Ακόμη έναν συναρπαστικό αγώνα είδαμε σήμερα. Τελικός νικητής ο Jenson Button ο οποίος συνδύασε το 200στο grand prix του, με νίκη στο Hungaroring. Ο αγώνας ήταν μικτός από άποψη καιρικών συνθηκών, με τον Button να είναι αυτός που χειρίστηκε καλύτερα τα ελαστικά του και οδηγώντας απαράμιλλα και αλάνθαστα έφτασε στην δεύτερη φετινή του νίκη, μετά τον Καναδά. Στην δεύτερη θέση ο Sebastian Vettel και στην 3η ο Fernando Alosno. Η 10αδα συμπληρώθηκε από τους Lewis Hamilton, Mark Webber, Felipe Massa, Paul Di.Resta, Sebastien Buemi, Nico Rosberg και Jaime Alguersuari.

Ας δούμε τον αγώνα αναλυτικά:

Η πίστα ήταν βρεγμένη σήμερα και έτσι όλοι αποφάσισαν να εκκινήσουμε τα ενδιάμεσα ελαστικά. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν με τον Vettel να κάνε καλή εκκίνηση και να κρατά την πρώτη θέση στρίβοντας αυτός πρώτος στην 1η στροφή. Οι δύο Mclaren έδωσαν μια ενδοοικογενειακή μάχη με νικητή τελικά τον Lewis Hamilton με τον Βutton να τον ακολουθεί κατά πόδας. Την χειρότερη εκκίνηση την έκαναν με διαφορά οι δύο Ferrari μιας και ο Fernando Alonso αν και έφυγε καλά, βρέθηκε τελικέ πίσω από τον Nico Rosberg και τον Michael Schumacher, με τον Felipe Massa να τον ακολουθεί. Καλύτερη εκκίνηση από όλους έκανε ο Sebastien Buemi ο οποίος από την 23η θέση που εκκινούσε, βρέθηκε λίγους γύρους μετά στην 10η.

Στους πρώτους γύρους του αγώνα οι μάχες έδιναν και έπαιρναν, τόσο στις μπροστά θέσεις του grid όσο και πίσω. Όσοι πατούσαν στο βρεγμένο κομμάτι της πίστας απλά έβγαιναν εκτός, όπως έπαθε ο Alonso ο οποίος είδε να χάνει την θέση του από τον Rosberg, μια θέση που την είχε κερδίσει λίγο νωρίτερα. Μπροστά, ο Hamilton πίεζε ασταμάτητα τον Vettel, με τον Γερμανό να χάνει τα μούτρα της RedBull στην στροφή 2 και ο Hamilton να βγαίνει μπροστά και να ανοίγει την διαφορά.

Η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει και ο ο Mark Webber ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pit για να βάλει τα πολύ μαλακά slick ελαστικά στον 11ο γύρο, με τους υπόλοιπους να τον ακολουθούν μέσα στους επόμενους 2 γύρους. Κερδισμένη από την πρώτη αλλαγή ήταν οι Hamilton και Button, αφού ο Hamilton βγήκε ξανά στην 1η θέση με μεγαλύτερη διαφορά, ενώ ο Button βρέθηκε πίσω ακριβώς από τον Sebastian Vettel τον οποίο τον πέρασε (χωρίς DRS μάλιστα) στο τέλος του ίδιου γύρου ανεβαίνοντας έτσι στην 2η θέση. Ο Webber κέρδισε και αυτός μια θέση αφού πέρασε τον Alonso, ανεβαίνοντας έτσι στην 4η θέση.

Πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα από τον Jarno Trulli με το μονοθέσιο να διαρροή λαδιού ενώ και ο Nick Heidfeld εγκατέλειψε λίγο αργότερα με την Renault να αρπάζει φωτιά για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους.

Με αυτά φτάσαμε στον 26ο γύρο όπου οι Webber και Alonso μπήκαν στα pit για 2η αλλαγή ελαστικών ταυτόχρονα. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Hamilton αφού αντιμετώπιζε πρόβλημα υπερθέρμανσης με τα πίσω ελαστικά του. Κερδισμένος από το 2ο pit stop ο Massa ο οποίος κέρδισε 2 θέσεις. Στο σημείο αυτό ο Schumacher εγκατέλειψε μετά από ένα τετ-α-κε που είχε.

