Και με την βούλα, το Volkswagen Golf Cabriolet βγαίνει από το χρονοντούλαπο της ιστορίας και έτσι το Golf αποκτά ξανά cabrio έκδοση αφού η τελευταία ήταν στο Golf 3. Ντεμπούτο θα κάνει στη Γενεύη και φορά μια ηλεκτρο-υδραυλική μαλακή οροφή που ανοίγει σε 9.5 δευτερόλεπτα, κινούμενο ακόμη και με 30 χλμ/ώρα. Το Golf Cabriolet μπορεί να μεταφέρει 4 επιβάτες και στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει πίσω LED φωτιστικά σώματα, ίδια με αυτά του Golf GTI, και ευτυχώς δεν έχει κάποια άσχημα roll bar, αφού αυτά βγαίνουν μόνο σε περίπτωση ατυχήματος, ώστε να προστατεύσουν τους επιβάτες. Αερόσακοι υπάρχουν ακόμη στο κεφάλι, στον λαιμό και στα γόνατα του οδηγού.

Από μηχανικής πλευράς υπάρχουν διαθέσιμοι 4 TSI και ένας TDI απόδοσης από 105 έως και 210 ίππων. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο 1600αρης TDI απόδοσης 105 ίππων ο οποίος χάρη στην τεχνολογία BlueMotion χρειάζεται 4.4 λίτρα/100 χλμ. Από πλευράς κιβωτίων υπάρχει τόσο το 6-τάχυτο χειροκίνητο όσο και οι δύο εκδόσεις 6 και 7 σχέσεων του αυτόματου DSG.

To Golf Cabriolet στην Γερμανία ξεκινά από τις €23.625 με όλα τα έξτρα του κλειστού Golf να είναι και εδώ διαθέσιμα, φυσικά χωρίς την ηλιοροφή. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

Volkswagen kicks off Open Air Season 2011: World debut of new Golf Cabriolet in Geneva

Wolfsburg, 23 February 2011 – In its presentation of the new Golf Cabriolet at the 81st Geneva International Motor Show, Volkswagen is writing a new chapter of a global success story. The four-seater has an innovative soft top with an electro-hydraulic drive that opens the Golf’s top in just 9.5 seconds.

The new Volkswagen’s styling follows that of its hard-top three-door counterpart, but it shows a high level of independence with a new rear section, lower profile roof line and more swept-back angle of its front windscreen frame. The convertible’s image is especially dynamic when ordered with optional bi-xenon headlights. Always a standard feature: the LED rear lights like those of the GTI. Other standard safety features offering peace of mind are the automatically deploying roll-over bar, front airbags, side head/thorax airbags, knee airbag for the driver and ESP.

The new Golf is one of the quietest convertibles today. Its soothing quietness is attributable to the new soft top that was optimised in specific ways. It also has a standard hydraulic drive that opens the Golf’s top extremely quickly. The top can also be opened or closed during driving at speeds of up to 30 km/h.

Ideal for cruising with a convertible are the six turbocharged direct-injection engines whose power outputs range from 77 kW / 105 PS to 155 kW / 210 PS. Four of the petrol engines (TSI) and one diesel (TDI) are available with the DSG dual-clutch gearbox; while three of the engines are available with energy-saving BlueMotion Technology. Just how efficiently the new Golf Cabriolet handles fuel is illustrated by the 1.6 TDI with 105 PS and BlueMotion Technology: It only consumes 4.4 l/100 km (equivalent to 117 g/km CO2).

In Germany, advance sales begin tomorrow with prices starting at 23.625,- Euros. Essentially, all of the features offered in the classic, hard top Golf are also available in the new Golf Cabriolet. The only feature that will definitely not be offered is a sunroof …



  • giorgio

    A3 cabriolet me sima volkswagen…

    • Μπορείς να το πεις και έτσι :D

  • kimon

    Στην τέταρτη σειρά από το τέλος μάλλον κιβωτίων πάει  και όχι κινητήρων.

