Με μια νέα έκπληξη έρχεται στην έκθεση της Γενεύης φέτος η Wiesmann και αφού πρόπερσι είχε παρουσιάσει το Wiesmann MF4 Roadster, φέτος έφερε μαζί της το Spyder που είναι ένα ελαφρύ διθέσιο roadster concept με βάρος κάτω απο 1.000 κιλά.

Παρ’ολο που η εταιρία δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το κινητήρα του, φαίνεται πως αυτός θα είναι ο ίδιος V8 4.0 λίτρων που συναντάμε στη BMW M3, ο οποίος αποδίδει 420 άλογα, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 4 δεύτερα και έχει τελική που φτάνει τα 290 χλμ/ώρα. Οι Γερμανοί της Wiesmann αποκαλούν το Spyder το πιο extreme αυτοκίνητο που έχουν κατασκευάσει και υπάρχει σοβαρός λόγος για αυτό.

Το μοντέλο δεν έχει πόρτες ούτε τζάμια και τα κράνη είναι υποχρεωτικό αξεσουάρ των επιβατών. Η Wiesmann αναφέρει ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πάρει το πράσινο φως ώστε να βγει στην παραγωγή αφού θα περιμένει την απήχηση που θα έχει αυτό στη Γενεύη.

[Πηγή: Wiesmann]

Δελτίο Τύπου

Wiesmann showcased the design study of a two-seater, extremely purist, convertible sports car at the Geneva Motor Show in 2011. More than anything, this car was designed for maximum driving enjoyment.

Powerful, ultra-light and purist, the Wiesmann Spyder is the essence of Wiesmann’s philosophy. With a kerb weight of less than 1000 kg, it accelerates from 0-100 km/h less than 4 s and makes a top speed of approx. 290 km/h. The two-seater has no doors or windscreen and is the most extreme Wiesmann ever built.

The Wiesmann Spyder design study is based on the Wiesmann brothers’ early designs, though it also incorporates their many years of experience in sports car construction. It demonstrates the sports car manufacturer’s receptiveness to trends because many Wiesmann fans have approached the company founders in recent years with requests for an extremely purist model.

Wiesmann has not yet decided whether to put the Spyder into production. If it does go into production, this won’t be before 2012.