Επίσημο: Volkswagen Golf Cabriolet

Σχετικά άρθρα

Και με την βούλα, το Volkswagen Golf Cabriolet βγαίνει από το χρονοντούλαπο της ιστορίας και έτσι το Golf αποκτά ξανά cabrio έκδοση αφού η τελευταία ήταν στο Golf 3. Ντεμπούτο θα κάνει στη Γενεύη και φορά μια ηλεκτρο-υδραυλική μαλακή οροφή που ανοίγει σε 9.5 δευτερόλεπτα, κινούμενο ακόμη και με 30 χλμ/ώρα. Το Golf Cabriolet μπορεί να μεταφέρει 4 επιβάτες και στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει πίσω LED φωτιστικά σώματα, ίδια με αυτά του Golf GTI, και ευτυχώς δεν έχει κάποια άσχημα roll bar, αφού αυτά βγαίνουν μόνο σε περίπτωση ατυχήματος, ώστε να προστατεύσουν τους επιβάτες. Αερόσακοι υπάρχουν ακόμη στο κεφάλι, στον λαιμό και στα γόνατα του οδηγού.

Από μηχανικής πλευράς υπάρχουν διαθέσιμοι 4 TSI και ένας TDI απόδοσης από 105 έως και 210 ίππων. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο 1600αρης TDI απόδοσης 105 ίππων ο οποίος χάρη στην τεχνολογία BlueMotion χρειάζεται 4.4 λίτρα/100 χλμ. Από πλευράς κιβωτίων υπάρχει τόσο το 6-τάχυτο χειροκίνητο όσο και οι δύο εκδόσεις 6 και 7 σχέσεων του αυτόματου DSG.

To Golf Cabriolet στην Γερμανία ξεκινά από τις €23.625 με όλα τα έξτρα του κλειστού Golf να είναι και εδώ διαθέσιμα, φυσικά χωρίς την ηλιοροφή. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

[Πηγή: Volkswagen]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Volkswagen kicks off Open Air Season 2011: World debut of new Golf Cabriolet in Geneva

Wolfsburg, 23 February 2011 – In its presentation of the new Golf Cabriolet at the 81st Geneva International Motor Show, Volkswagen is writing a new chapter of a global success story. The four-seater has an innovative soft top with an electro-hydraulic drive that opens the Golf’s top in just 9.5 seconds.

The new Volkswagen’s styling follows that of its hard-top three-door counterpart, but it shows a high level of independence with a new rear section, lower profile roof line and more swept-back angle of its front windscreen frame. The convertible’s image is especially dynamic when ordered with optional bi-xenon headlights. Always a standard feature: the LED rear lights like those of the GTI. Other standard safety features offering peace of mind are the automatically deploying roll-over bar, front airbags, side head/thorax airbags, knee airbag for the driver and ESP.

The new Golf is one of the quietest convertibles today. Its soothing quietness is attributable to the new soft top that was optimised in specific ways. It also has a standard hydraulic drive that opens the Golf’s top extremely quickly. The top can also be opened or closed during driving at speeds of up to 30 km/h.

Ideal for cruising with a convertible are the six turbocharged direct-injection engines whose power outputs range from 77 kW / 105 PS to 155 kW / 210 PS. Four of the petrol engines (TSI) and one diesel (TDI) are available with the DSG dual-clutch gearbox; while three of the engines are available with energy-saving BlueMotion Technology. Just how efficiently the new Golf Cabriolet handles fuel is illustrated by the 1.6 TDI with 105 PS and BlueMotion Technology: It only consumes 4.4 l/100 km (equivalent to 117 g/km CO2).

In Germany, advance sales begin tomorrow with prices starting at 23.625,- Euros. Essentially, all of the features offered in the classic, hard top Golf are also available in the new Golf Cabriolet. The only feature that will definitely not be offered is a sunroof …

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...