε ήδη παραδοθεί από τον Αύγουστο που ξεκίνησαν οι πωλήσεις του, ενώ μέχρι το τέλος του έτους υπολογίζει να παραδώσει ακόμη 10.000 ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό στις 30.000. Το εργοστάσιο των Βρυξελλών όπου κατασκευάζεται το A1, μπορεί να κατασκευάσει έως και 100.000 A1 το χρόνο.

Αρκετοί έμποροι αυτοκινήτων έχουνε αντίθετοι άποψη για το θέμα, αφού βλέπουν ότι το κόστος του A1 είναι αρκετά υψηλό για τους νέους ανθρώπους και έτσι αυτοί δεν το επιλέγουν αφού προτιμούν κάποιο άλλο φθηνότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Η Audi απαντά σε αυτούς ότι το Α1 είναι ένα “premium” μικρό αυτοκίνητο και απευθύνεται σε ένα “δικό” του κοινό.

Όπως και να έχει, η τιμή του όντως είναι τσιμπημένη σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

[Πηγή: Autonews]

  • oti k na kanoun egw germaniko dn pernw oute me sfaires Japan k pali japan

  • Ας αφήσουν εμάς να κρίνουμε αν είναι ακριβό ή όχι!!!

  • αν και ειμαι japan-οφιλος, το συγκεκριμενο μ αρεσει.. ειδικα με το συνολακι απο τα Cupra/RS/GTi…
     
    αλλα φυσικα ειναι εκτος budget μου… ειναι αρκετα ακριβο…

  • (Καποιος) Ποιος δεν εχει απαντησει ακομα επι του θεματος;;;;;;Χα χα χα χα!!!!!!
    Στο θεμα μας τωρα.Γιατι να παρεις ενα πανακριβο μικρο την στιγμη που βρισκεις αλλες 3 προτασεις με τα ιδια τεχνικα χαρακτηριστικα σε 3 ποιο φθηνες τιμες. Ευχομαι να παει πατο σε πωλησεις μπας και κατεβασει λιγο την μυτη της η κυρα Audi και μειωσει γενικα της τιμες της.

    • Mika

      Emena eleges????
      An nai,des pio katw!
      :-)

  • νταξει, δεν νομιζω οτι ειναι ολοιδιο με το Fabia και το ibiza.. τουλαχιστον στο εσωτερικο εχει διαφορες. το αν δικαιολογουν τοσο μεγαλη διαφορα τιμης ειναι αλλο θεμα. αλλα διαφορες υπαρχουν..

  • GEORGE M.

    Ο βενιαμίν της παρέας είναι κατά την άποψη μου ένα όμορφο και πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο. Το τίμημα όμως που ζητάει η Audi για να δικαιολογήσει τα premium χαρακτηριστικά του, είναι δυσανάλογο σε σχέση με εναλλακτικές προτάσεις. Επειδή το έκανα πρόσφατα test drive και δεν κρύβω ότι μου άρεσε πολύ, πόσο premium μπορεί να είναι ένα τρίθυρο μικρό, που στη βασική του έκδοση είναι σχεδόν αδύνατο να μπεις και να κάτσεις στη θέση πίσω από τον οδηγό, αν δεν έχεις πληρώσει EXTRA το σύστημα easy entry (ελληνιστί συρόμενο κάθισμα)? Και βεβαίως γιατί να δώσεις 19.000 ευρώ για τον 1,2 TSI φιμωμένο στα 86 άλογα (και ας είναι ροπάτος), αντί να πάρεις το POLO GTI 1,4 DSG με 180+ άλογα (και ας είναι αδιάφορο σχεδιαστικά?)

    • συμφωνώ μαζί σου! Η Audi έχει ένα τεράστιο κακό, για να πάρεις ένα αυτοκίνητο με ένα νορμάλ εξοπλισμό πρέπει να βάλεις 2k-3k παραπάνω! ;)

    • Χρεώνουν EXTRA το σύστημα easy entry;;;; xaxaxaxaxaxaxa Αυτό είναι μπινιά στο μεγαλείο της…Απο την μύγα ξίγκι…

    • Mika

      Den einai mono h Audi etsi, alla kai h Bmw kai h Mercedes..Genika oi premium germanikes etairies,exoun mia basikh timh, pou eniote isws einai kai elkystikh,synhthws omws prepei na xwseis kapoia xrhmata parapanw,gia na to exeis se kaloutsikh katastash..
      To easy entry to exei std to Ambition, sto Attraction einai extra..
      Thn idia skepsh me sena George M exw kai egw gia to Polo Gti..Kai den sou krybw pws to skeftomai trella..Einai asyllhpto value for money
      ;-)

  • μισο.. το 1.2ΤΣι ειναι 105 αλογα.. οχι 86. το εχουν κανει downgrade στα 86;;

