Μοναδικός στόχος κάθε οδηγού και κάθε ομάδας της Formula 1 είναι η κορυφή. Στην Αυστραλία η RB7 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο, όμως η έκπληξη ήταν η απόδοση της MP4-26. Ο Lewis Hamilton ήταν κοντά σε ρυθμό αγώνα με τον Sebastian Vettel και σε κάποιους γύρους μάλιστα ήταν αρκετά ταχύτερος. Η MP4-26 είχε κάποιες αναβαθμίσεις που δεν είχαν δοκιμαστεί στην πίστα και παρόλα αυτά ήταν ταχύτερη, έχοντας φανταστική αίσθηση, σύμφωνα με τους οδηγούς της.

Μετά από όλα αυτά είναι λογικό η ψυχολογία των ανθρώπων στο Woking να βρίσκεται στα ύψη, όντας σίγουροι ότι θα φτάσουν την Red Bull σε απόδοση. Ο πρόεδρος της McLaren, Martin Whitmarsh, πιστεύει ότι σε καμία περίπτωση δεν έχουν κατανοήσει εντελώς την MP4-26 και το τελευταίο πακέτο που είχαν στην Μελβούρνη. Το κυριότερο πρόβλημα στην MP4-26 ήταν η κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος και φυσικά η νέα διάταξη των εξατμίσεων τους βοήθησε να βρουν αρκετή από αυτή.

Έχουμε δει πολλές διατάξεις στις εξατμίσεις και αυτό γίνεται γιατί ο διαχύτης έχει περιοριστεί από τους κανονισμούς. Είναι πολύ δύσκολο να να δημιουργήσεις διαφορετικά επίπεδα απόδοσης με αυτούς του κανονισμούς. Είχαμε κάποιες πολύ δημιουργικές λύσεις για μας, αλλά είναι πολύ δύσκολο να το πετύχουμε τεχνικά, είναι υπερβολικά φιλόδοξο.

Γυρίσαμε λίγο πίσω και βρήκαμε μια απλούστερη λύση. Με τον λίγο χρόνο που είχαμε ήταν απίθανο να βελτιστοποιήσουμε την λύση μας. Θα απογοητευτώ αν δεν μπορούσαμε να κάνουμε πρόοδο με τον διαχύτη, το πάτωμα και το νέο σύστημα εξάτμισης. Ο Lewis και ο Jenson εξακολουθούν να μαθαίνουν το αυτοκίνητο, το οποίο οδήγησαν πραγματικά την Παρασκευή. Υπάρχει ένα όριο που καθορίζεται από τους κανονισμούς σχετικά με το πόσο διερευνητικός μπορείς να είσαι με τους γύρους και τα λάστιχα σε ένα GP.

Αυτό που είχαμε στην Μελβούρνη ήταν αρκετά γρήγορο, αλλά δεν είναι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε. Τώρα πρέπει να το κάνουμε καλύτερο για τη Μαλαισία. Φεύγουμε από την Αυστραλία γνωρίζοντας ότι μπορούσαμε να είμαστε σε δύο θέσεις του βάθρου. Ήταν ο κανονικός μας ρυθμός.

Ένας ακόμα που είναι σίγουρος ότι η ομάδα του θα γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει από την Red Bull, είναι ο Lewis Hamilton.

Αισθάνομαι πραγματικά προνομιούχος που είμαι εδώ γιατί πιστεύαμε ότι θα έχουμε ένα πολύ κακό αυτοκίνητο αυτό το Σαββατοκύριακο και ότι θα παλεύαμε μόνο για λίγους βαθμούς, αλλά το αυτοκίνητο ήταν πολύ, πολύ γρήγορο. Θα εξαλείψουμε τη διαφορά. Δεν έχω καμία αμφιβολία γι’ αυτό. Έχουμε μια εξαιρετικό αυτοκίνητο για να προχωρήσουμε στους επόμενους αγώνες. Έχουμε αναβαθμίσεις που έρχονται και επίσης, κατανοούμε καλύτερα το αυτοκίνητο, τα ελαστικά και τη στρατηγική.

