Η Honda με το CR-Z δεν έπεισε το κοινό της αφού ο υβριδικός κινητήρας του στο σπορ σχεδιαστικά σώμα του δεν έχει πείσει τους επίδοξες αγορές του. Παλαιότερα είχανε κυκλοφορήσει φήμες ότι η Honda ετοιμάζει την Turbo έκδοση του, και τώρα το Temple of Vtec αναφέρει ότι οι Ιάπωνες ετοιμάζουν την έκδοση αυτή.


Το Honda CR-Z Type R θα βασίζεται στο πρωτότυπο CR-Z Hybrid R Concept που παρουσιάστηκε πέρυσι στη Sema και μηχανικά οι φήμες το θέλουν να φορά τον 1500αρη i-VTEC κινητήρα, ο οποίος χάρη στην τοποθέτηση ενός κομπρέσορα θα αποδίδει 50% περισσότερη ιπποδύναμη και σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα IMA αποδίδει 200 άλογα με 245 Nm ροπή. Όπως θα θυμάσαι τον ίδιο κινητήρα, τον φορά και το one-off CR-Z Mugen.

Honda CR-Z Hybrid R Concept

[Πηγή: Temple of Vtec]

  • cfu

    Goustaro!!!!!!!
    olo to paketo mou aresh,kai idika ta kathismata,like pola like sti Honda kai CRZ

    sto dvd tou Clarkson pou eixe th beltiomeni ekdosh apo th Mugen 
    tou arese para poly

  • wavepanos

    gamaei.etsi nai auto einai ergaleio

  • cfu
  • loeb

    Μου αρεσει απιστευτα! Το ειχα διαβασει παλια και ελπιζα να βγει με αυτον τον κινητηρα. Μου φαινεται σαν ονειρο 1500κυβικα με 200 αλογα. Ειχα διαβασει μαλιστα οτι θα εχει κοντα στα 6lt μεση καταναλωση. Εαν αυτο δεν ειναι best Buy για  Ελλαδα τοτε ποιο ειναι. Αν αγοραζα αυτοκινητο θα ηταν στις πρωτες μου επιλογες. Ετσι οπως ειναι κοκκινο της φωτιας. Εντωμεταξυ ειναι και χαληλο πολυ (σαυρα)! 

    • tvra na γινω λιγο κακοσ???? ονειρο το 2011 απο 1500cc me komressor και υβριδικο συστημα τα 200ps….kai to 2005 otan η VW απο 1400cc εδινε 170+ps den htan apo toys perissoteroys edv mesa….
      περιμενω να ριξετε dislike!!!!!!

    • Gronholm89

      koita file…. egw eimai antiVAGitis…. apo 8ema mualou, texnologias kai skepsis to na vgaloun polla aloga apo liga kuvika(kai pio prin apo ton antagwnismo) pisteuw den mporei na pei kaneis tipota… alla kapoia 8ematakia a3iopistias (eidika ta prwta xronia) kai kuriws i gluwdis sumperifora tou omilou to na pianei tous pantes kai ta panta kai na tous xrimatodotei gia na prosdwsoun pragmata ta opoia DEN isxuan pisteuw apomakrune polu kosmo apo ton omilo kai einai autoi pou stekontai apenanti tou… vevaia akoma poio polloi pigan ekei apo auta pou akougan kai diavazan… proswpiki mou apopsi panta…

    • des αν μιλαμε παντα για το μαρκετινγκ μαζι σου!!!! φερθηκαν πιο εξυπνα σε πολλεσ περιπτωσεισ…και σε αρκετεσ ακομα μιλησε το χρημα!!!! εδω σχεδον απολυτα μαζι σου!!!
      αλλα το γεγονοσ οτι ειχαν 170ps δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεισ!!! τωρα αμα χαλουσε…οκ αλλα ενα ποσοστο που ηταν και ειναι μικρο!!!! με βαση παντα το συνολο των πλυσεων!!!!
      απλα μου καθεται λιγο ρε φιλοσ τωρα που ολοι το θεωρουν ωσ κατι εξωπραγματκο αυτο με τα 200πσ απο 1500 κυβικα…

    • Gronholm89

      ta idia pragmata leme…

    • hellboy

      Μπαμπη απλα οι vw χτυπαγε στα αυτια,οτι και να εβγαζε.και απο το 2004 κυκλωφορει το κολτ με 1,5cc με τα 150 αλογα-ελαφρυτερο αμαξωμα- στα 17500-18000χιλιαρικα την ιδια στιγμη που το απλο γκολφ με τα 100 αλογα εφτανε να ξεκινα απο τα 15χιλιαρικα.θα μου πεις αλλο αλλα οταν το type r(αχχχχχ)ατμοσφαιρα με τα 200 αλογατα εκανε 30χιλιαρικα το γκολφ το γρηγορο εκανε 27χιλιαρικα(δεν θυμαμαι αλογα και λοιπα)-ιδια καληγορια-ποιο θα επερνε ο αλλος.το φτηνοτερο!μετα ηταν και αυτο το πιπιλισμα τοσα χρονια γερμανικο ειναι καλο(μεγαλο παραμυθι) δεν χαλαει και η αλλη η χαζομαρα που λεμε σαν λαος(μεγαλη μακακια-για εμανα)”οτι πληρωσεις περνεις” τι να κανουμεν!!!!!!!!!!ξεκιναει η compressor season!!!!!!!!!!!!-στο τελος να δεις παλι ατμοσφαιρα θα ξανα γυρισουμε!!!!!!!!!!!:)