Ο Alonso κινούταν γρηγορότερα από τον Webber και προσπαθούσε να περάσει τον Αυστραλό, άδοξα όμως. Ο Massa πέρασε και τον Kobayashi ανεβαίνοντας έτσι 5ος με ταχύτερο πιλότο εκείνη τη στιγμή στην πίστα να είναι ο Vettel. Ο Alonso πάσχιζε να περάσει τον Webber με τους ανθρώπους της Ferrari να τον καλούν 12 γύρους μετά το 2ο pit stop για 3η φορά στα pit, βάζοντας του ξανά super soft ελαστικά. Ο Webber τον ακολούθησε 3 γύρους μετά βάζοντας τα μαλακά ελαστικά θέλοντας να κάνει τους υπόλοιπους 30 γύρους με αυτό το σετ ελαστικών. Παρόμοια στρατηγική και για τους Vettel και Button ενώ μόνο ο Hamilton έβαλε και αυτός τα πολύ μαλάκα.

Η βροχή έκανε ξανά την εμφάνιση της στο πίσω μέρος της πίστας με τις ομάδες να σκέφτονται αν πρέπει να βάλουν τα ενδιάμεσα ή όχι. Και ενώ αυτές το σκεφτόταν, ο Hamilton πατώντας βίαια πάνω στα kerbs γλίστρησε και έχασε την πρώτη θέση από τον Button. Ο Hamilton έκανε ένα donut για να φέρει την μούρη της McLaren στο σωστό δρόμο αλλά οι αγωνοδίκες του έδωσαν ποινή διέλευσης λόγω επικινδυνότητας της κίνησης αυτής.

Ενδιάμεσα τόλμησαν να βάλουν οι Webber και Hamilton αλλά δεν τους βγήκε και έτσι μετά από 2 γύρους ξαναμπήκαν για ακόμη μια φορά για να βάλουν ξανά slick. Ο Alonso έκανε και 4ο pit stop βάζοντας τα μαλακά ώστε να τον βγάλουν έως το τέλος. O Button αποφάσισε να μην αλλάξει λάστιχα και έτσι διατηρήθηκε στη κορυφή με τον Vettel να τον ακολουθεί. Κερδισμένος από την ιστορία αυτή ήταν ο Alonso ο οποίος ανέβηκε στην 3η θέση.

Για την 4η θέση οι Webber, Massa και Hamilton έδωσαν μάχη με τον Hamilton τελικά να βγαίνει νικητής με ένα θεαματικό προσπέρασμα που έκανε στον Webber στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού κατά την διάρκεια ντουμπλαρίσματος αργότερου μονοθεσίου.

Κάπως έτσι φτάσαμε στο τέλος με τον Button να γιορτάζει με τον καλύτερο τρόπο τα 200 Grand Prix. Ταχύτερος γύρος από τον Felipe Massa με 1:23.415 στον 61ο γύρο.

Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών, ο Sebastian Vettel προηγείται με 234 βαθμούς, ακολουθεί ο Mark Webber με 149 και στην Lewis Hamilton με 146. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η RedBull προηγείται με 383 βαθμούς, ακολουθεί η McLaren με 280 και στην 3η θέση η Ferrari με 215.

Επόμενο Grand Prix στο Βέλγιο, στη πίστα του Spa το τριήμερο 26-28 Αυγούστου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα και οι βαθμολογίες τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

Hungarian Grand Prix 2011

Pos

Driver

Team

Laps

Time

Grid

Pts

1 Jenson Button McLaren-Mercedes 70 Winner 3 25
2 Sebastian Vettel RBR-Renault 70 +3.5 secs 1 18
3 Fernando Alonso Ferrari 70 +19.8 secs 5 15
4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 70 +48.3 secs 2 12
5 Mark Webber RBR-Renault 70 +49.7 secs 6 10
6 Felipe Massa Ferrari 70 +83.1 secs 4 8
7 Paul di Resta Force India-Mercedes 69 +1 Lap 11 6
8 Sebastien Buemi STR-Ferrari 69 +1 Lap 23 4
9 Nico Rosberg Mercedes 69 +1 Lap 7 2
10 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 69 +1 Lap 16 1
11 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 69 +1 Lap 13
12 Vitaly Petrov Renault 69 +1 Lap 12
13 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 68 +2 Laps 15
14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 68 +2 Laps 8
15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 68 +2 Laps 10
16 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 68 +2 Laps 17
17 Timo Glock Virgin-Cosworth 66 +4 Laps 20
18 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 66 +4 Laps 22
19 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 65 +5 Laps 24
20 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 65 +5 Laps 21
Ret Heikki Kovalainen Lotus-Renault 55 +15 Laps 18
Ret Michael Schumacher Mercedes 26 +44 Laps 9
Ret Nick Heidfeld Renault 23 +47 Laps 14
Ret Jarno Trulli Lotus-Renault 17 +53 Laps 19

