Ακόμη έναν συναρπαστικό αγώνα είδαμε σήμερα. Τελικός νικητής ο Jenson Button ο οποίος συνδύασε το 200στο grand prix του, με νίκη στο Hungaroring. Ο αγώνας ήταν μικτός από άποψη καιρικών συνθηκών, με τον Button να είναι αυτός που χειρίστηκε καλύτερα τα ελαστικά του και οδηγώντας απαράμιλλα και αλάνθαστα έφτασε στην δεύτερη φετινή του νίκη, μετά τον Καναδά. Στην δεύτερη θέση ο Sebastian Vettel και στην 3η ο Fernando Alosno. Η 10αδα συμπληρώθηκε από τους Lewis Hamilton, Mark Webber, Felipe Massa, Paul Di.Resta, Sebastien Buemi, Nico Rosberg και Jaime Alguersuari.

Ας δούμε τον αγώνα αναλυτικά:

Η πίστα ήταν βρεγμένη σήμερα και έτσι όλοι αποφάσισαν να εκκινήσουμε τα ενδιάμεσα ελαστικά. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν με τον Vettel να κάνε καλή εκκίνηση και να κρατά την πρώτη θέση στρίβοντας αυτός πρώτος στην 1η στροφή. Οι δύο Mclaren έδωσαν μια ενδοοικογενειακή μάχη με νικητή τελικά τον Lewis Hamilton με τον Βutton να τον ακολουθεί κατά πόδας. Την χειρότερη εκκίνηση την έκαναν με διαφορά οι δύο Ferrari μιας και ο Fernando Alonso αν και έφυγε καλά, βρέθηκε τελικέ πίσω από τον Nico Rosberg και τον Michael Schumacher, με τον Felipe Massa να τον ακολουθεί. Καλύτερη εκκίνηση από όλους έκανε ο Sebastien Buemi ο οποίος από την 23η θέση που εκκινούσε, βρέθηκε λίγους γύρους μετά στην 10η.

Στους πρώτους γύρους του αγώνα οι μάχες έδιναν και έπαιρναν, τόσο στις μπροστά θέσεις του grid όσο και πίσω. Όσοι πατούσαν στο βρεγμένο κομμάτι της πίστας απλά έβγαιναν εκτός, όπως έπαθε ο Alonso ο οποίος είδε να χάνει την θέση του από τον Rosberg, μια θέση που την είχε κερδίσει λίγο νωρίτερα. Μπροστά, ο Hamilton πίεζε ασταμάτητα τον Vettel, με τον Γερμανό να χάνει τα μούτρα της RedBull στην στροφή 2 και ο Hamilton να βγαίνει μπροστά και να ανοίγει την διαφορά.

Η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει και ο ο Mark Webber ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pit για να βάλει τα πολύ μαλακά slick ελαστικά στον 11ο γύρο, με τους υπόλοιπους να τον ακολουθούν μέσα στους επόμενους 2 γύρους. Κερδισμένη από την πρώτη αλλαγή ήταν οι Hamilton και Button, αφού ο Hamilton βγήκε ξανά στην 1η θέση με μεγαλύτερη διαφορά, ενώ ο Button βρέθηκε πίσω ακριβώς από τον Sebastian Vettel τον οποίο τον πέρασε (χωρίς DRS μάλιστα) στο τέλος του ίδιου γύρου ανεβαίνοντας έτσι στην 2η θέση. Ο Webber κέρδισε και αυτός μια θέση αφού πέρασε τον Alonso, ανεβαίνοντας έτσι στην 4η θέση.

Πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα από τον Jarno Trulli με το μονοθέσιο να διαρροή λαδιού ενώ και ο Nick Heidfeld εγκατέλειψε λίγο αργότερα με την Renault να αρπάζει φωτιά για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους.

Με αυτά φτάσαμε στον 26ο γύρο όπου οι Webber και Alonso μπήκαν στα pit για 2η αλλαγή ελαστικών ταυτόχρονα. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Hamilton αφού αντιμετώπιζε πρόβλημα υπερθέρμανσης με τα πίσω ελαστικά του. Κερδισμένος από το 2ο pit stop ο Massa ο οποίος κέρδισε 2 θέσεις. Στο σημείο αυτό ο Schumacher εγκατέλειψε μετά από ένα τετ-α-κε που είχε.

Ο Alonso κινούταν γρηγορότερα από τον Webber και προσπαθούσε να περάσει τον Αυστραλό, άδοξα όμως. Ο Massa πέρασε και τον Kobayashi ανεβαίνοντας έτσι 5ος με ταχύτερο πιλότο εκείνη τη στιγμή στην πίστα να είναι ο Vettel. Ο Alonso πάσχιζε να περάσει τον Webber με τους ανθρώπους της Ferrari να τον καλούν 12 γύρους μετά το 2ο pit stop για 3η φορά στα pit, βάζοντας του ξανά super soft ελαστικά. Ο Webber τον ακολούθησε 3 γύρους μετά βάζοντας τα μαλακά ελαστικά θέλοντας να κάνει τους υπόλοιπους 30 γύρους με αυτό το σετ ελαστικών. Παρόμοια στρατηγική και για τους Vettel και Button ενώ μόνο ο Hamilton έβαλε και αυτός τα πολύ μαλάκα.