    • filos τωρα δεν μιλαω για επιδοσεισ απλα για τον κινητηρα!!!! ουτε για το σκαφοσ!!!! ουτε για μαρκετνγκ!!!! απλα για την τεχνολογια!!! μου κα8ετε καπωσ πωσ ολοι ξαφνιοζοντε με τα 200ps se ayto to aρθρο και σε αλλα αρθρα να λενε ε σιγα το μοτερ τησ VW….
      an και δεν εχω οδηγησει τρελο ατμοσφαιρικο..αλλα εχω οδηγησει μερικα τουρμπακια…προσ το παρον 8α πω οτι ειμαι τουρμπακιασ!!!!! και οσο να μου πεισ αλλη χαρη εκει το κοφτιασμα στισ ψιλεσ!!!! σαν το φτερνισμα μιασ καλησ σκαστρασ  δεν εχει!!!!!!!!!  :-)

    • hellboy

      εμενα με εντυπωσιασε η επιλογη του κομπρεσορα μονο!!!!τιποτα αλλο!!και ειναι το αστειο οτι ξεκινησε με την trd στην νοτιο αφρικη στο αουρις(αρουρι) και δεν το πιστευαμε και ξαφνικα οι ιαπωνες αρχιζουν τα βαζουν αντι τουρμπινας.

    • pariah

      Δεν νομίζω να τα βάζουν αντί turbo…Το ότι το προτίμησε η trd στην ν.αφρική δεν έχει να λέει κάτι…Και παλιά είχε το lexus is200 compressor, τώρα το νέο micra αλλά σε άλλο αρθρο αναφερόταν πρόθεση της toyota για εξέλιξη μικρών υπερτροφοδοτούμενων συνόλων, τα mitsubishi είχαν turbo, τα υπόλοιπα nissan είναι με turbo όπως και τα mazda και τέλος το επερχόμενο type r πάλι turbo θα φέρει…

      Άρα το compressor αποτελεί συντριπτική μειοψηφία…Εκτός αυτών μόνο ο 3,0lt του S4 (που φοράνε κ.α. του ομίλου) είναι επίσης compressor….

    • pariah

      Και κάτι άλλο….στo ep3 ήταν αρκετά διαδεδομένη βελτίωση η τοποθέτηση compressor όπως και στα miata….

    • loeb

      Φιλε Μπαμπη εν μερη εχεις δικιο. Εγω παντως δεν εντυπωσιαστηκα απο τα αλογα που θα βγαζει αλλα στο οτι εχει ολο το πακετο. Εμενα αυτη η σαυρα μου αρεσει πολυ εμφανισιακα ειναι πολυ τουμπανο συν του οτι εχει 1500 κυβικα με το χαμηλο τεκμηριο στην Ελλαδα συν τα 200 ps  συν του οτι σε συνδιασμο με τον ηλεκτροκινητηρα και τον κομπρεσορα εχει πολυ καλη ροπη και λογικα θα εχει και χαμηλες εκπομπες ρυπων που και αυτες θα σου γλιτωνουν καποια λεφτα απο τα τελη. Αν ισχυουν και τα νουμερα που ελεγαν οτι θα εχει μεση καταναλωση περιπου στα 6lt τοτε για μενα θα ηταν μια πολυ ενδιαφερουσα περιπτωση δεδομενου και της πολυ καλης αξιοπιστιας της Honda.

    • pariah

      Το λάθος που κάνεις είναι ότι μου συγκρίνεις το colt με το golf….Το colt czt είχε να αντιμετωπίσει ibiza fr/cupra και μην σου πω στα λεφτά αυτά και octavia gt…Και τώρα έχει να αντιμετωπίσει fr/vupra, fabia +polo gti….

      Όσο για το φθηνότερο σύγκρινε εσωτερικό του civic με golf….Δεν είναι μόνο η τιμή….Αλλιώς το golf δεν θα πούλαγε τόσο μιας και κατά πλειοψηφία είναι το πιο ακριβό….

    • Mika

      Best buy gia thn Ellada ayto???
      Tha trellathoume entelws mou fainetai!
      LOL……

    • loeb

      χαχαχαχα Εγω ηδη τρελαθηκα οταν το ειχα δει ετσι κοκκινο. Βεβαια το ειχα δει απο κοντα στην εκθεση περσυ στο αεροδρομιο αλλα δεν ηταν ετσι. Ουτε ειχα καταλαβει τι ηταν εκεινο που ειχα δει αλλα μου ειχε κανει εντυπωση οτι ηταν χαμηλο. Δεν ξερω αλλα εθιζομαι στο γεγονος οτι ειναι χαληλο τουμπανο και για τα δικα μου θελω οχι καγκουρικο. Πες μου αν βγει ετσι δεν ειναι ποθητο?
      http://www.youtube.com/watch?v=X4aFgU7awNM

    • Mika

      Mono h zanta aksizei…Ayth ta spaei!!
      To allo einai gia na mazeyei ta fylla apo to gkazon!
      LOL…

    • georgeiapwnas

      εγω παντος τρελενομαι ειναι κ@υλα!!! αν ειχα την οικονομικη δυνατοτηα ποτε μου θα ειχα τ τουρμπακι μου γιατι τρελενομαι με τα φτερνισματα και θα ειχα και ενα civic type r ep3 γιατι επισης τρελενομαι να βλεπω το στρογομετρο να φτανει 9αρες και να βαραει κοφτες!!!ολα ωραια ειναι ρε γαμοτο αλλα λεφτα δεν υπαρχουν…

  • Pterarxos

    To xασε το τρένο η Honda με τις υβριδικές βλ@κείες. To CRZ έπρεπε από την αρχή να διαθέτει έκδοση με δυνατό μοτέρ. Και ας είχαν και την βασική με τα 122. Αν βγει δεν θέλω να μάθω την τιμή του όταν η τωρινή μπουρούχα κοστίζει 23400 (!!!). Κανα 30αρι και βάλε….

