Το ότι οι παραλλαγές του FT-86 θα φοράνε boxer κινητήρα 2.0-λίτρων είναι κάτι που το ξέρουμε. Αρκετοί ήμασταν αυτοί που θέλαμε το αυτοκίνητο να φορά turbo κινητήρα και σύμφωνα με το AutoNews αυτό δεν προτίθεται να το κάνει ούτε η Subaru στην έκδοση STI έκδοση του Toyobaru της.

Ο λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από την αρχή να είναι ατμοσφαιρικό και η Subaru δεν θέλει να χαλάσει την φιλοσοφία αυτή. Επίσης ανώτερος γενικός διευθυντής της Subaru δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα έχει μεγαλύτερο, από ότι συνηθίζετε κύκλο ζωής, που σημαίνει ότι η Subaru θα προσφέρει πολλά πακέτα του στο μέλλον για να κρατήσει ζεστό το ενδιαφέρον του κοινού.

[Πηγή: AutoNews | Photo via: ft86club]

  • Mika

    Megalh entypwsh mou kanei h dhlwsh ayth..Ypologizame oloi pws to STi tha einai 2.0 turbo, h akoma kai 2.5 turbo…Twra, ti???Gia na doume ti exoun skarwsei…
    Bebaia,ayto den einai kala nea gia thn Ellada,ennowntas pws an foraei megalo atmosfairiko gia epidoseis,anti gia ena 2.0 turbo,to STI den tha einai toso prosito sthn Ellada….Oxi pws h agora mas einai toso shmantikh gia na endiaferei tis Toyota kai Subaru,alla leme twra…

  • gazokiller

    κάποιο λάκο κρύβει η φάβα…
    εγώ δε το πιστέυω ούτε για την subaru αλλά ούτε κ για την toyota ότι αυτό το μοντέλο δε θα έχει turbo…
    αλλά ότι κ να λέω…αυτοί θα μας δείξουν τις προθεσεις τους…

    • Mika

      Thewrw parapanw apo bebaia,pws tha yparksei turbo ekdosh,kapoia stigmh sth diarkeia zwhs tou montelou, isws oxi apo thn arxh alla argotera, gia th Subaru..H Toyota exei entona akoustei pws tha to diathesei mono atmosfairiko,gia th Subaru omws einai dyskolo na to pistepsoume..
      Efoson lene kiolas pws tha einai arketa xronia sthn agora klp, den thelei pollh skepsh..Oi anabathmiseis kata kairous,den tha einai mono sta flashakia kai tous profylakthres,alla kai se ena pio dynamiko synolo…Isws theloun ki allo xrono ekselikshs gi ayto kai den to anakoinwnoun apo twra..
       

    • gazokiller

      συμφωνώ για την subaru…
      κ επίσης κ για την toyota θεωρώ πως είναι η καλύτερη ευκαιρία με το μοντέλο αυτό να επανέλθει δυναμικά όπως ξέρει στα turbo μοτερ…

  • srss

    toyobaru η suboyota?????

  • toyobaru;)

  • epic fail ετσι και δεν βγαλουν τουρμπο.. ελεος. εδω ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να βγει και ενα μικρο turbo (1.5, 1.6 λιτρων)μπας και χτυπησει τα αντιστοιχα ευρωπαικα στα λιγα κυβικα, θα αφησουν χωρις turbo και το “δυνατο”; epic fail. τιποτε παραπανω (για μενα τουλαχιστον).

  • georgeiapwnas

     ενα τουρμπο θα ειναι κριμα να μην φοραει αν και εχουν να γινουν τρελες μετατροπες…ποτε δεν ξερεις ομως ισως και να μην ισχυει ισως και να εχουν κανει κατι..ιαπωνες ειναι αυτοι παντος για την μακροζωια του κινητηρα εχουν δικιο και θα ξιριζει κιολας ατμοσφαιρα αλλα εχουμε καυλοσει ολοι για τυρμπακι σε αυτο το μοντελο (φιλε αρη πιστευω πως ειναι αλλης κατηγοριας αυτο το μοντελο με τα ευρωπαικα που λες οι ιαπωνες αυτο που πρεπει να κανουν τωρα για να χτυπησουν τα αντοιστιχα μικρα ευρωπαικα ειναι να βαλουν σε swift mazda 2 και αυτα γενικα τα μικρα μοντελα τουρμπο και να τα πανε τουλχαστον 170 αλογα το λιγοτερο…η νισσαν ηδη κατι κανει με το micra λεει και για 1.6 τουρμπο με 190 αλογα….

  • συμφωνω γιωργο. να χτυπησει οπωσδηποτε με Yaris, 2, micra και swift στις αντιστοιχες κατηγοριες. καλα θα κανει. ομως και στην κατηγορια του FT86, χρειαζεται το τουρμπο. ειναι sport coupe, μικρο. παιζει μπαλα μαζι με megane coupe, scirocco κλπ (ασχετα που ειναι πισωκινητο, οποτε εχει μια βασικη διαφορα). αν θελει να πουλησει στο ευρυ κοινο το οποιο δεν καιγεται κιολας για την πισω κινηση, θα χρειαστει να το κανει με τουρμπο μοτερ…

  • georgeiapwnas

    ναι η αληθεια ειναι αυτη πρεπει κατι sirocco kai κατι τετοια να τα χτυπησει καλα!!!ασε που αν ειναι και λιγο φθηνο πιστευω 23 χηλιαρικα να εχει θα πουλησει ακομα και αν ειναι πισωκινητο!!!

  • Loeb

    Φιλε Γιωργο το διαβασα κι εγω για το Micra 1.6 με 192 ps. Σκεφτονται να το βγαλουν στην παραγωγη με το μοτερ του Juke και θα εχει καταναλωση κατα απο 5,8 αφου θα ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ. Οσο για την Subarou απο οτι φαινεται το τουρμπο στο μοτερ θα ερθει αργοτερα σε καποια πιο σκληροπυρινικη εκδοση. Παντως για Ελλαδα με 2 λιτρο μοτερ δυσκολα θα κανει πολλες πωλησεις στην κατηγορια του.

  • georgeiapwnas

    ναι ρε γαμοτο ειναι δυσκολο το 2λιτρο μοτερ στην Ελλαδα αλλα πιστευω ειναι ο καλητερος κυβισμος για αμαξι για αυτο και επιμενουν οι ιαπωνες και τα περισοτερα αμαξια τους ειναι 2λιτρα…και γενικα ολα τα 2λιτρα ειναι πολυ ανθεκτηκα ο πατερας μου εχει ενα opel rekord 2λιτρο και 30 χρονια ο κινητηρας ειναι στην πενα δεν παραπονιεται καθολου…

  • αν το ft-86 ειναι αναβιωση του ΑΕ 86 κατανοω γιατι η τογιοτα το θελει ατμοσφαιρικο.
    για την σουμπαρου δεν ειναι κατι αστο…δεν εννοειται σημα με πολλαπλα αστερακια να μην φερει τουρμπο.
    αλλα δεν νομιζω να μας υπολογιζουν.σιγα μην σκασουν για την ελλαδα,τοσες αγορες μπορουν να τα ποκτησουν.εμας τους οπισδοδρομικους θα κοιτανε?????