Η βρετανική ομάδα και πιο συγκεκριμένα ο πρόεδρός της, δηλώνει πως ο καινοτόμος σχεδιασμός της MP4-26 θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις.


Στις αρχές του 2010 το F-Duct της McLaren προκάλεσε αντιδράσεις, αλλά όταν αποδείχθηκε νόμιμο οι περισσότερες ομάδες το ανέγραψαν. Ο Whitmarsh ελπίζει ότι τα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της MP4-26 θα έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.

Έχουμε μια απίστευτη ομάδα ανθρώπων που έχουν πάρα πολύ μεγάλο κίνητρο και εργάζονται πολύ σκληρά κάθε χρόνο και πάμε πάντα για να νικήσουμε και ελπίζουμε ότι θα νικήσουμε.

Το μονοθέσιο είναι υπό κατασκευή αυτή τη στιγμή. Πάντα είναι δύσκολο για όλους, αλλά εμένα μου φαίνεται καλό, φαίνεται καινοτόμο και νομίζω ότι έχει ορισμένα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά που θα προκαλέσουν συζητήσεις.

Ο Βρετανός ξέρει ότι και οι άλλες ομάδες δουλεύουν σκληρά.

Είμαι σίγουρος πως και οι άλλοι εργάζονται εξίσου σκληρά. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.

Πήραμε την απόφαση για την παρουσίαση της MP4-26 πριν από περίπου 6 μήνες. Πιστεύαμε ότι θα ήταν σωστό και ακόμα και σήμερα δεν το βλέπουμε ως λάθος. Έτσι δίνουμε στους αεροδυναμιστές μας και στους μηχανικούς μας το μέγιστο χρονικό διάστημα για να βρουν επιδόσεις και να αναπτύξουν σωστά το αυτοκίνητο.

[Πηγή: thef1times | Photo copyright: Paul Gilham/Getty Images]

  • Sound_Of_Madness

    Όλοι τα ίδια λένε… PR stuff… ;)

  • Εννοείται αυτό…τι θα πουν; “το μονοθέσιο μας φέτος θα είναι χάλια, θα είμαστε τουλάχιστον 1 sec πιο αργοί απο την Ferrari και 1,5 απο την RB”
    Και μετά θα βγει ο Domenicali “΄όχι, όχι, το δικό μας είναι πιο χάλια…θα παλεύουμε με την HRT”
    Και τέλος ο Horner “είστε όλοι πολύ καλύτεροι απο εμάς…εμείς δεν θα ξεκινάμε καν τους αγώνες”
    Αυτά είναι όλα κουβέντες του αέρα. Πρέπει να βγουν να τα πουν αυτά για τους οπαδούς και τους σπόνσορες. Ούτε καν με τις δοκιμές θα βγάλουμε άκρη. Όπως πάντα μετά τον τρίτο τέταρτο αγώνα φαίνεται η δυναμικότητα των ομάδων… Σε δουλειά να βρισκόμαστε όμως :D

  • Εγώ πάντως οφείλω να τα γράψω παιδιά!!  :D

  • HAMILTON

    TA OUSIASTIKA SIBERASMATA THA TA DOUME STA TEST TIS BARCELONA ALLA KAI TOU BAHRAIN…EIDIKA STO BAHRAIN THA EXOUN TA MONOTHESIA POU THA TRAKSOUN KIOLAS…LIGES THA EINAI OI ALLAGES..STA 2 PROTA TEST THA KOITANE OLOI TA LASTIXA…PISTEBO.OI THA PEZOUN K LIGO KRIFTOULI.

  • mika

    Syzhthseis na prokalesoun me thn kalh ennoia,tou styl, pw pw ti eftiaksan oi an8rwpoi..
    Antidraseis kai mourmoures sth FIA mh prokalesoun mono, ki exoume alla glentia!
    ;-)

  • giannhs-scuderia

    παιδια η μακλαρεν θα ειναι πολυ δυνατη φετος… εχω ακουσει αρκετα πραγματα για την μακλάρεν οσον αφορα το κιβωτιο ταχυτητων που θα εχει και την αρνητικη αντωση που θα παραγει το μονοθεσιο…θα τα πατε πολυ καλα…επισης ετοιμαζετε και μια εκπληξη στην αναρτηση απο οσο γνωριζω..

    ισως και να δουμε και παθητικο συστημα f-duct στην μακλαρεν το ιδιο ετοιμαζει και η ρενο…

    • Γιάννη, ο ανταγωνισμός είναι τόσο μεγάλος που καμιά ομάδα δεν είναι σίγουρη! Και ‘γω έχω διαβάσει ότι θα προσπαθήσουν να κάνουν κάτι σαν F-Duct, αλλά αν δεν δω δεν πιστεύω τίποτα… Για καμία ομάδα. Επίσης, περιμένω και τα μαγικά του Newey. Και όπως λέω πάντα, οψόμεθα… :D

  • giannhs-scuderia

    γιωργο και εγω πιστευω τα ιδια.ανυπομονω να δω τα μονοθεσια.στην αρχη ολοι θα ψαχνονται με τα ελαστικα και την αξιοπιστια και μετα θα ερθει η ωρα για επιδοσεις…ακομα μια πληροφορια για την μακλαρεν ειναι οτι η πισω αναρτηση θα ειναι με ελκτικες ραβδους η λεγομενη pullrod suspension.ιδια με την rb6 δλδ.τις τελευταιες μερες να σου πω την αληθεια κοιταω πληροφοριες για την mp4-26 παρα για την rb7 δεν ξερω αλλα μου εχει κολλησει οτι η μακλαρεν θα ειναι καλυτερη απο την ρεντ μπουλ.