  • Κώστας

    πολυ ομορφο και αν οντως βγει στην παραγωγη με αυτα τα specs θα σπασει ταμεια,ειδικα στην Ελλαδα (αλλα μαλλον ο Σαρακακης θα κανει παλι το τιμολογιακο του θαυμα και το αμαξι θα κανει οσο ενα focus rs)

    • hellboy

      σωστος.

  • μισώ τους κομπρέσσορες!!!!
    βάλτε turbo…

    • κομπρέσσορας πιο αξιόπιστος 

    • pariah

      Έχεις οδηγήσει και ξέρεις ε; Και εγώ μαζί σου…να βάλουν μεγαλύτερες μπαταρίες….turbo kompressor και μλκς….

    • παίζει να μην καταλαβαίνεις ποτέ τι λέω!!!!
      το σχόλιο μου είναι ότι μισώ σαν αύξηση ιπποδύναμης τον κομπρέσσορα και προτιμώ το turbo…δεν είπα τπτ για μπαταρίες κ turbo μαλακίες!!!

    • georgeiapwnas

      καλη φαση θα ηταν να βαλουν μεγαλυτερες μπαταριες και ενα ηλεκτρικο τουρμπο!!!η ροπη του ειναι πολυ πιο γρηγορη αν δεν κανω λαθος μεχρι να φουσκωσει η κανονικη τουρμπινα η ηλεκτρικη τα εχει δωση ολα…αλλα η ηλεκτρικη κανει χαλια θορυβο!!!εσυ ξερεις περισσοτερο για πες τη γνωμη σου πανω στο ηλεκτρικο τουρμπο!!

    • pariah

      Δεν ξέρω τίποτα….αυτό που ξέρω είναι ότι οι μπαταρίες προσθέτουν βάρος και το βάρος είναι εχθρός της οδικής συμπεριφοράς….Τώρα από ηλεκτρικό turbo περιμένω αυτό που εξελίσσουν οι mercedes για τα νέα της μοντέλα (υπήρχε μια φήμη ότι με τέτοιο θα έβγαινε η νέα a class amg πριν 2 χρόνια) και τώρα ακούστηκε και για την bmw….

      Το μόνο μειονέκτημα του kompressor που μερικοί τον μισείτε κιόλας (αλλά γουστάρετε τις μπαταρίες), πέραν ότι καταναλώνει έργο, είναι ότι δεν δίνει μέχρι ψηλά, ο τύπος που βάζουν στα φτηνά μοντέλα οι εταιρίες…Ο καλός δίνει παντού (π.χ. εφαρμογές dragster)….

      Το χα ποστάρει κιόλας….στις μικρές mercedes φοράνε τον φτηνό και στα amg φόραγαν τον ακριβό και πιο δυνατό…

    • hellboy

      δεν θετει σε αμεσο κινδυνο το μοτερ σε περιπτωση που χαλασει,απλά χανει σε ιππους το μοτερ.και ειναι ποιο αποδοτικο απο το τουρμπο και σε κατασκευη(ουσιαστικα ειναι μια μεγαλητερη σε διασταση τουρμπινα,που δεν χρειαζετε την ψηξη και διεργασια-πριν σβησεις το αμαξι-που χρειαζετε το τουρμπο)!!:)

    • pariah

      Πιο αποδοτικό δεν είναι….Απεναντίας ο κομπρέσσορας καταναλώνει ιπποδύναμη προκειμένου να αποδώσει…Όσο και αν φαίνεται παράλογο….

      Ο υπερσυμπιεστής εξάτμισης από την άλλη εκμεταλεύεται την κινητική ενέργεια των καυσαερίων που θα πήγαινε χαμένη….

    • hellboy

      ο ομοαξονικος κομπρεσορας δεν χανει οταν το πατας η κινησε στα 100-120( κ 200χλμ).μονο στις χαμηλες που δεν χρειαζεσε πολλα αλογα-πραγμα που το κανει ποιο οικονομικο(σωστα?)-περνωντας κινηση απο το μοτερ και οχι απο τα καυσαερια η τον αερα

      ναι αλλα ο υπερσυμπιεστης εξατμησης κοστιζει και δεν δινει τοσα οσο ενας κομπρεσορας,και ουσιαστικα ειναι ενα τουρμπο “εξατμισης”αν και βρισκετε στο κομματι που φευγει το καυσαεριο απο τον θαλαμο και πριν φτασει στο στα “καζανακια”,βεβαια αν εισαι γκαντεμης το συγκεκριμενο αν κολησει η βαλβιδα εξαγωγης(λειτουργει στο τελειωμα με βαλβιδα ηλεκτρικη) εχεις κουλο προβλημα δηλαδη δεν μπορεις να κινησεις το οχημα και το κοστος ξεκινα απο τα 650 ευρα εως τα 2000ευρα.

    • pariah

      hellboy….σε γενικές γραμμές ο κομπρέσσορας είναι πιο ακριβός από το turbo, δεν χάνει αλλά δεν δίνει το ίδιο όπως ένα turbo….Έχει πιο ατμοσφαιρική λειτουργία αλλά το turbo στις μεσαίες δίνει περισσότερο…Και αν είναι μεγάλο τότε δίνει και ψηλά….

