6.2-λίτρα, V8 κινητήρας, κάπου το έχασα θα αναρωτιέσαι. Και όμως η Vauxhall (όπως λέμε Opel στα Αγγλικά) ανακοίνωσε ότι το VXR8 με τον V8 6.3 λίτρων αναδείχτηκε νικητής στον διαγωνισμό οικονομίας κατανάλωσης καυσίμου, Fleet World MPG Marathon. Ακόμη αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να το πετύχει αυτό. Απλό, ο διαγωνισμός δεν μετρούσε πιο αυτοκίνητο είχε την μικρότερη κατανάλωση, αλλά πιο μπορούσε να καταναλώσει λιγότερο, από αυτό που ανακοινώνει η εταιρία.

Ο online συντάκτης του Top Gear, Chris Mooney, μαζί με τον Andrew Duerden, εμπειρογνώμονα οικολογικής οδήγησης της Vauxhall, κατάφεραν και κάλυψαν μια διαδρομή 350 μιλίων (563 χλμ) καταναλώνοντας 53%, λιγότερο καύσιμο από αυτό που ανακοινώνει η Vauxhall. Σύμφωνα με την εταιρία, το VXR8 έχει μέση κατανάλωση 13.4 λίτρα/100 χλμ και οι δυο τους κατάφεραν και το έριξαν σε 8.8 λίτρα/100 χλμ.

[Πηγή: Vauxhall UK]

Δελτίο Τύπου

VAUXHALL WINS MPG MARATHON IN 6.2 LITRE V8

Luton – Vauxhall’s VXR8 super-saloon is the unlikely winner of the Fleet World MPG Marathon, with an astounding 53 per cent improvement on the combined figure.

Driven by Top Gear Online editor Chris Mooney with help from navigator, Andrew Duerden, Vauxhall’s archivist and resident eco-driving expert, the V8-powered VXR8 registered 32.14mpg against a combined figure of 21mpg.

The Fleet World MPG Marathon is the UK longest-running economy driving event. The two-day event took place in the Cotswolds this year with separate routes covering 350 miles of countryside including a mixture of A and B roads and motorway driving.

“Andrew and I are, as they say, over the moon to win the overall best percentage improvement in the VXR8,” said Chris Mooney. “It just goes to show that the person behind the wheel can make a massive difference to fuel costs and carbon emissions. And, of course, that a 6.2 litre V8 is a very sensible choice of engine in the right hands.”

Chris and Andrew will pick up their trophy at a presentation at the Royal Automobile Club in Pall Mall, London on Wednesday.

The VXR8 stormed back with a vengeance earlier this year, packing heavily revised front- and rear-end styling, a new cabin and a raft of new technology to enhance its appeal to drivers in search of one of the last, great rear-drive V8 super-saloons.

  • δηλαδη οπου εβρισκαν κατηφορα του εβαζαν νεκρα??? δεν μπορω να καταλαβω πωσ αλλιωσ το εκαναν…
    η βαζαν μονο τισ μονεσ ταχυτητεσ και αλλαγεσ στισ 2000rpm????
    παντωσ 8.8 στα 100χλμ ειναι πολυ καλο για V8 6.2!!! well done boys!!

    • Simkoz

      Kuga 2.5T δεν πέφτει κάτω από τα 9.1-9.2 με τπτ…

    • Mpekas2000

      ama vazis nekra kes perisotero ;)

  • Achilleas

    με ευνοικό άνεμο σε κατηφορα και το πανί σηκομένο, όπως και να έχει θα ήθελα μερικά τιπς απο τους κυρίους για ωα ρίξω την κατανάλωση του Insignia.

  • nikxan1

    ειναι πολυ κριμα, που δεν μπορουμε να αποκτησουμε ενα τετοιο αυτοκινητο στο ελλαντα.
    αλλα αντε και το φερνεις απ’εξω, με 6,2 κινητηρα, η εφορια θα τριβει τα χερια της…..
    πριν 2 χρονια, ειχα παει αυστρια. ενα 996 εκει, πωλειται προς 8500€ μονο!!!!
    ρωτησα λοιπον, και για να το φερω ελλαδα (το 2009, πριν αλλαξουν τα πραματα) ηθελα καπου 28000 ευρω σε τελωνεια, και τετοιες αηδιες…..
    το εν λογω αυτοκινητο, ειναι HOLDEN MUNARO (μουναρΟ) και στην αγγλια ειναι σαν βοξαλ.

  • ανδρεας

    αυτο ειναι ενα αξιολογο αυτο.βεβαια εαν ζεις στην αυστραλια,για την ελλαδα ξεχαστετο