Στην Ινδία, εκεί όπου το 75% του πληθυσμού ζει με λιγότερο από 60 δολάρια τον μήνα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευής supercars φαίνεται ότι έχουνε βρει τον νέο τους παράδεισο και έτσι εξετάζουν να επεκτείνουν τα δίκτυα τους. Η Bugatti ήταν η πρώτη που ξεκίνησε να πουλά τα αυτοκίνητα της στην Ινδία, ενώ μετά από λίγο καιρό την ακολούθησε η Ferrari, η Lamborghini και η Rolls Royce.

Το Bloomberg αναφέρει ότι η Lamborghini θα ανοίξει δεύτερη αντιπροσωπεία στην Ινδία μέσα στο 2011, ενώ η Ferrari σχεδιάζει να ανοίξει ακόμη 4 αντιπροσωπείες έως το τέλος του 2012. Γιατί οι αυτοκινητιοβιομηχανίες κοιτάνε προς την Ινδία; Η απάντηση είναι απλή, σύμφωνα με μελέτες, οι εκατομμυριούχοι της Ινδίας αναμένεται να διπλασιαστούν έως το 2015, οι οποίοι θα είναι πρόθυμοι να αφαιρέσουν από τον τραπεζικό τους λογαριασμό ένα σημαντικό μεγάλο ποσό ώστε να αποκτήσουν ένα supercar. To 2010 ο αριθμός των εκατομμυριούχων της Ινδίας ανήλθε στις 173.000, ενώ έως το 2015 αναμένεται να φτάσει τους 403.000. Αν αναλογιστείς ότι η Ινδία, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα παγκοσμίως σε πληθυσμό, με περισσότερους από 1.16 δις κατοίκους τότε με απλά μαθηματικά θα δεις ότι μόλις το 1.4% του πληθυσμού της ήταν πλούσιοι το 2010, ενώ έως το 2015 το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 3.5%.

Και στην Ινδία οι τιμές των supercars είναι ιδιαίτερα ακριβές λόγω του φόρου πολυτελείας, ο οποίος ανέρχεται στο 110% της αξίας του αυτοκίνητου. Έτσι μια Ferrari California κοστίζει 22 εκατ. rupees, γύρω στις €354.000 δηλαδή, μία FF 34.1 εκατ. rupees (€535.000), μια Lamborghini Aventador 36.9 εκατ. rupees (€535.000) ενώ μια Veyron 16.4 Grand Sport κοντά 2.6 εκατομμύρια ευρώ, την ίδια ώρα που στην Ευρώπη κοστίζει 1.6 εκατομμύρια ευρώ.

[Πηγή: Bloomberg | Photo: Kannan B @ Flickr]

  • hellboy

    εχει τον ιερο ταυρο για αυτο παει καλα στην ινδια!!!!!!!!

    • axaxaxax
      στην κυριολεξια θεικα αυτοκινητα!!!!!!!!  :-P

  • κ μετά μας λένε ότι το Tata Nano είναι ακριβό…