      Ψάχτο καλύτερα για να δεις και ο ίδιος…

    • nikxan1

      μπορω να εκφερω μια αποψη και’γω, μιας και εχω κομπρεσσερατο αμαξι, και εχω περασει και απο τουρμπακι??
      1ον, ο κομπρεσσορας ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ για να λειτουργησει, αλλα χεστηκαμε, διοτι καταναλωνει 20 αλογα, παραγει +50, αρα μας δινει +30. (τουλαχιστον στο δικο μου)
      αλλαζωντας τις λεγομενες “τροχαλιες” και κανωντας τον κομπρεσσορα λιιιγο πιο πολυστροφο, αυξανουμε την παροχη του, (σε λιτρα αερα/λεπτο) οποτε παιρνουμε παραπανω αλογακια.
      μειονεκτηματα:
      εχει ΤΕΛΕΙΩΣ γραμμικη αποδοση, δεν εχει σκαλακια στην αποδοση του, και αρα ειναι πολυ πιο φιλικος στον μαλακα οδηγο.
      δεν εχει τις ιδιοτροπιες του τουρμπο (TURBO LAG και αναγκη να μην σβησεις το αμαξι μολις σταματησεις (TURBO TIMER)
      και παμε στο πιο σοβαρο μειονεκτημα:
      οσο ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ειναι ο κομπρεσσορας στις χαμηλο-μεσαιες, τοσο αχρηστος ειναι στις υψηλες.
      διοτι απο ενα σημειο και μετα, δεν μας δινει οσο αερα θελουμε…..
      γιαυτο και το σκατο-γκρουπ VAG βαζει τουρμπινα για ψηλα, και με ειδικες βαλβιδες παρακαμπτει τον κομπρεσσορα.
      ομως:
      ολα εξαρτονται απο τον τροπο που θες να πας.
      ας πουμε εγω, δεν θελω να βαραω τοσο συχνα κοφτες, αλλαζω στο σημειο που ξερω οτι κλανει ο κομπρεσσορας, οποτε χεστηκα που δεν δινει και πολλα στα ψηλα.
      αν θες να στροφαρεις 45αρες χιλιαδες στροφες, τοτε η τουρμπινα ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!!!
      εκει παλι μπλεκεις σε κυκεωνα με A/R κτλ, τα οποια ξερετε ολοι τι σημαινει, αν θες να εισαι παντοδυναμος στα ψηλα, θα εισαι νεκρος χαμηλα, θα εχεις τρελο TURBO LAG κτλ.
      αλλα μολις σπουλαρει η τουρμπινα, τρως το κλωτσιδι, και βλεπεις τον χριστο φανταρο, και την παναγια αρχιλοχια!!!!

    • nikxan1

      οσον αφορα το κοστος:
      μια Τ25 κανει περιπου 800€. προσθετεις σκαστρες κτλ, πας πανω απο χιλιαρικο. στα 80.000 χλμ, κανεις ενα σερβις στην τουρμπινα, οποτε κιαλλο κοστος.
      στον κομπρεσσορα, η μονη μαλακια ειναι οτι σου ζηταει 1-2 κιλα λαδι παραπανω στην αλλαγη.
      χεστηκαμε!!!!
      δεν χρειαζεται σκαστρα, μπορεις να βρεις κομπρεσσορα απο 400€ ελαφρα μεταχειρισμενο, ξερεις οτι θα εχει μηδεν φθορα, φτιαχνεις βασεις, αν δεν θες, ΔΕΝ βαζεις ιντερκουλερ, και απλα θες ενα καλο προγραμμα. επειδη δεν εχω μπει σ’αυτο το κοστος, δεν ξερω πιο πολλες λεπτομερειες.
      ξερω μονο οτι το να αλλαξεις τροχαλιες, και να προσαρμοσεις ενα προγραμμα στις καινουριες αναγκες του μοτερ, θελεις κατω απο χιλιαρικο.
      εμενα δουλευει στο 0,5-0,6 κοντα στον κοφτη, με τροχαλιες-προγραμμα θα παει περιπου στο 0,85, και απο 165 αλογα, θα παει καπου κοντα στα 200.
      οχι και ασχημα.

    • pariah

      Επίσης κάτι άλλο…Δείτε τι ροπή δίνουν τα turbo και τι τα kompressor, όσο έχει ο 1,8lt της c βγάζουν τα turbo 1.4…

      @nixkan To κόστος όμως της αύξησης της ιπποδύναμης είναι δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με το τι θα πάρεις…..Όσο για τις τροχαλίες δεν τις εμπιστεύομαι….Μια χαρά είναι και τα 184Ps στον σωστό άξονα…

    • nikxan1

      οχι φιλε, δεν εχεις φοβο. το εχω ψαξει!!!!
      εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ ασφαλης, αρκει να μην το παραχεσεις και κανεις τον κομπρεσσορα πολυ πολυστροφο, διοτι θα τον παρεις στα χερια.
      δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας.
      οσον αφορα την ροπη:
      η ροπη που μπορεις να παρεις απο εναν τουρμπατο, μπορει να φτασει σε εξωπραγματικα υψη. πραγματικα!!!
      εχω κολλητο με 335, και με ενα μισερο πρωτο σταδιο, εχει παρει 58 κιλα ροπης δυναμομετρημενα!!!
      δεν ειναι αστεια, το αμαξι γραφει τεταρτες!!!!!
      απο εναν κομπρεσσορα, δεν μπορεις να φτασεις τοσο ψηλα. μπορεις να παρεις πολυ ροπη ομως, πραγματικα ΠΟΛΥ, αλλα θα πρεπει να επιλεξεις τον σωστο κομπρεσσορα, και με καλο προγραμμα.
      να σου πω κατι?? πιο πολυ μου λειπει η ηχος της Τ25 μου και το τσαφ-τσουφ της σκαστρας, αλλα και το κλωτσιδι που τρως.
      οταν με το καλο παω τον κινητηρα μου εκει που τον θελω, θα σου πω διαφορες!!!
      μην τον υποτιμας τον κομπρεσσορα ομως. εχεις ΑΝΑΠΑΣΑ ωρα και στιγμη την δυναμη σου ετοιμη, και δεν παιζει ποτε μα ποτε να περιμενεις να σηκωσει στροφες, για να σπουλαρεις την τουρμπινα σου. το τουρμπο-λαγκ ειναι αγνωστο τελειως!!!!!
      βοηθαει πολυ στα παντιλικια ξερεις……..:))))))))))))))))

