Όπου σταθεί και όπου βρεθεί η Porsche δηλώνει ότι θέλει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της έως το 2015, και πως να μην το κάνει αφού βλέπει ότι οι πωλήσεις της συνεχώς αυξάνονται. To 2010 πούλησε 97.000 αυτοκίνητα, για το 2012 έχουνε θέσει ως στόχο τις 140.000 πωλήσεις ενώ έως το 2015 ευελπιστούν να πουλούν 200.000 αυτοκίνητα, έτσι ώστε να βοηθήσει το VW Group να πιάσει τον στόχο του να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου έως το 2018.

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων θα παίξουν τα νέα μοντέλα που ετοιμάζει η Porsche (ανάμεσα τους η Cajun και το νέο entry-level μοντέλο) αλλά και οι αναδυόμενες αγορές της Κίνας, Ρωσίας και Ινδίας.

[Πηγή: The Detroit Bureau]