Σχεδόν όλοι απογοητευτήκαμε από την Subaru στη Φρανκφούρτη, αφού περιμέναμε να δούμε το δικό της Toyobaru, αλλά οι Ιάπωνες παρουσίασαν την εξέλιξη του πρωτότυπου που είχανε παρουσιάσει στη Γενεύη, χωρίς να μας δείχνουν ίχνος της τελικής σχεδίασης του αυτοκινήτου,

Ο Toshio Masuda σε συνέντευξη που έδωσε κατά την διάρκεια της έκθεσης της Φρανκφούρτης αποκάλυψε ότι η έκδοση παραγωγή θα παρουσιαστεί και αυτή – όπως και της Toyota – στην έκθεση του Τόκιο στα τέλη του έτους. Επίσης αποκάλυψε ότι το αυτοκίνητο θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητο, αποκλείοντας οποιαδήποτε τετρακίνητη έκδοση στο μέλλον, ενώ δεν θα υπάρχει turbo έκδοση του 2.0-λιτρου boxer κινητήρα.

Φορά τον ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό 2.0-λιτρο τετρακύλιδρο Boxer της Subaruπου διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota. Η τεχνολογία D-4S συνδυάζει άμεσο ψεκασμό με ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων. Έχει μήκος 4.200 mm, πλάτος 1.770 mm, ύψος 1.270 mm και μεταξόνιο 2.570 mm. H Subaru το χαρακτηρίζει ως state-of-the-art σε ότι αφορά τεχνολογικά και μπορεί να προσφέρει “καθαρή οδηγική απόλαυση”.

Ο κινητήρας του θα τοποθετηθεί μόνο στο BRZ και θα συνδυάζεται με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Εκτός αυτού, το πισωκίνητο αυτοκίνητο θα διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και έχει κατασκευαστεί πάνω στην νέα front-engined, rear-wheel drive πλατφόρμα της Subaru.

Στιλιστικά θα μοιάζει αρκετά με την πρόταση της Toyota αλλά θα διαφέρει ελάχιστα στο μπροστά και στο πίσω μέρος. Στα σκαριά είναι και η ανοικτή cabrio έκδοση αλλά ακόμη δεν έχει αποφασιστεί το πότε θα περάσει στη παραγωγή. Οι πωλήσεις του έχουνε προγραμματιστεί να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2012.

[Πηγή: Autocar]

  • Yann

    ou – a – ou !!!! toooooosoooo kairo auti tin anakoinwsi perimena gia na katalabw oti  den tha exei turbo i tetrakinisi… mpales mas ta exete kanei k exoume barethei na akoume gia to pws tha einai k pws tha stribei k ti kinitira tha exei k ti antabgies tha tou kanoun..ainte apo dwwww!!!!

    Agapaw ta subaru, eidika ta Sti, alla auti ti fora den me endiaferei KATHOLOU to brz, exw barethei na akouw k na min blepw….kala saranta!

  • καλύτερα που δε θα έχει turbo κ επίσης καλύτερα που θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητο!!!
    η χαρά της οδήγησης ο συνδυασμός πισωκίνητο-ατμόσφαιρα!
    όσο για το σουλούπι του, σύμφωνα κ με αυτό που βλέπουμε στις φωτό κ απο κοντά που το είδα είναι εξισου όμορφο με το αντίστοιχο της toyota…μπροστά δε θα μοιάζει τόσο όσο πίσω…

    • johny

      ετσι! πισωκινητο-ατμοσφαιρα-χειροκινητο κιβωτιο

  • Mika

    An isxyei oti exw diabasei sto typo,pws skopeyoun na to krathsoun kai na to ekseliksoun gia arketa xronia sthn agora,thewrw adianohto pws kapoioa stigmh,sto mellon,den tha bgaloun turbo (dhladh pio dynath) ekdosh..Gia th tetrakinhsh exw epishs amfibolies,alla se mikrotero bathmo..
    Apla,den theloun na ta dwsoun ola apo thn arxh, giati einai poly logiko na kopsoun pwlhwseis, idiws apo ta Subaru pou o kosmos ta exei syndesei me turbo kinhthres stis STI ekdoseis..
    Einai poly pithanon kapoios pou tha xtypage to Sub, na perimene to turbo..
    Ara,mallon einai marketing games…
    As to bgaloun prwta pou to toso to exoun arghsei kai blepoume.
    Pantws proswpika,thewrw adynato kai Toyota kai Subaru na prosferontai me ton idio akribws kinhthra kai thn idia metadosh, se olh th diarkeia zwhs tous..Den pisteyw pws tha exoume analogh istoria Aygo-107-C1..
    LOL…
    Pera apo thn emfanish,olo kai kapoies parapanw diafores tha exoun..
    ;-)

    • pariah

      toyota verso-subaru trivia….συνεπώς πολύ πιθανό να είναι και ίδια….

    • Mika

      Allo ta koubadakia ayta,ki allo ta sport cars..Ekei pisteyw pws tha diaforopoihthoun ki allo,pera apo to shma kai thn emfanish..O kairos tha deiksei…

  • georgeiapwnas

    ante perimenoumeeee to amaksi exei pari osta kai perimenoume ti sarka pooooosooo kairo ante na doume kait kalo…kai apo toyota kai apo subaru stous dromous…;)

  • cfu

    bravo subaru
    pisokinito,kai xeirokinito opos prepi na einai ena sosto spor amaksi
    den peirazh pou argh giati to kalo prama argh
    opos kai to Toyota Ft-86