    • pariah

      Ξέρω….δεν συγκρίνεται το φούσκωμα και ο ήχος που κάνει το turbo…αλλά και το γουργούρισμα του κομπρέσσορα έχει την χάρη του ;)

    • nikxan1

      ξερεις τι ΔΕΝ εχεις με τον κομπρεσσορα??
      στο τουρμπακι, ολο και ενα κολλαρο θα σου σκασει, ολο και κατι ψιλο θα σου χαλασει για λιγο, οχι μην το σβησεις αμεσως, οχι βλεπε τα οργανακια σου να βλεπεις πυρομετρα κτλ.
      με τον κομπρεσσορα ξεμπερδευεις απο ολα.
      κοιτα, αλλη η χαρη του ενος, αλλη η χαρη του αλλου. εκει που εκλασε η τουρμπινα, εφερε ο αερας τον κομπρεσσορα. ευχαριστως θα τουρμπιζα την μερσεντα, υπο εναν βασικο ορο:
      να ειναι το ιδιο γραμμικο οπως ειναι τωρα. να εχει δυναμη και ροπη απο τις 766 στροφες που ειναι το ρελαντι. ειμαι στο φαναρι, αφηνω συμπλεκτη και φευγω. το πουντο εσβηνε.
      αλλα οταν ξυπναγε η Τ25 στο πουντο, χεζοσουνα πανω σου. ανεβαινα ανηφορικο δρομο, και θα μπορουσα ανετα να στησω παραγκα να μενω εκει!!! τοση καυλα!!!!
      θα μου πεις, με το μερκ παιζεις κωλιες, αλλα και παλι δεν ειναι το ιδιο…..

    • Σωτήρης

      Καλά έιναι γνωστά αυτά τα μοτερ των punto, uno για το lag τους. Η t25 είναι πλέον πολύ παλιά τουρμπίνα! Εχουν βγει οι twin scroll έχουν βγει aftermarket με ρουλεμαν και όχι με έδρανα έχουν βγει με νέα ελαφρότερα υλικά και με μεγαλύτερες ανοχές στη θερμοκρασία και πολλά άλλα!!! Πίστεψε με ένα τούρμπο στο δικό σου το μοτερ για να έχεις τα ίδια άλογα θα ήταν καλύτερα! Πρόσεξε σε laguna 2.0t – η τουρμπίνα του είναι πιτσιρίκα και φουσκώνει μόλις 0.5 bar σε μεσαίες και ψηλά πέφτει σε 0.3 bar – έχω μια ροπή 270 και κάτι και ιπποδύναμη δυναμομετρημένη 173 άλογα! απόλυτα γραμμικό και με κατανάλωση στα 7.7! από εκέι και πέρα ξέρεις αν θες δύναμη πού μα πολύ χοντρικά σου μιλάω αυξάνεις πίεση μέχρι 0.8 over και 0.4-0,5 κόφτη και έχεις 200 παρά άλογα μόνο απο πρόγραμμα! Ανεπαίσθητα μεγαλύτερο lag αλλά έχεις πλέον 34 κιλά ροπής σε 200 με 400 στροφές αργότερα(και πολλές λέω). Σε κομπρεσσοράτα αυτά γίνονται αλλά πιο δύσκολα μιας και έχεις να κάνεις με όριο περιστροφής και όχι με θερμική απόδοση όπως στα τουρμπο!

  • hellboy

    τι ελεγα??οι  ιαπωνες ξεκινανε να τροφοδοτουν τον κοσμο με κομπρεσορες στα ασθενικα κατα πολλους μοτερ!!!!!!!!!!!!

  • funster

    agapame sarakaki k tin timologiaki politiki tou…

    • hellboy

      ου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ρε να τον βρω τον σαρακακη και ολη την ιασων ΑΕ και να τον πλακωσω στο ξυλο!!!!!!!!ο παλιο εισαγωγεας/δολοφονος των χοντα και μιτσουμπισι στην χωρα.
      μου ερχετε να στειλω μαιλ στην μιτσουμπισι και να τους πω να αλλαξουν εισαγωγεα!!!!!!

  • Mika

    Den m aresei ayth h malakia…As exei kai 300 aloga me turbo…Adynatw na th kanw na mou aresei…
    Ayto einai aytokinhto 10 etias, pou apla h Honda thymhthike na bgalei twra…

    • hellboy

      αν βαλουμε τα 4 δακτιλιδια μπροστα???

    • Mika

      Oute gia asteio file, ta daxtylidia exoun gousto, ayto einai apla mapa to karpouzi!!!
      :-)))))))

    • loeb

      Ερωτηση σου αρεσει εμφανισιακα πιο πολυ το RS1 ή αυτο?
      Το θεμα παντως της εμφανισης ειναι καθαρα υποκειμενικο. Κι εμενα το απλο crz δεν με πολυαρεσε αλλα τουτο εδω το εκανε και το θεωρω απο τα πιο ομορφα μαζι με το DS4. Ισως αν το DS4 ηταν 5 ποντους πιο χαμηλο να ηταν πρωτο στην επιλογη μου.