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της MP4-26 είναι η διαχείριση των ελαστικών. Φυσικά στην Αυστραλία τόσο ο Hamilton, όσο και ο Button διαχειρίστηκαν πολύ καλά τα ελαστικά τους, και γι’ αυτό έκαναν μόνο 2 pit stop. Για τον Hamilton πολλοί πίστευαν ότι θα κάνει πολλές στάσεις στα pits, όμως ο Βρετανός ήταν εξαιρετικός με τα Pirelli και έτσι τους διέψευσε.

Όλοι λένε ότι έχω πολύ επιθετικό στυλ οδήγησης, αλλά αποδείχθηκε ότι δεν ισχύει. Πρόσεχα τα ελαστικά μου καλύτερα από τον Vettel και νομίζω ότι μπορούσα να επιτεθώ. Θα μπορούσα να είχα κάνει πολλούς περισσότερους γύρους στο πρώτο μου stint. O μόνος λόγος που μπήκα στα pits ήταν γιατί έπρεπε να δοκιμάσω. Ξέρετε, στις μέρες μας το να σταματήσεις πριν από αυτούς είναι καλύτερο, αλλά όταν σταματήσουν πρέπει να σταματήσεις αμέσως για να διατηρήσεις τη θέση σου. Ο χειρισμών των ελαστικών ήταν φανταστικός και αυτά με τη σειρά τους ήταν εξαιρετικά.

Απάντηση σε όλα αυτά δίνει με τη σειρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner.

Φυσικά και στη McLaren μπορούν να λένε ότι θα κερδίσουν, αλλιώς δεν θα υπήρχε νόημα να είναι στον επόμενο αγώνα. Το αν το πιστεύουν ή όχι είναι άλλο πράγμα. Είναι μια εξαιρετική ομάδα και έχουν κάνει τεράστια βήματα. Έχουν πάντα πολύ μεγάλη εξέλιξη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά τους βγάλαμε εκτός ανάπτυξης πέρυσι και το ίδιο είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ξανά.

Εσύ τι λες, μπορεί η McLaren να πιάσει την Red Bull;

[Πηγή: espnf1 1, espnf1 2 | Photo copyright: REUTERS/Daniel Munoz]

  • Mika

    Fysika kai mporei..To exei apodeiksei se xronies poly pio kakes…
    To thema einai na to kanei grhgora,oxi sta mesa h to telos ths xronias..
    ;-)

  • Monder

    k.horner na mas peis pos tous bgalate ektos anaptikshs opws h ferrari k eseis dokimasate to blown diffuser sas stis diafimistika gurismata h sto kanonismo twn flexy wing k sto mono pou mporw na pw oti kanate kalh douleia htan na diaxiristite tis fhmes gia energes anartiseis alla min geliomaste perisi eixate 2 sustimata pou emeis dn eixame opws to retarder ignition k ta flexy wings k pali eixate polu megalutero proipologismo apo emas…apo thn mia mou aresei to apoluta nomimo proswpo ths mclaren alla dn mou aresei pou dn klinoume to stoma tou vettel pou mas thn eide k odhgos otan perisu prospa8ise na kanei prosperash ston button k ton emvolise evgeeeee

