Στην προσπάθειά της να κατακτήσει και τους 2 τίτλους το 2011, η McLaren προχώρησε σε μερικές αλλαγές στο τεχνικό της τμήμα.
Ο Paddy Lowe από διευθυντής μηχανολογίας έγινε τεχνικός διευθυντής. Ο Lowe θα παραμείνει επικεφαλής της ανάπτυξης του αυτοκινήτου, αλλά με το νέο του ρόλο θα έχει ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα εστίασης. Επίσης, θα είναι επικεφαλής των νέων καινοτομιών και των τεχνικών έργων.
Ο πρώην επικεφαλής μηχανικός της MP4-25 θα πάρει την θέση του Lowe και έτσι θα είναι ο νέος διευθυντής μηχανολογίας. Ο Neil Oatley θα βελτιώσει και αυτός την θέση του στο εργοστάσιο του Woking, καθώς θα είναι ο διευθυντής ανάπτυξης και σχεδιασμού της McLaren.
O Paddy Lowe δήλωσε:
Είναι μεγάλη τιμή για τον Neil και για μένα να συνοδευόμαστε από τον Tim ως διευθυντές για τον τεχνικό τομέα. Εμείς οι τρεις θα είμαστε σε θέση όχι μόνο να κάνουμε πιο αποτελεσματικά την δουλειά, αλλά με τον Tim θα μοιραζόμαστε την συμμετοχή στους αγώνες.
Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ανώτερη τεχνική διαχείριση στην πίστα, επειδή είναι μέρος που παίρνεις τους βαθμούς, αλλά αν ξοδεύεις όλο τον χρόνο μακριά, τότε ρισκάρεις και μπορεί να υπάρχουν κίνδυνοι από την σκληρή δουλειά στο εργοστάσιο.
Ο Tim Goss μιλάει για την απώλεια του Pat Fry, αφού στη μέση του 2010 είναι μηχανικός της Ferrari.
Είχα συνηθίσει να είναι υπεύθυνοι για τα αυτοκίνητα αυτός μαζί με τον Pat Fry. Τώρα έχω αναλάβει και τους δύο ρόλους, αλλά αυτό ήταν μια μετατόπιση ευθυνών στο εσωτερικό της ομάδας και προφανώς δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά δύο ανθρώπων. Ως διευθυντής μηχανολογίας, ο ρόλος μου θα είναι να συντονίσω μια μικρή ομάδα μηχανικών που είναι αρμόδιοι για τον σχεδιασμό και την εξέλιξη των αυτοκινήτων μας.
[Πηγή: espnf1 | Photo copyright: REUTERS/Leonhard Foeger]