    • Mika

      RS1 all the way..Katse na bgei prwta,kai na to doume ki etoimo, kai ta ksanaleme…
      Kai se mayro opws to prwtotypo bgazei pollh kakia..

      An to DS4 htan 5 pontoys pio xamhlo den tha htan DS4 alla C4!!!
      LOL..
      Epilogh ths Citroen htan na to kanei etsi..Pantws me elathria kai ta analoga amortiser, ola xamhlwnoun!!!
      ;-)

    • loeb

      Αν ειναι να μπεις στην διαδικασια να το χαμηλωσεις τοτε θα πρεπει να το σκεφτεις πολυ καλα γιατι οι Γαλλοι εχουν κανει φανταστικη δουλεια απο αποψη κρατηματων και ανεσης. Θα πρεπει να υπολογισεις ενα σημαντικο ποσο στο θεμα αναρτηση και ελατηρια. Αλλα οπως το λες δεν θα στεκοταν με τιποτα εμποδιο αυτο οταν υπαρχουν βελτιωτικα προιοντα. Το λατρευω το DS4 εμφανισιακα και τεχνολογικα ειναι φανταστικο και πολυ πλουσιο σε εξοπλισμο κατι βεβαια που το πληρωνεις λιγο τσιμπημενα.
      Περιμενω να βγει και το RS1 να το δουμε ολοκληρωμενο αλλα και το CRZ το αδικεις λιγο γιατι την εχει μπολικη την κακια.

    • Mika

      E kala,an to epairna,oute egw tha to xamhlwna, mia xara einai to DS4 kai etsi, apla sou lew pws an thes, ginetai…Bebaia an ginei sayra,tha xasei to nohma tou..Telospantwn.
      I like DS4, alla den eimai sigouros poios idiws sthn Ellada tha dwsei sxedon 30000 na parei to kalo, th stigmh pou ena xrono meta tha exei xasei ena karo lefta,kai sta 3 xronia tha to xarizei..To amaksi aksizei,den yparxei amfibolia,alla h aksia metapwlhshs einai ena thema,idiws stous dyskolous kairous pou zoume..Edw to DS3 meta apo xrono to blepeis sta 16000 apo 21000 pou exei neo,fantasou to DS4….
      Pera apo th plaka, to RS1 an pote bgei, tha einai mia ekkentrikh epilogh..Aytos pou einai fan ths firmas,ki exei ki alla montela ths,tha thelei exontas ta fragka na parei to apolyto mikro ths montelo..Opote to koino tou tha einai poly eidiko..
      Apo ekei kai pera omws, mexri na doume kai to S1, to 1.4 TFSI me ta 185 ps, paizei na einai to best buy ths seiras akoma ki apo to 1.2!!!Gia kapoion pou thelei kai mpoliko gkazi einai monodromos afou se sxesh me to 1.4 122ps, o eksoplismos kai oi epidoseis pou pairneis me th diafora ths timhs sta dinei tsampa…Kai den kanw plaka, giati to exw psaksei poly!!
      LOL…

    • loeb

      Ειμαι σιγουρος οτι το εχεις ψαξει! LOL
      Οσο για την τιμη μεταπωλησης δεν ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις γιατι πολυ απλα αν επαιρνα καινουριο δυσκολα θα το πουλαγα. Σκεψου ακομα και τα Audi χανουν την τιμη τους.
      Για παραδειγμα ενα ΤΤ 1.8 TFSI καινουριο το πληρωνεις 38.000 χωρις τα εξτρα και μπορεις να παρεις ενα 2 χρονων με 22500. Γενικα σημερα με την κριση δεν αξιζει αν εχεις αγορασει αυτοκινητο να το πουλησεις μετα απο 2-3 χρονια. Ποιος θα παει να αγορασει μεταχειρισμενο κοντα στα λεφτα του καινουριου ειδικα τωρα που υπαρχει και το μπονους αποσυρσης. Αυτος που θα παει να το παρει καινουριο δεν θα δωσει 20.055€ αλλα 18.655€ με απόσυρση. Οποτε τα 16.000 που ειδες νομιζω οτι δεν απεχει πολυ σε τιμη απο αυτη που θα χανει το Audi A1 ουτε το Α3 αν θες σε σχεση με το DS4.Πανω κατω στα ιδια μονοπατια κινουνται.

    • Mika

      Ola xanoun thn aksia tous shmera, aneksairetws…
      Fysika kai den symferei na agoraseis ena kalo aytokinhto shmera,en kairw krishs kai na to poulhseis meta apo 2-3 xronia..Anaferoume omws tis times ws ena metro sygkrishs…
      Allo na poulhseis ena aytokinhto meta apo 5-6 xronia kai na ksereis pws tha piaseis kai kati, ki allo na to xariseis entelws…Ta gallika einai sth kathgoria pou den exoun idiaiterh aksia metapwlhshs,opws kai ta italika…Ta germanika kratane akoma,kapws kalytera, ki einai pio dyskola sta pazaria,alla kai pali an yparxei to reysto gia thn agora, oloi kanoun ypoxwrhseis…

      Egw pou den exw na aposyrw tipota kai den me noiazoun oi times aposyrshs,mporei na exw kapoio peraiterw ofelos gia na parw to DS3 kainourio???Ayto na mou peis..Giati kapoies etairies kanoun kati prosfores,kai akoma kai an den exeis aposyrsh,sou koboun kati apo th timh, me tis anadouleies pou exoun…