Note – Buemi qualified 18th but dropped five places as penalty for collision with Heidfeld at previous race

 

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 234
2 Mark Webber Australian RBR-Renault 149
3 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 146
4 Fernando Alonso Spanish Ferrari 145
5 Jenson Button British McLaren-Mercedes 134
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 70
7 Nico Rosberg German Mercedes 48
8 Nick Heidfeld German Renault 34
9 Vitaly Petrov Russian Renault 32
10 Michael Schumacher German Mercedes 32
11 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 27
12 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 18
13 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 12
14 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 10
15 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 8
16 Paul di Resta British Force India-Mercedes 8
17 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 4
18 Pedro de la Rosa Spanish Sauber-Ferrari 0
19 Jarno Trulli Italian Lotus-Renault 0
20 Vitantonio Liuzzi Italian HRT-Cosworth 0
21 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Cosworth 0
22 Jerome d’Ambrosio Belgian Virgin-Cosworth 0
23 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Renault 0
24 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
25 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0
26 Daniel Ricciardo Australian HRT-Cosworth 0
27 Karun Chandhok Indian Lotus-Renault 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 383
2 McLaren-Mercedes 280
3 Ferrari 215
4 Mercedes 80
5 Renault 66
6 Sauber-Ferrari 35
7 Force India-Mercedes 26
8 STR-Ferrari 22
9 Williams-Cosworth 4
10 Lotus-Renault 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

 

[Photo Copyright: HOCH ZWEI/ΜcLaren, Lars Baron/Getty Images, Mark Thompson/Getty Images, REUTERS/Laszlo Balogh, FOTO ERCOLE COLOMBO/Ferrari]

  • LJ

    Κερδιζουμε κερδιζουμε κ εμεις κ η Ferrari αλλα 0 εις το πηλικο. Παλι η RBR ειναι κερδισμενη…

    Μπραβο στην Jenson ειναι πραγματικα master στις μικτές, κριμα για τον Lewis αλλα εχει μεριδιο ευθηνης και αυτος για το αποτελεσμα του.

    Το σχολιο για τον Βετελ….2 φορες παγκοσμιος πρωταθλητης(2010, 2011) και στην πιεση σπαει(Καναδας,  Γερμανια κ σημερα). Και κατι αλλο θυμαστε καποιο προσφατο προσπερασμα του Βετελ μεσα στην πιστα κ οχι απο pit stop….????

    Σε καθαρα βρόχινες συνθήκες ο Lewis ειναι καθαρα ο καλύτερος. Ειχα και τον Αλονσο στο ιδιο επιπεδο αλλα σημερα με απογοητευσε, ισως δεν ειχε τοση υπομονη γι αυτο εκανε 2-3 λαθη.

    Τρομερο αγωνα εκαναν οι Buemi, Di Resta k ALG απογοήτευση η Merc.

    ** H Chevrolet 1, 2, 3 κ 4 σημερα στην Ινδιαναπολη μολις τωρα! I’m a happy fan today!!!! :)**

    • Dim

      Ο κύριος λόγος που ο Alonso δεν τα πήγε καλά σήμερα είναι η αδυναμία της Ferrari να “ζεστάνει” τα λάστιχά της.Παρόλαυτα,δεν έπρεπε να κάνει τόσα λάθη…
      Ο Button με έχει κερδίσει με τις εμφανίσεις του τα τελευταία χρόνια,ειδικά σε τόσο δύσκολες συνθήκες που καταφέρνει πάντα να είναι καλύτερος όλων των άλλων και αλάνθαστος.Τρομερός και σήμερα και πανάξιος νικητής!
      Ο Ham μπορεί να είναι γρήγορος,αλλά στις σημερινές μεταβαλόμενες συνθήκες απογοήτευσε.Η  κίνηση του για να μπεί εντός πίστας,μετά από οδηγικό λάθος,ήταν επιεικώς τραγική(και πολυ επικινδυνη)…Έχει πολλά να μάθει ακόμα για να γίνει μεγάλος οδηγός,όπως άλλωστε και ο Vettel,ο οποίος για μια ακόμη φορά δεν απέφυγε τα(πολλά)λάθη υπο πίεση…
      Άντε να δούμε τί θα γίνει απο Αύγουστο και μετά,μιας και η ψαλίδα μεταξύ των 3 πρώτων ομάδων δείχνει να έχει κλείσει!!!