  • ελεοοοοοοοοος! μολις το ειδα.. ακου εκει… Fabia ρε!! 19.000 εουρος και τελος…

  • Mika: Den einai mono h Audi etsi, alla kai h Bmw kai h Mercedes..Genika oi premium germanikes etairies,exoun mia basikh timh, pou eniote isws einai kai elkystikh,synhthws omws prepei na xwseis kapoia xrhmata parapanw,gia na to exeis se kaloutsikh katastash..
    To easy entry to exei std to Ambition, sto Attraction einai extra..
    Thn idia skepsh me sena George M exw kai egw gia to Polo Gti..Kai den sou krybw pws to skeftomai trella..Einai asyllhpto value for money ;-)   

    το Polo GTI μαζί με το Seat Ibiza Cupra νομίζω ότι είναι τα hot αυτοκίνητα που μπορείς να πάρεις αυτή τι στιγμή και έχουν το καλύτερο value for money!!!

    • Mika

      Symfwnw kai epayksanw…Mazi sou!!
      :-)

  • Mika

    Kalhspera se olous..Eimai fan twn germanikwn kai idiaitera ths markas…To A1 einai ena premium mikro pou stoxeyei apeutheias sto Mini..Exei to antistoixo diko tou koino,ara den einai gia to neo h to pitsirika pou exei san stoxo th kathgoria Fiesta/Corsa/Punto/ klp klp.
    Apo ekei kai pera symfwnw m olous,pws na diafwnhsw allwste..Einai akribo gi ayta pou dinei..Genika, sth Eyrwph einai tsimphmeno…Alloi omws oi mis8oi kai h forologia ekei,ki alloi edw..
    To faoul, gia mena, kai to exw pei apeires fores ki edw kai se happening me antiproswpous opou exw brethei,einai pws h ellhnikh antiproswpia to timologhse paraloga akriba gia thn Ellada..Ekei einai to sfalma tous..Den exoun idea se ti xwra zoume kai ti krish pername,kai 8ewrhsan pws tha poulhsei mono logw design..Den einai etsi..Ki o kosmos den einai xazos..
    Den mporeis na bazeis 3500 panw to 1.2 kai 4500-5000 to 1.4 apo th Germania..Hmarton dhladh..
    BTW, to 1.2 ksekinaei apo 17500, oxi 18900..To 18900 yphrxe stous katalogous molis prwtobghkan,alla amesws katalaban kapws th malakia kai to katebasan…Dystyxws omws oxi to 1.4,pou paramenei to idio..
    :-(
    Poios o logos na parei to A1 me 17500,h 19150 to Ambition me ta 86 ps, otan me 19900 pairneis A3 me 105ps, pou einai pio amaksi, ki as exei paliwsei pia???
    To kserete pws an baleis metalliko xrwma sto A1 ambition s-tronic me ta 122ps, eisai sto tsak na se piasei o foros polyteleias????Apisteyto ki omws alhthino!!
    An kai twra, pou anebasan ligo ta oria, mallon th glytwneis, alla kai pali einai polla lefta!
    Elikrina, den kserw poios eyhthynetai gia th katastash ayth..Sigoura oi Germanoi sth xwra tous to exoun tsimphmeno,alla apo ekei kai pera, pisteyw ftaiei 100% h eisagwgikh edw, pou koitaei m ayto na parei ta panw ths gia tis meiwmenes pwlhseis..Sou leei,alles etairies, opws h Merc kai h Bmw, den exoun akoma toso mikra gia na refaroun (h A-class mono stok poulaei), opote emeis as refaroume me to A1..
    Den einai etsi..Lathos nootropia..
    Pisteyw,an htan pio prosito,kapoioi tha ekanan thn yperbash..Giati san amaksi einai poly kalo..
    Isws oxi aytos pou koitaei ena Corsa h ena Punto,alla kapoioi pou einai endiamesa oikonomika, mporei na to tolmousan..Twra den kanoun tipota,kai den tous adikw katholou…
    Tha m arese trella to neo A1 me ta 185ps,anti gia ena Cooper S, san pio fresko design,alla oute thelw na kserw poso tha kanei otan erthei…Poly panw apo ta 30…Sok..
    Sorry gia to long post…

  • Mika

    Kai na pw kai kati allo gia to Polo GTI..Kserete poso exei sth Germania?????
    22500 to 3 door!…Xwris climatronic, kai me pio aplo hxosysthma apo ayto pou dinoun edw…Ki edw poso exei??
    19390…Me clima kai kalytero stereo, std!!!!
    Ta logia einai peritta..