    • loeb

      Εμ αν δεν εχεις θα το πληρωσεις παραπανω δυστυχως! Αλλα σκεψου και το αλλο παιρνεις το Ds3 με αποσυρση 18.225 ευρω και με τα ιδια λεφτα και λιγα παραπανω 19.540 παιρνεις ενα Α1 1,4  TFSI. Μην τα συγκρινεις σαν αυτοκινητα και σαν επιδοσεις εμφανιση και τα λοιπα πηγαινε μονο στην συγκριση μεταπωλησης που ειναι και το θεμα μας. Το DS3 θα το παρεις γυρω στα 16.000 ενος χρονου.Εχασε 2.225 Ευρω. Ποσο θα εδινες σαν πιθανος αγοραστεις για το Α1 ενος χρονου με τα ιδια περιπου χιλιομετρα? Δεν θα εδινες κατι κοντα στα 17500 χιλιαρικα? ε αυτο λεω κι εγω η διαφορα ειναι απειροελαχιστη και θα πας σαν αυτο που θες παραπανω. Φαντασου κατι αναλογο θα ισχυει και αναμεσα σε Α3 και DS4. Απλα το Α3 θα εχει τιμη καμια 5αρα παραπανω οποτε θα το πουλησεις και καμια 5αρα παραπανω. Παρε για παραδειγμα ενα WV gti το οποιο το αγοραζεις 33000 χιλιαρικα και τον επομενο χρονο το πουλας 22-23 χιλιαρικα. Ουτε αυτο θα απεχει απο αυτο που θα χασει το DS4. Αυτο με το οτι κρατανε την τιμη τους πολλες φορες δεν ισχυει. Γιατι εγω σαν αγοραστεις για να βρω DS4 αν το δω να πουλιεται θα τα εδινα τα 10.000 κατω ανετα και τοσα θα απαιτουσα να παρω και το golf γιατι υπαρχουν αμετρητα στην πιατσα που θα πουλιουνται και με τα μετρητα θα το παρω ακομα πιο χαμηλα. Σαν αγοραστεις σημερα δεν νομιζω να μετραει και πολυ η αξια μεταπωλησης καθως μεγαλες διαφορες δεν υπαρχουν πλην ελαχιστων εξαιρεσεων οποτε θα μου φαινοταν αδιανοητο να μην επιλεξω DS4.

    • Mika

      Afou den yparxei thema aposyrshs, sto paradeigma sou den exase 2225 eyrw to DS3 ,alla 4000+, twra exei 20500,ante prin ena xrono kainourio na eixe 20000. Ena A1 den pisteyw na xasei tosa lefta ston 1o tou xrono…
      Akoma omws ki an ta xasei, afou oloi kseroume pws ton 1o xrono ta aytokinhta xanoun to megalytero meros ths aksias tous,sygkritika ta epomena xronia tha xanei ligotera apo ena galliko..Kai etsi sta 3-4 xronia, to galliko tha einai sto 50% ths aksias tou,enw ena germaniko mporei na einai sto 55 h kai 60%….Bebaia, tha mou peis, alla edwses gia na pareis to ena,ki alla gia to allo..Swsto…Ola loipon einai sygkritika, oxi metaksy tous omws,alla metaksy tou eaytou tous…Ayto ennow…
      H aksia metapwlhshs ontws den exei tosh aksia oso eixe sto parelthon..Se proionta omws paromoias aksias,px Polo me C3, exei akoma…Mia matia stis aggelies to apodeiknyei kathara, poio antexei sto xrono kai poio bythizetai apotoma..

    • loeb

      Μα το παραδειγμα το εβαλα με τιμες και στα 2 απο αποσυρση καθως σε τιμες χωρις αποσυρση το A1 της ιδιας εκδοσης κοστιζει 1000+ ευρω παραπανω. Ακομα και στο polo που λες το ιδιο ισχυει. Παιρνεις 5ετιας polo 800-1000 ευρω παραπανω αλλα ομως δεν βαζεις την τιμη που το πηρες που το πηρες και πανω απο 1000 διαφορα. Ειναι σαν να πας να παρεις BMW 320 3ετιας που ειχες δωσει 43000 και τωρα πουλιεται στα 24000. Ειναι 19000 σε 2,5 χρονια περιπου. Απλα θα την πουλησεις 24000 και θα πεις πηρα καποια λεφτα πισω. Εγω πιστευω οτι και διαφορες να υπαρχουν ειναι πολυ μικρες. Βγαζω εξω τα alfa romeo πριν απο 5 χρονια που χανανε περισσοτερο και που και αυτη η διαφορα θα μικρυνει με τα καινουρια της μοντελα αισθητα.

  • Gronholm89

    einai apisteuto kai panemorfo ama3i, exw mpei mesa…. makari na vgaloun dunato kinitira, alla i timi einai  ena 8ema!!! einai k honda…