Η βροχή έκανε ξανά την εμφάνιση της στο πίσω μέρος της πίστας με τις ομάδες να σκέφτονται αν πρέπει να βάλουν τα ενδιάμεσα ή όχι. Και ενώ αυτές το σκεφτόταν, ο Hamilton πατώντας βίαια πάνω στα kerbs γλίστρησε και έχασε την πρώτη θέση από τον Button. Ο Hamilton έκανε ένα donut για να φέρει την μούρη της McLaren στο σωστό δρόμο αλλά οι αγωνοδίκες του έδωσαν ποινή διέλευσης λόγω επικινδυνότητας της κίνησης αυτής.

Ενδιάμεσα τόλμησαν να βάλουν οι Webber και Hamilton αλλά δεν τους βγήκε και έτσι μετά από 2 γύρους ξαναμπήκαν για ακόμη μια φορά για να βάλουν ξανά slick. Ο Alonso έκανε και 4ο pit stop βάζοντας τα μαλακά ώστε να τον βγάλουν έως το τέλος. O Button αποφάσισε να μην αλλάξει λάστιχα και έτσι διατηρήθηκε στη κορυφή με τον Vettel να τον ακολουθεί. Κερδισμένος από την ιστορία αυτή ήταν ο Alonso ο οποίος ανέβηκε στην 3η θέση.

Για την 4η θέση οι Webber, Massa και Hamilton έδωσαν μάχη με τον Hamilton τελικά να βγαίνει νικητής με ένα θεαματικό προσπέρασμα που έκανε στον Webber στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού κατά την διάρκεια ντουμπλαρίσματος αργότερου μονοθεσίου.

Κάπως έτσι φτάσαμε στο τέλος με τον Button να γιορτάζει με τον καλύτερο τρόπο τα 200 Grand Prix. Ταχύτερος γύρος από τον Felipe Massa με 1:23.415 στον 61ο γύρο.

Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών, ο Sebastian Vettel προηγείται με 234 βαθμούς, ακολουθεί ο Mark Webber με 149 και στην Lewis Hamilton με 146. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η RedBull προηγείται με 383 βαθμούς, ακολουθεί η McLaren με 280 και στην 3η θέση η Ferrari με 215.

Επόμενο Grand Prix στο Βέλγιο, στη πίστα του Spa το τριήμερο 26-28 Αυγούστου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα και οι βαθμολογίες τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

Hungarian Grand Prix 2011

Pos

Driver

Team

Laps

Time

Grid

Pts

1 Jenson Button McLaren-Mercedes 70 Winner 3 25
2 Sebastian Vettel RBR-Renault 70 +3.5 secs 1 18
3 Fernando Alonso Ferrari 70 +19.8 secs 5 15
4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 70 +48.3 secs 2 12
5 Mark Webber RBR-Renault 70 +49.7 secs 6 10
6 Felipe Massa Ferrari 70 +83.1 secs 4 8
7 Paul di Resta Force India-Mercedes 69 +1 Lap 11 6
8 Sebastien Buemi STR-Ferrari 69 +1 Lap 23 4
9 Nico Rosberg Mercedes 69 +1 Lap 7 2
10 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 69 +1 Lap 16 1
11 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 69 +1 Lap 13
12 Vitaly Petrov Renault 69 +1 Lap 12
13 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 68 +2 Laps 15
14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 68 +2 Laps 8
15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 68 +2 Laps 10
16 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 68 +2 Laps 17
17 Timo Glock Virgin-Cosworth 66 +4 Laps 20
18 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 66 +4 Laps 22
19 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 65 +5 Laps 24
20 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 65 +5 Laps 21
Ret Heikki Kovalainen Lotus-Renault 55 +15 Laps 18
Ret Michael Schumacher Mercedes 26 +44 Laps 9
Ret Nick Heidfeld Renault 23 +47 Laps 14
Ret Jarno Trulli Lotus-Renault 17 +53 Laps 19

Note – Buemi qualified 18th but dropped five places as penalty for collision with Heidfeld at previous race

 

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 234
2 Mark Webber Australian RBR-Renault 149
3 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 146
4 Fernando Alonso Spanish Ferrari 145
5 Jenson Button British McLaren-Mercedes 134
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 70
7 Nico Rosberg German Mercedes 48
8 Nick Heidfeld German Renault 34
9 Vitaly Petrov Russian Renault 32
10 Michael Schumacher German Mercedes 32
11 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 27
12 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 18
13 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 12
14 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 10
15 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 8
16 Paul di Resta British Force India-Mercedes 8
17 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 4
18 Pedro de la Rosa Spanish Sauber-Ferrari 0
19 Jarno Trulli Italian Lotus-Renault 0
20 Vitantonio Liuzzi Italian HRT-Cosworth 0
21 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Cosworth 0
22 Jerome d’Ambrosio Belgian Virgin-Cosworth 0
23 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Renault 0
24 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
25 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0
26 Daniel Ricciardo Australian HRT-Cosworth 0
27 Karun Chandhok Indian Lotus-Renault 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 383
2 McLaren-Mercedes 280
3 Ferrari 215
4 Mercedes 80
5 Renault 66
6 Sauber-Ferrari 35
7 Force India-Mercedes 26
8 STR-Ferrari 22
9 Williams-Cosworth 4
10 Lotus-Renault 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

 

[Photo Copyright: HOCH ZWEI/ΜcLaren, Lars Baron/Getty Images, Mark Thompson/Getty Images, REUTERS/Laszlo Balogh, FOTO ERCOLE COLOMBO/Ferrari]