Μοναδικός στόχος κάθε οδηγού και κάθε ομάδας της Formula 1 είναι η κορυφή. Στην Αυστραλία η RB7 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο, όμως η έκπληξη ήταν η απόδοση της MP4-26. Ο Lewis Hamilton ήταν κοντά σε ρυθμό αγώνα με τον Sebastian Vettel και σε κάποιους γύρους μάλιστα ήταν αρκετά ταχύτερος. Η MP4-26 είχε κάποιες αναβαθμίσεις που δεν είχαν δοκιμαστεί στην πίστα και παρόλα αυτά ήταν ταχύτερη, έχοντας φανταστική αίσθηση, σύμφωνα με τους οδηγούς της.

Μετά από όλα αυτά είναι λογικό η ψυχολογία των ανθρώπων στο Woking να βρίσκεται στα ύψη, όντας σίγουροι ότι θα φτάσουν την Red Bull σε απόδοση. Ο πρόεδρος της McLaren, Martin Whitmarsh, πιστεύει ότι σε καμία περίπτωση δεν έχουν κατανοήσει εντελώς την MP4-26 και το τελευταίο πακέτο που είχαν στην Μελβούρνη. Το κυριότερο πρόβλημα στην MP4-26 ήταν η κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος και φυσικά η νέα διάταξη των εξατμίσεων τους βοήθησε να βρουν αρκετή από αυτή.

Έχουμε δει πολλές διατάξεις στις εξατμίσεις και αυτό γίνεται γιατί ο διαχύτης έχει περιοριστεί από τους κανονισμούς. Είναι πολύ δύσκολο να να δημιουργήσεις διαφορετικά επίπεδα απόδοσης με αυτούς του κανονισμούς. Είχαμε κάποιες πολύ δημιουργικές λύσεις για μας, αλλά είναι πολύ δύσκολο να το πετύχουμε τεχνικά, είναι υπερβολικά φιλόδοξο.

Γυρίσαμε λίγο πίσω και βρήκαμε μια απλούστερη λύση. Με τον λίγο χρόνο που είχαμε ήταν απίθανο να βελτιστοποιήσουμε την λύση μας. Θα απογοητευτώ αν δεν μπορούσαμε να κάνουμε πρόοδο με τον διαχύτη, το πάτωμα και το νέο σύστημα εξάτμισης. Ο Lewis και ο Jenson εξακολουθούν να μαθαίνουν το αυτοκίνητο, το οποίο οδήγησαν πραγματικά την Παρασκευή. Υπάρχει ένα όριο που καθορίζεται από τους κανονισμούς σχετικά με το πόσο διερευνητικός μπορείς να είσαι με τους γύρους και τα λάστιχα σε ένα GP.

Αυτό που είχαμε στην Μελβούρνη ήταν αρκετά γρήγορο, αλλά δεν είναι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε. Τώρα πρέπει να το κάνουμε καλύτερο για τη Μαλαισία. Φεύγουμε από την Αυστραλία γνωρίζοντας ότι μπορούσαμε να είμαστε σε δύο θέσεις του βάθρου. Ήταν ο κανονικός μας ρυθμός.

Ένας ακόμα που είναι σίγουρος ότι η ομάδα του θα γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει από την Red Bull, είναι ο Lewis Hamilton.

Αισθάνομαι πραγματικά προνομιούχος που είμαι εδώ γιατί πιστεύαμε ότι θα έχουμε ένα πολύ κακό αυτοκίνητο αυτό το Σαββατοκύριακο και ότι θα παλεύαμε μόνο για λίγους βαθμούς, αλλά το αυτοκίνητο ήταν πολύ, πολύ γρήγορο. Θα εξαλείψουμε τη διαφορά. Δεν έχω καμία αμφιβολία γι’ αυτό. Έχουμε μια εξαιρετικό αυτοκίνητο για να προχωρήσουμε στους επόμενους αγώνες. Έχουμε αναβαθμίσεις που έρχονται και επίσης, κατανοούμε καλύτερα το αυτοκίνητο, τα ελαστικά και τη στρατηγική.

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της MP4-26 είναι η διαχείριση των ελαστικών. Φυσικά στην Αυστραλία τόσο ο Hamilton, όσο και ο Button διαχειρίστηκαν πολύ καλά τα ελαστικά τους, και γι’ αυτό έκαναν μόνο 2 pit stop. Για τον Hamilton πολλοί πίστευαν ότι θα κάνει πολλές στάσεις στα pits, όμως ο Βρετανός ήταν εξαιρετικός με τα Pirelli και έτσι τους διέψευσε.

Όλοι λένε ότι έχω πολύ επιθετικό στυλ οδήγησης, αλλά αποδείχθηκε ότι δεν ισχύει. Πρόσεχα τα ελαστικά μου καλύτερα από τον Vettel και νομίζω ότι μπορούσα να επιτεθώ. Θα μπορούσα να είχα κάνει πολλούς περισσότερους γύρους στο πρώτο μου stint. O μόνος λόγος που μπήκα στα pits ήταν γιατί έπρεπε να δοκιμάσω. Ξέρετε, στις μέρες μας το να σταματήσεις πριν από αυτούς είναι καλύτερο, αλλά όταν σταματήσουν πρέπει να σταματήσεις αμέσως για να διατηρήσεις τη θέση σου. Ο χειρισμών των ελαστικών ήταν φανταστικός και αυτά με τη σειρά τους ήταν εξαιρετικά.

Απάντηση σε όλα αυτά δίνει με τη σειρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner.

Φυσικά και στη McLaren μπορούν να λένε ότι θα κερδίσουν, αλλιώς δεν θα υπήρχε νόημα να είναι στον επόμενο αγώνα. Το αν το πιστεύουν ή όχι είναι άλλο πράγμα. Είναι μια εξαιρετική ομάδα και έχουν κάνει τεράστια βήματα. Έχουν πάντα πολύ μεγάλη εξέλιξη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά τους βγάλαμε εκτός ανάπτυξης πέρυσι και το ίδιο είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ξανά.

Εσύ τι λες, μπορεί η McLaren να πιάσει την Red Bull;

[Πηγή: espnf1 1, espnf1 2 | Photo copyright: REUTERS/Daniel Munoz]