    • ένας μήνας είναι αρκετά μεγάλο διάστημα! όλο και κάτι θα ετοιμάσουν οι ομάδες παρότι μας λένε ότι θα κλείσουν τα εργοστάσια και θα πάνε διακοπες

    • η ferrari του αλονσο σημερα δεν είχε πρόσφυση. το έχασε πάρα πολλές φορές και είναι τυχερός που τερμάτισε και 3ος. μπορούσε άνετα να τρακάρει σε κάποια μπαριέρα

  • έτοιμο το κείμενο. φωτογραφίες μέχρι στιγμής έχει ανεβάσει μόνο η mclaren. αργότερα θα βάλω και άλλες

  • Draculis

    Πολύ καλός ο Μπάτον ενώ ο Χάμιλτον ήταν και πάλι επικίνδυνος. Απλά να τονίσω ότι ξανά οι μηχανικοί της Φεράρι κατάφεραν να κάνουν πιτ 5+ δευτερόλεπτα.

    • φταίει το νέο μπουλόνι θα πούνε ξανά…. :P o χάμιλτον δεν συμφωνώ ότι ήταν επικίνδυνος σήμερα. το donut που έκανε νομίζω ότι έλεγχε την κατάσταση 100%

  • Draculis

    Απίστευτη σκηνή που σέρνουν το μονοθέσιο του Χάιντφελτ προς τα πιτ ενώ βγαίνει ο Φέτελ!!!

    • βασικά ξέρουμε τι έσκασε;;; διάβασε κανείς τπτ σχετικό;;; λείπει και ο pascal να μας πεί

  • είναι copy-paste η σεζον με του 2009 που ο button κ η brawn ήταν κυρίαρχες στο πρωτο μισο κ μετα τους έφτασαν οι άλλοι (ή έκαναν συντηρηση)…
    τόσο έυκολα θα το πάρει κ φέτος ο ξανθοπιτσιρίκος…

    • ακριβώς! δεν το χάνουν το πρωτάθλημα redbull – vettel ούτε και φέτος. πανηγυρικά θα τα πάρουν και τα δύο

  • Phaethon

    Μπράβο στον Button!! Το άξιζε σήμερα.

    Ο Χαμ είναι γρήγορος οδηγός, για να γίνει καλός θέλει ψωμιά ακόμα, δείτε πόσο πιο γρήγορα άλλαξε την πολύ μαλακή γόμα από τους υπόλοιπους.

    Ο Αλόνσο έκανε ότι καλύτερο μπορούσε με μία αρκετά νευρική Φερράρι.

    Ο Βεττελ βολεύτηκε με τη 2η θέση και έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα ο κερδισμένος ήταν, πρέπει να κάνει 1-2 εγκαταλείψεις για να αποκτήσει ουσιαστικό ενδιαφέρον η μάχη του πρωταθλήματος.

    • συμφωνώ σε όλα!

    • VanPerseF1

      Τα stint με την πολυ μαλακη γομα ειναι:

      Χαμιλτον 1ο 14 γυροι   2ο 14 γυροι   3ο 12 γυροι
      Αλονσο   1ο 13 γυροι   2ο 11 γυροι   3ο 11 γυροι
      Φεττελ    1ο 16 γυροι   2ο  13 γυροι
      Μπατον   1ο 15 γυροι   2ο 14 γυροι
      Γουεμπερ 1ο 14 γυροι   2ο 15 γυροι

      Αρα δεν την αλλαξε νομιζω πολυ πιο γρηγορα απο τους αλλους…

      Η Φερραρι δε νομιζω να ηταν τοσο νευρικη απλα μια οτι αργει να φερει σε ιδανικη θερμοκρασια τα λαστιχα το μονοθεσιο με τετοιες χαμηλες θερμοκρασιες στην αρχη μια οτι ηξερε οτι αν δεν ρισκαρει το χανει το τρενο του πρωταθληματος(γνωμη μου οτι το εχουν χαμενο ολοι) τον εκαναν να κανει δυο λαθακια που ευτυχως για εκεινον δεν του κοστισαν!

  • JohnnyXP64

    ααα μαλακια καιρος, χαλασε την αρχη τελειως ολοι πηγαιναν πατιναζ, ναι γιατι δεν γουσταρω την γλυτσα…. ο γρηγορος δεν μπορει να ειναι γρηγορος…..

    θελω επιτελους DNF για τον ξανθοψυρα, να εχει ενδιαφερον το προταθλημα…..

    • έλα μην παραπονιέσαι! καλός αγώνας ήταν ο σημερινός!

