Μπορεί οι turbo V6 κινητήρες να εισαχθούν στη Formula 1 το 2014, αλλά οι ομάδες θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν όσο περισσότερο μπορούν το χρονικό διάστημα που υπάρχει μέχρι τότε, για να παρουσιάσουν όσο καλύτερες μονάδες μπορούν. Έτσι, η Ferrari θα δοκιμάσει τους πρώτους νέους κινητήρες κάποια στιγμή μέσα στο 2012, σύμφωνα με τον επικεφαλή του τμήματος κινητήρων της ιταλικής ομάδας, Luca Marmorini.

Ήδη μια ομάδα ανθρώπων έχει αρχίσει να δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη του V6 κινητήρα. Ο χρόνος φαίνεται πολύς, αλλά σίγουρα είναι μια τόσο μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς, που απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα. Έχουμε ξεκινήσει να δουλεύουμε εντατικά πάνω σε αυτό. Θα δούμε πώς δουλεύει κάποια πρωτότυπη μονάδα στο επόμενο έτος.

Αν αναρωτιέσαι γιατί δεν αφιερώνονται αποκλειστικά στους νέους κινητήρες, αφού από το τέλος του 2006 υπάρχει το πάγωμα στην εξέλιξη των τωρινών ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων, θα σου πω ότι οι μηχανικοί προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα “παραθυράκια” που υπάρχουν στους κανονισμούς για να βελτιώσουν την απόδοσή τους.

[Πηγή: GMM]

  • Dim

    Ξέρουμε αν θα ισχύει και στους νέους κινητήρες το πάγωμα στην εξέλιξη;Θέλω να ελπίζω πως τα πρώτα 2-3 χρόνια θα μπορούν να τους εξελίσσουν…

  • pascal το μοτέρ στη φωτό είναι το 056 απο την την 248 του 2006?
    γιατί βλέπω ένα μικρό turbακι εκει κάτω κ απορώ…

    • Ναι, είναι ο 056!

    • χμμμ κ τι δουλειά έχει το turbo εκεί?
      εκτός κ αν δεν ειναι κ μπερδεύομαι!

    • david17

      nai kai ego autin tin aporia exo…

    • stadi

      Μοιαζει με τουρμπακι απο smart.!!!!Μαλλον ειναι αντλια και σιγουρα δεν ειναι τουρμπακι..

    • pariah

      Χωρίς πολλαπλή εξαγωγής και είδες turbo;;;;;

  • an0nymouS

    αντί να το γυρίσουν στους v12 πάνε όλο και ποιο κάτω.. τραγικοί! ..

    • hellboy

      οικολογια πανω απο ολα!!!(δεν μειωνουν τα αεροσκαφη  μπας και σταματησει το φαινομενο του θερμοκηπιου και περιοριστει το διοξιδιο του ανθρακα-απο τα καυσαερια και να αφησουν την f1)

  • Demetris

    Δεν θυμάμαι αν η Ferrari έχει βάλει ποτέ της κάτω από 8 κυλίνδρους σε 1 μηχανή. Ίσως να το κάνει για να αποκτήσει κάποια εμπειρία ή κάτι.

    Όσο αφορά την οικολογία και τις αποβολές διοξιδείου του άνθρακα καλο θα ήταν να δείτε τον ντοκυμανταίρ: “The great global warming siwndle” για να διαπιστώσουμε όλοι τι εστι διοξίδειο του άνθρακα. :)

    • pariah

      a)Ferrai dyno
      b)Οι μεταφορές πλην αυτοκινήτου ευθύνονται πολύ περισσότερο από την αυτοκίνηση…Κοινώς αν μειώσουν την κατανάλωση των καραβιών και των αεροπλάνων το όφελος είναι πολύ μεγαλύτερο….Αν και δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα…Μετά την 11η Σεπτεμβρίου που μειώθηκαν οι αερομεταφορές στο κλίμα υπήρξαν άλλες παρενέργειες από την έλλειψη καυσαερίων των αεροπλάνων….

    • hellboy

      για την f1 ειναι το μοτερ και η φεραρι εχει κανει χρηση μοτερ 6v http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F1/87.οσο για τον ανθρακα να βαλουν τα εργοστασια φιλτρα να βαλουν φιλτρα στα φορτηγα να κλεισουν τα πυρηνικα εργοστασια αλλα 100000να αλλα!?!!καθως να σου τονισω οτι αν εχεις 1 εκατομυριο(τοσα ειναι 100χιλιαδες πανω 100χιλιαδες κατω) αεροπλανα συνεχεια 24ωρες το 24 ωρω δεν φτανει στο εδαφος η ακτινα αντανακλατε και επιστρεφει-αν θυμασε τοτε που καπνιζε το ηφεστειο ο καιρος ηταν καλυτερος για τον απλο λογο πεταγαν 300χιλιαδες  αεροσκαφη μονο!!!+αυτο αρχισε να παρατηρητε ποιο εντονα με την αναπτυξη της πολιτικης αεροποριας..