Toyota_GT_BRZ_3_large

Τα χαρίσματα του Toyota GT86 και του Subaru BRZ τα έχουμε αναλύσει πολλές φορές στο παρελθόν και στην περίπτωση του πρώτου, τα έχουμε βιώσει και προσωπικά. Μπορεί να μην φέρνουν την επανάσταση στην αυτοκίνηση με την πρωτοποριακή τεχνολογία τους αλλά δεν είναι πάντα αυτό το ζητούμενο. Όπως και να έχει όμως, παρότι τα 200 άλογα είναι αρκετά, όλοι μας έχουμε μία φωνούλα στο κεφάλι μας που λέει «θέλει το κατιτίς του». Θέλει μία μικρή ένεση αδρεναλίνης.


Η Litchfield Imports ήρθε να απαντήσει σε αυτή την φωνούλα με το Subaru BRZ Spec-S. Η συνταγή είναι απλούστατη: Subaru BRZ + Supercharger = Subaru BRZ Spec-S. Η ιπποδύναμη έχει ανέβει στα 280 άλογα και η ροπή στα 285Nm. Φυσικά, χάρη στη φύση του supercharger και την χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης, το boostαρισμένο BRZ δεν χάνει τον καθημερινό χαρακτήρα του. Όμως αν το θέλει, ο ιδιοκτήτης έχει στη διάθεσή του δύναμη να κυνηγήσει την συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων εκεί έξω ή να διασκεδάσει μέχρι τα ελαστικά να φωνάξουν «ΦΤΑΝΕΙ».

perform5_large

Το νορμάλ BRZ φτάνει τα 100km/h από στάση σε 7,7 δευτερόλεπτα. Η Litchfield ισχυρίζεται πως το Spec-S θέλει μόνο 4,9! Δεν ξέρω αν το νούμερο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αλλά σίγουρα το BRZ Spec-S έχει τα φόντα. Με 226 άλογα ανά τόνο, έχει καλύτερη αναλογία από το Astra OPC -187hp/tonne-, το Audi TTS -188hp/tonne- και ακόμα και την Porsche Cayman -199hp/tonne-.

Φυσικά επειδή η ισχύς πρέπει να τιθασεύεται, το Subaru BRZ Spec-S μπορεί να εφοδιαστεί με νέα ελατήρια, νέες αντιστρεπτικές και νέες ζάντες με το αντίστοιχο ελαστικό φυσικά. Το κόστος του kit; 4.000€ και ότι ανέφερα μόλις τώρα είναι extra.

[Πηγή: Litchfield Imports]