  • LJ

    K  2 πραγματακια ακομα.

    α) Οι αγωνοδικες εδωσαν κ σωστα, ποινη στον Hamilton.Ποιος θα δωσει ποινη στους Ουγγρους γι αυτο που εκαναν με το μονοθεσιο του Heitfield?
    2) Ti νεα μοδα ειναι αυτη τα τροπαια να απεικονιζουν το logo του κυριως χοριγου?Ποσα κυπελλα Santander εχει ο Βετελ και σημερα το τροπαιο ηταν το σημα της Eni!  

    • συμφωνώ κ στο α) κ στο 2)
      χαχαχα!!!

    • Τα τρόπαια να σου πω δεν τα πρόσεξα ότι είναι πλέον το logo των χορηγών! τώρα που το λες όντως! εμ άμα τα χώνουν πρέπει τα προβάλλονται όσο περισσότερο μπορούν.

      Τραγικό όντως αυτό που έκαναν οι αγωνοδίκες με το μονοθέσιο του heidfield. Αλλά και καημένος ο ένας που έφαγε το σκάσιμο στα πόδια του, Τον λυπήθηκα εκείνη την ώρα. πρέπει να πόνεσε

  • parsik

    Δεν μπορω να πω πολλα ακομα.Εκπληκτικος αγωνας, οπως ειχα πει παλιοτερα ηταν αγωνας που η καρδια πηγιανε με 200 απ την αρχη ως το τελος…. Πηγαμε πολυ καλα, θα ηθελα να δουμε ομως το 1-2. Δεν πειραζει………. Τρελαινομαιαιαιαιαιαιαι… Go mclaren gooooooooooo……

    • ο χαμ έχασε το βάθρο με την επιλογή του να βάλει τα ενδιάμεσα

  • http://youtu.be/BC7SN0uCw8E
    δείτε τις δηλώσεις το stefano για τον αγώνα…
    πατήστε το cc για αγγλικούς υπότιτλους!!

    • LJ

      Γεια σου ρε Στεφανο!
      -Πως ηταν η στρατηγική σας?
      -Τελεια!!!
      ΔΛΔ οι Μπατον κ Βετελ τι εκαναν???

      Ειναι μικρος θεουλης!

    • απορώ πως κρατιέται τόσο καιρός ως τεχνικός διευθυντής με τόσες πατάτες που έχει κάνει

  • Draculis

    Δεν είναι μόνο ο Φέτελ που δεν έχει DNF αλλά και ο Γουέμπερ! Πώς γίνεται η Red Bull να μην έχει ούτε 1 εγκατάλειψη???

    • Απλά έχουνε κάνει ένα μονοθέσιο άκρως αξιόπιστο. λίγο με το kers του webber έχουνε πρόβλημα αλλά κατά τα άλλα η rb7 είναι τέρας αξιοπιστίας.

  • μπορει να μου πει κάποιος γιατι ήταν αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουν κ τις γομες οι οδηγοί απο τη στιγμή που ο αγώνας ξεκίνησε με βρόχινα(ενδιάμεσα)??

    • stadi

      Δεν ηταν αναγκασμενοι.Απλα δεν ειχαν αλλα σετ πολλη μαλακης γομας.

    • ακριβώς όπως τα λέει ο @twitter-305641801:disqus είναι. από την στιγμή που ξεκίνησαν με βρόχινα δεν ήταν αναγκασμένοι να βάλουν και τις δύο γόμες

    • LJ

      Ηταν γτ η πολυ μαλακη κραταγε μονο 12-14 γυρους και εβαλαν την μαλακη για μην κανουν 1 εξτρα pit stop.Για κανενα αλλο λογο αφου οπως λες ειχαν ξεκινησει με ενδιαμεσα.

    • stadi

      Αναγκασμενοι απο τον κανονισμο Δ Ε Ν ηταν.απλα δεν τους βολευε να βαλουν την πολυ μαλακη γιατι ουτε ειχαν καποιο φρεσκο σετ και ουτε ηταν πολυ πιο γρηγορη απο την μαλακη οποτε δεν χρειαζοταν.Tα πειραματοζωα του αγωνα ηταν ο Lewis και o Alonso οπου οταν την εβαλαν εχαναν σε σχεση με τους αλλους που ειχαν την μαλακη.

    • έχω την εντύπωση ότι στο bbc είπαν ότι έπρεπε να βαλουν κ τις 2 αλλα δε βάζω κ το χέρι μου στη φωτιά…
      τελοσπάντων…ότι έγινε έγινε!!