  • Mika

    Merikes parathrhseis…Wraio einai,alla me ta Xenon kai ta LED, moiazei sxedon idio me ena pio konto EOS facelift..
    Yperbolika,tha elega..Kamia diafora sthn emfanish…Ki idiws apo pisw, to kontytero meros to kanei na moiazei leipso..
    H apousia emfanwn roll bar sto pisw meros,sigoura to kanei pio omorfo otan einai anoikto, kai beltiwnei thn oratothta me kleisth thn orofh..Sto A3, den blepeis sxedon tipota…Alla:
    Ta pisw proskefala,oso fainetai apo tis photos,einai poly xamhla..Otan katsei kapoios pisw,tha prepei na ta shkwsei na mhn enoxloun th plath tou,opws symbainei se apeira aytokinhta, mikromesaia,ki oxi mono..Tote,tha deixnei mia ahdia kai mish..Exoume photo twn pisw kathismatwn????
    Sto A3 cabriolet, ta pisw proskefala erxontai akrinws sto kefali sou,den enoxloun katholou..Kai me to alouminio sto pisw meros tous,moiazoun poly me tou TT roadster kai proswpika ta briskw poly omorfa..

    Deyteron, ki eksisou shmantiko..Ta xwneyta h pop-up roll bars,mallon tha diathetoun mhxanismo pou tha pianei perissotero xwro,ki isws den afhnoun swsta tha kathismata na pesoun, isws na mhn peftoun kai katholou..Sto A3, yparxei mia arketa megalh trypa,pou rixneis ta kathismata ki etsi ta sakbouagiaz xwrane pio aneta..

    H orofh tou,einai akribws h idia tou A3, Z folding type..
    En katakleidi, nwris to apofasisan na bgei..Eilikrina to blepw entelws atopo..Tha arxisei na pwleitai apo anoiksh, edw tha ftasei prin to kalokairi kai to Septembrio tha bgei h genia 7 tou Golf!!!Ki an den bgei tote,tha bgei Flebarh sto Parisi as poume..
    WTF?
    Dhl,oute ena eksamhno na to exei kapoios ki hdh tha einai palio??Giati den perimenan th nea genia,eilikrina aporw..
    To A3 cabriolet einai hdh 2 1/2 xronia sthn agora kai tha kleisei ta 3-3.5 mexri na bgei to neo…Apolyta logiko…
    Edw,to Golf syntoma tha einai kseperasmeno..Mexri na to ksananoiksei kaneis to epomeno kalokairi,tha einai palio!!

    Sthn Ellada pantws.tha pouhsei kala,oso poulhsei telospantwn…Idiws me ta 105 kai meta ta 122 ps..

  • Stavros

    Το τελευταιο Golf Cabrio ηταν το 4 και μετα εγινε EoS.  :)

    • Υπήρχε golf 4 cabrio? πραγματικά δεν το ήξερα!

    • Mika

      Meta apo psaksimo pou ekana,ontws den yparxei Mk4 cabrio Golf….Yparxei omws Mk3 facelift pou to eferne poly konta sto 4 se emfanish,opws h photo pio katw, ta mhxanika merh kai to plaisio omws htan tou 3..

    • Ως αποτέλεσμα, το νέο μοντέλο έγινε πανομοιότυπο με το Golf 4-ης γενιάς, σε βαθμό που ο εξωτερικός παρατηρητής θα νόμιζε ότι επρόκειτο για έκδοση Cabrio της 4-ης γενιάς, ενώ μάλιστα επωλείτο επίσημα ως «Golf IV Cabrio». Στην πραγματικότητα όμως, ήταν Golf 3-ης γενιάς, που είχε «καμουφλαριστεί» σαν το Golf 4-ης γενιάς. Τελικώς, η παραγωγή του Cabrio 3-ης γενιάς σταμάτησε το 2002.

      http://el.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf

  • Stavros
  • Simos

    Και κάτι αντίστοιχο θα κάνουν και με αυτό, θα βγεί η καινούργια γενιά αλλά το cabrio θα βασίζεται στην αμέσως προηγούμενη

    • Mika

      Etsi…To neo Golf 7 tha basizetai sth nea MQB platforma tou group opws kai to neo A3, kai ayto edw sth palia…
      Entelws peritto ki anohto gia mena, na dwseis arketa lefta,kai malista gia cabrio,kai syntoma na einai hdh palio..