  • Mclarenmaniac

    Ο C. Horner , έχει ενα αλλαζωνικό τρόπο στην συμπεριφορά και σταλεγόμενα  του , από πέρσυ και συνεχίζει και φέτος , βέβαια όλα αυτά γίνονται διότι η Red Bul έχει κάνει τεράστια άλματα εξέλιξης που μέσα σε 3 χρόνια την έχουν φέρει στο να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα , όσο για εμάς ελπίζω να μπορέσουμε φέτος να εξελίξουμε το πακέτο καλύτερα απο πέρσυ και να μην κάνουμε τα ίδια λάθη , το μονοθέσιο είναι καλό , πολύ καλύτερο απο ότι φαντάζοταν και το πιο αισιόδοξο μυαλό βλέποντας τις δοκίμες του χειμώνα , στο χέρι της ομάδας είναι πλέον να κάνει σωστή διαχείρηση των πόρων και να εξελίξει γρήγορα το υπάρχον πακέτο , βεβαία αυτό δεν σημαίνει οτι οι άλλοι θα μείνουν στάσημοι , η κόντρα θα κερδίθει εαν εμείς κάθε φόρα κερδίζουμε κάτι παραπάνω απο τους υπόλοιπους , έστω και με μικρότερα βήματα , η ομάδα μπόρει , το έχει αποδείξει στο παρελθόν και πιστέυω πως και φέτος θα μπορέσει να φέρει κάποια στιγμή στην πίστα ένα μονοθέσιο νικητή .

  • Monder

    +fwnw :D

  • Giorgos

    LIPON Brika Titlo gia to PARALIRIMA “H PROINI GLOSSODIARIA” :D
    To mono pou menei einai na “iothetisoume” ti mprosta pteriga kai ante tous exoume to autokinito exei sosti katanomi Barous einai grigoro (toulaxiston to 2o pio grigoro) oi teleutea diataksi stis eksatmisis mas bgike mia xara, to mono pou mas lipi einai downforce sto piso meros kai i mprosta pteriga tis RB7.

    Alla tin blepo na feugi fetos opos ola ta alla kenotoma sistimata pou exoun parousiasi kata kerous oi omades kai eksigoume  2009 to kenotomo patoma tis Ferrari, 2006 Rrenault mass damper kai oxi poli makria 1998 Mclaren double brake pedal o kai polla alla pio prosfata Double Decker Diffuser BROWN GP, F Duct MCLAREN  2sezon to ena 1 to allo erxete kai i sira tis RBR h FIA den paizei otan to exei enas einai kalo otan to antigrapsoun pleon oloi pavi na einai kenotomia kai pernei podi h an oloi oi antipali to doun “MAZI” to thema kai pane me mia epistoli diamartirias sti FIA tote mporei na to parei pio zesta kai pio austira to thema den ginete kurie ego me to PC ton 300 euro na blepo sto video tin diafora apo to odostroma sto autokinito tou Vettel kai eseis me ti TEXNOLOGIIIIAAAA na mou lete bazo baros pano kai arx…Midia kai alla logia na agapiomaste katse ton kolo sou kato kai kane pio austirous elenxous sta monothesea. Alla AN pote gini auto kai parei podei i pteriga h an tous antigrapsoun mexri ti Tourkia oi alloi oloi Exete geia Taurakia!

  • Mika

    Apolaystikoi oloi sas!!
    Symfwnw me ta perissotera!!!
    :D :D

  • Giorgos

    Kai oso gia tin Alazonia tou Horner tou Marco alla kai tou Webber (O Vettel einai pio xamilon tonon afou fetos otan pire ti poll kai ebgale ton logo ston asirmato  “WE ARE WHO WE ARE” kai alla tetia kai tin epomeni ston agona nomiza oti akouga ton CANTONA thimaste tous logous pou evgaze otan kerdize i Manchester, Pou pige to paidi pou fonaze “YEA THATS WHAT I AM TALKING ABOUT” sobareutike apotoma i pire sobara ton rolo tou) :) megali parenthesi e… Any way piso stin alazonia nomizo einai stratigiki tis omadas to paizoume Theoi (oxi pos den einai pano apo olous gia na leme ta sika sika) gia na tarazoume ta nera kai na prokalesoun anasfalia stous antipalous tous  tipou exoume kati pou den exete eseis, tora malista ebalan sto pexnidi kai ton manager tou Webber Ton Mega enorxistroti pou ekane to spy kai to lie gate na miazoun ptesma konta sto diasimo Crash Gate. Giauto to logo nomizo eipe ti eipe o Hamilton peri anapsixtikon Reverse Psychology legete!