    • mika

      Giannh,an kai Scuderia, ayto prosdokoume ki emeis!!!
      :D

    • Γιάννη νομίζω πως pull-rod ανάρτηση είχε και η RB5 του 2009.

  • mika

    Gia na doume….Should be very interesting!!
    O flebarhs einai poly konta kai mexri na paroume xampari,tha ftasei ki o Marths!
    ;-)

  • Στα πρώτα τεστ οι ομάδες ελέγχουν την αξιοπιστία και αν όλα τα συστήματα λειτουργούν όπως είχαν υπολογίσει. Αργότερα έρχεται η απόδοση. Και πάλι όμως οι ομάδες δεν θα δείχνουν την πλήρη δυναμική τους. Φυσικά μεγάλο ρόλο θα παίξουν και οι αναβαθμίσεις που θα φέρει η κάθε ομάδα στους αγώνες. Κάτι μου λέει πως θα φτάσουμε στο Interlagos και θα έχουμε δεκάδες σενάρια για τους υποψήφιους πρωταθλητές! Νομίζω πως το 2011 θα είναι η πιο συναρπαστική χρονιά στην ιστορία της Formula 1!!

  • giannhs-scuderia

    @mika

    πονταρω οτι φετος θα εχουμε μαχη μεταξυ φερραρι -μακλαρεν οπως τα καλα παλια χρονια!!!για να δουμε…

    • mika

      Ksereis kati??Oso ki an den me xalaei h Red Bull san omada, menei na apodeixtei poso tha anteksei sto xrono..Kai kati mou leei pws den tha anteksei..Oso trabaei o Newey, kalh tha einai, meta omws ti???
      Opote ki egw anypomonw gia megales maxes opws tote me Shumi kai gkoux gkoux Mika!!! ;-)

      :D
       

  • giannhs-scuderia

    μακαρι φιλε και εγω αυτο θελω.κατι τελευταιο για την μακλαρεν διαβασα οτι η μακλαρεν θα παραγει τα ιδια επιπεδα καθετης δυναμης με περυσι παρολο που απαγορευσαν τους double diffuser & exhaust blown diffusers!!!

    • Γιάννη, νομίζω πως τέτοιες φήμες είναι ανεπίσημες και τίποτα περισσότερο. Δεν το λέω για σένα βέβαια! Λίγο δύσκολο αυτό που λένε. Ίδια επίπεδα, χωρίς διπλό και φυσητό διαχύτη και χωρίς F-Duct που η McLaren το χρησιμοποιούσε για να βάζει περισσότερο φτερό;; Δύσκολο μου ακούγεται. Οψόμεθα… :P

  • Έλα ρε Μικα μην μας θυμίζεις τον μεγάλο ΜΙΚΑ και μας συγκινείς! Παιδιά η McLaren μακάρι να φτιάξει φοβερό μονοθέσιο αλλα όταν οι υπόλοιποι θα ξεκινάνε να αντιγράφουν όπως πέρσι εμείς θα πρέπει να ξεκινάμε για το επόμενο βήμα και να μην καθυστερούμε όπως πέρσι (βέβαια συνέβησαν και αρκετά) αλλα με χάλασε που στον τελευταίο αγώνα που δεν μας ένοιαζε είχαμε πλέον επιτέλους και πάλι το ταχύτερο μονοθέσιο. Αυτή η τελευταία αναβάθμιση πρέπει να έρθει πιο νωρίς και ας μείνουν στους 2 τελευταίους αγώνες με το ίδιο πακέτο και απλά αλλαγές στις ρυθμίσεις!

    • Μιχάλη, όχι, η MP4-25 ήταν λίγο πιο αργή από την RB6 στο Abu Dhabi. Απλά το μονοθέσιο βελτιώθηκε τότε γιατί οι μηχανικοί του Woking κατανόησαν καλύτερα την τελευταία έκδοση του F-Duct και έκαναν το σύστημα πιο αποδοτικό. Αν θυμάσαι το νέο F-Duct παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία, αλλά δεν είχαν κατανοήσει καλά την λειτουργιά του. Μετά στο Abu Dhabi έκαναν και μικρές βελτιώσεις και το έκαναν να δουλέψει όπως ήθελαν.

    • mika

      Ti na kanw re Michali, tou exw adynamia,pws na to kanoume..Eliwna otan ton eblepa na kanei dhlwseis…
      Poios mporei na ksexasei th profora tou sto : “it was a tricky situation…”
      Otan hthele na perigrapsei kati,mia kinhsh h ena prosperasma kai ebaze to situation,epefta sta patwmata…
      Foberos!!
      :D
       

    • Μερικές από τις κλασσικές του απαντήσεις:

  • giannhs-scuderia

    γιωργο σε καταλαβαινω γιατι στο ιντερνετ υπαρχουν διαφορες πληροφοριες που τις πιο πολλες φορες ειναι λανθασμενες αλλα να ξερεις αυτα που ειπα για την mp4-26 ειναι απο αρκετα εγκυρη πηγη.φυσικα δεν μπορω να πω οτι ειναι το ιδιο αξιοπηστη πηγη σαν αυτη που παιρνω τις πληφοριες σχετικα με την φερραρι αλλα πιστευω οτι τουλαχιστον ενα μερος απο αυτα που ειπα ειναι αληθεια.αλλωστε εδω ειμαστε θα δουμε στις 4 φεβρουαριου τι εκαναν στο woking