Σχεδόν όλοι απογοητευτήκαμε από την Subaru στη Φρανκφούρτη, αφού περιμέναμε να δούμε το δικό της Toyobaru, αλλά οι Ιάπωνες παρουσίασαν την εξέλιξη του πρωτότυπου που είχανε παρουσιάσει στη Γενεύη, χωρίς να μας δείχνουν ίχνος της τελικής σχεδίασης του αυτοκινήτου,

Ο Toshio Masuda σε συνέντευξη που έδωσε κατά την διάρκεια της έκθεσης της Φρανκφούρτης αποκάλυψε ότι η έκδοση παραγωγή θα παρουσιαστεί και αυτή – όπως και της Toyota – στην έκθεση του Τόκιο στα τέλη του έτους. Επίσης αποκάλυψε ότι το αυτοκίνητο θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητο, αποκλείοντας οποιαδήποτε τετρακίνητη έκδοση στο μέλλον, ενώ δεν θα υπάρχει turbo έκδοση του 2.0-λιτρου boxer κινητήρα.

Φορά τον ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό 2.0-λιτρο τετρακύλιδρο Boxer της Subaruπου διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota. Η τεχνολογία D-4S συνδυάζει άμεσο ψεκασμό με ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων. Έχει μήκος 4.200 mm, πλάτος 1.770 mm, ύψος 1.270 mm και μεταξόνιο 2.570 mm. H Subaru το χαρακτηρίζει ως state-of-the-art σε ότι αφορά τεχνολογικά και μπορεί να προσφέρει “καθαρή οδηγική απόλαυση”.

Ο κινητήρας του θα τοποθετηθεί μόνο στο BRZ και θα συνδυάζεται με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Εκτός αυτού, το πισωκίνητο αυτοκίνητο θα διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και έχει κατασκευαστεί πάνω στην νέα front-engined, rear-wheel drive πλατφόρμα της Subaru.

Στιλιστικά θα μοιάζει αρκετά με την πρόταση της Toyota αλλά θα διαφέρει ελάχιστα στο μπροστά και στο πίσω μέρος. Στα σκαριά είναι και η ανοικτή cabrio έκδοση αλλά ακόμη δεν έχει αποφασιστεί το πότε θα περάσει στη παραγωγή. Οι πωλήσεις του έχουνε προγραμματιστεί να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2012.

[Πηγή: Autocar]