    • Η VW Ελλάδος το έχει πιάσει το νόημα!!! ;)

  • εγω που κοιταζω λιγο παραπανω το μηχανικο συνολο και τις επιδοσεις, απο οτι ο εσωτερικος διακοσμος η το image του αμαξιου (και καλα αλλο εχω Audi και αλλο εχω opel/mazda κλπ), θα προτιμησω 1000 φορες ενα ibiza FR η ενα fabia RS παρα ενα Α1.. πραγματικα δεν ειχα δει ακριβεις τιμες και το ποσο το χρεωνουν…

    • το fabia rs μου φαίνεται λίγο “γυναικείο” δεν ξέρω… :S

    • Mika

      Isws,giati einai ligo gynaikeio nomizw..
      :-)

  •  Το θεμα ειναι οτι το A1 εχεις αλλες τρεις επιλογες που μπορεις να διαλεξεις (Ibiza,Polo,Fabia -τα εβαλα κατα σειρα παρουσιασης των γρηγορων εκδοσεων) ενω το Mini Cooper S δεν εχει! Αρα ειναι μονοπωλειο στην κατηγορια του το Mini και το A1 αντιγραφη-ανταγωνιστης με τρεις εναλλακτηκες πισω του.
     Ολοι θα θελαμε να κυκλοφορουμε με Audi,Mercedes,Bentley,Ferrari κτλ αλλα ΔΕΝ τα εχουμε για να τα παρουμε τα παραπανω.Γι αυτο υπαρχουν οι εναλλακτηκες. Δεν εχεις για Ferrari,παρε Porsche, δεν εχεις για Porsche,παρε Αudi TT, δεν εχεις για ΤΤ, παρε Golf GTi, δεν εχεις για GTi,παρε Seat Leon Cupra R,δεν εχεις για Cupra R,παρε Οctavia RS,δεν εχεις για RS,παρε Fiat 500 Αbarth SS, δεν εχεις για Abarth SS, παρε Panda 100HP ή κατσε σπιτι σου χα χα χα,παρε κατι αλλο που θα μπορεις τελος παντων. Αλλα το να χρεωνεις μεχρι και το ανακλινομενο καθισμα λες και ειμαστε χωρα των νανων και μπαινουμε πολυ ευκολα πισω ολοι μας, τοτε δεν ειναι βλακεια γιατι ειναι Premium εταιρια, ειναι ΓΥΦΤΙΑ στο μεγαλειο της.
     Αναμεσα στα 4 λοιπον αδελφακια εκτος απ το Ibiza Cupra που εξωτερικα ειναι πολυ αγριο απ ολα τ αλλα, στο εσωτερικα (προσεξτε τι θα πω) μου φαινεται (δεν ειναι) φθηνο. Θα επερνα το Polo GTi χαλαρα αλλα επισης πιο χαλαρα το Fabia RS (και ας φαινετε γυναικειο, θα με σταματουσαν πιο πολλες κοπελες στο δρομο να με ρωτουν, τι στο καλο, ενα τηλεφωνακι δεν θα αρπαξω απο καποια για την κανω μια βολτα;;;!!! ) και θα μου εμεναν και λεφτα ή θα τα γλυτωνα σε τοκους (οσα γλυτωνα).
     Αν λοιπον οι εισαγωγικη εταιρια της Audi (που ειναι ιδια με την VW, λεγε με Kosmocar) ειναι τοσο χαζη και καθεται και ακουει καποιους που λενε : ”Ελα μωρε, αυτοι που το θελουν θα το παρουν, ας το βαλουμε λιγο παραπανω, μας περνει.Τι να πουλησουμε 10 τι 9!” Ελα ντε που ουτε 5 δεν θα πουλησετε, τοτε ας τα λουστει. Πειτε μου, εχετε δει ποτε διαφημιση των VW, AUDI να διαφημισει πχ: για λιγες μονο μερες μειωμενες τιμες ή κατι αντιστοιχο;;; Σας το λεω αυτο γιατι στην εκθεση που εγινε στο Ελευθεριος Βενιζελος η απαντηση ενος πωλητη  ΚΑΙ  της VW  ΚΑΙ  της AUDI στο ερωτημα μου: ”γιατι δεν ριχνεται τις τιμες για να πουλησετε πιο πολυ” η απαντηση τους ηταν η εξης: αυτοι που θελουν να αγορασουν VW ή AUDI θα το παρουν. Αν καποιοι δεν μπορουν ας παρουν HYUNDAI με ατοκες δοσεις!!!!!!!!!!!!!!! ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ. Αρα συμφωνα με το σκεπτικο των πωλητων (που μπορει να ειναι και γραμμη της εταιριας) πουλανε μονο σε ταγμενους αγοραστες, σε αυτους που ειχαν παλαιοτερα VW & AUDI και θελουν να ξαναπαρουν. Τους ρωτας αν μπορουν;;;;;;
     Τελος παντων.Επειδη σιφιλιαστικα παλι, καλα κανει και ειναι ακριβο το Α1, καλα κανει και δεν πουλαει, να γινει συλλεκτικο, να γινει μουσειακο μπας και τοτε το πουλανε 10 φορες πιο πανω απο σημερα,να κοστιζει οσο μια Ferrari μπας και βγαλουν ποτε τα σπασμενα που επενδυσαν στην νεα γραμμη παραγωγης τους για την κατασκευη του GOLD A1.
     Σας κουρασα,το ξερω, αλλα τα ειπα. Μην με συγχωρεσεται!