  • Σωτήρης

    Σε όποιον αρέσει…Σε όποιον δεν αρέσει υπάρχουν και τα γερμανικά να λέει ακόμα αυτό που έλεγαν πριν από 20 χρόνια!! Γερμανία=ποιότητα κατασκευής! Φτύσε τα @@
    σου σαν να λέμε! την αξιοπιστία σχεδόν όλων των μοτερ της honda την έβλεπαν και την βλέπουν με τα κύαλια! Υπαρχουν πολλά αυτοκίνητα κύριοι που κυκλοφορούσαν μόνο ιαπωνία και πάω στοίχημα πως πολλοί από εδώ μέσα δεν τα ξέρουν καν τα οποία ήταν πολύ προχωρημένα σε σχέση με τον ανταγωνισμό! Ετσι είναι στα japania ξεχωρίζεις,έχεις το αυτοκίνητο για την πάρτη σου και όχι για το φατσιμαρε και το όνομα! Είσαι εσυ και άλλοι 100 και όχι εσύ και άλλοι 1000000 που άκουσαν τον κύριο τα ξέρω όλα που σου τσαμπουνα μαλακίες για την γερμανία και την ποιότητα! Ποια ποιότητα? Τα πλαστικά…? τα καλα ηλεκτρικα…? τα φτηνα service…? ένας που γουστάρει γερμανικά και τουρμποκομπρεσσορες καταναλωση κυριλα κτλ δεν πρόκειται ποτέ να πάρει ένα τέτοιο! Με γεια του με χαρά του!!                                                                                                                                                  Στο θέμα μας τώρα είναι ένα αυτοκίνητο με πολυ σπορ σχεδιασμό όμορφο αλλά με λάθος κινητήρα για αυτό που δείχνει! Αυτή η προσπάθεια που κάνει η honda σημαίνει πολύ ξεκάθαρα ότι το χει πιάσει το νόημα και την μαλακία που έκανε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Ισως το σώσει ίσως και όχι! Προσωπικά παντα δεν νομίζω ότι θα το σώσει! Πρέπει να ποντάρει στο civic πλεον και όχι στο crz. Εγώ δεν θα το έπαιρνα επιδή δεν έχει ξεκάθαρο χαρακτήρα! Σαν ένα γερμανικό δλδ! 6 λίτρα αποκλέιεται να έχει αφόυ εδώ το κανονικό crz με πατημενο σε νορμαλ πλαίσια γκάζι ξεπερνα τα 7 λιτρα/100! η τιμή του εδώ θα είναι όντως τσιμπημένη κρίνοντας από την τώρα τιμή του! Αρα δεν αξίζει! Οσο ιαπωνοφιλος και να είμαι δεν θα το έπαιρνα! Το τούρμπο είναι ποιο αποδοτικό απο κομπρέσσορα και σε απόδοση και σε κατανάλωση!  Δεν σημαίνει ότι ακόμα μετά από 20 χρόνια ένα τούρμπο μοτερ έχει την ιδια συμπεριφορα με τα μοτερ των uno και punto gt! Τα τούρμπο είναι αρκετα μικρά και δεν υπάρχει ουτε lag ούτε καίνε λάδια! Είναι άρα και αξιόπιστα! Το τουρμπο έιναι καλύτερο αν σκεφτεί κανείς ότι παίρνει ενέργεια απο καυσαέρια που έτσι και αλλίως είναι για πέταμα! Ο κομπρέσσορας παίρνει δύναμη και κίνηση από το ίδιο το μοτερ όπως όλοι ξέρετε παίρνοντας και δύναμη αλλά και έχοντας μικρότερη ροπή! Θες δύναμη σου λέει πάτησε και άλλο να σου δώσω! Πίστευω το έβαλαν λόγω ποιο έυκολης τοποθέτησης και μελέτης σε σχέση με ένα τουρμπο αλλά και λόγω έλλειψης κυβικών!  

    • pariah

      Eξήγησε το “λόγω έλειψη κυβικών”….

      Λοιπόν ο tfsi έχει kompresor χαμηλά και ψηλά μπαίνει το turbo που είναι μεγαλύτερο του απλού 1,4 tsi με τα 120Ps….Κάτι είχα ακούσει για Κ03….Το πρόβλημα ήταν η ομαλή μετάβαση από το ένα είδος στο άλλο, πράγμα που πέτυχαν….Στα υβριδικά αν τα κυνηγάς ιδίως, η μπαταρία πέφτει καθώς δεν φορτίζεται το ίδιο…..Εξ ου και αν το βάλεις να κάνει συνέχεια π.χ. εκκινήσεις οι χρόνοι θα πέφτουν καθώς θα συνδράμει όλο και λιγότερο η μπαταρία…Αν έβαζες turbo αυτό θα έμπαινε σε ένα συγκεκριμένο όριο στροφών….Σε συνδυασμό με το ξελίγωμα της μπαταρίας το κενό απόδοσης θα μεγάλωνε, η μετάβαση στην υπερτροφοδοτούμενη περιοχή θα ήταν έντονη….Τώρα θα πείτε ότι υπάρχει και το 3008….ναι αλλά αυτό έχει diesel και δεν είναι χειροκίνητο…Όσο για τα service ρίξε καμιά ματιά στο evo πόσο πάει και μίλα για φτηνή συντήρηση μετά…Όλοι βαράνε….Παλιά τα daewoo ήταν φτηνά στην αγορά και στην συντήρηση ήταν επιπέδου mercedes…

    • Σωτήρης

      Αναφέρω την έλλειψη κυβικών αλλά και γενικότερα το συγκεκριμένο μοτερ (από το jazz) το οποίο έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την οικονομία και την οδήγηση στην πόλη! Σκέψου λοιπόν ότι από την μία δεν έχει δυνατότητες στροφαρίσματος έχει λίγα κυβικά άρα όχι και πολλά καυσαέρια. επομένως για να φτάσεις τα 200 άλογα με ένα τέτοιο μοτερ βάζοντας τούρμπο λογικά θα χεις ένα lag αν σκεφτέις κιόλας πως όπως πολύ σωστά είπες ότι θα χεις και διαφορετική απόδοση της μπαταρίας! Να σου πω την αλήθεια με μπαταρίες δεν έχω ασχοληθεί καθόλου άρα δεν ξέρω και πως και πότε αποδίδουν. Από την άλλη αν δεις το engine bay του crz θα φρίξεις!!! Που να βάλουν turbo εκεί!! Αλλά αυτό μάλλον δεν θα παίζει και τόσο ρόλο!
      Οσο για το evo ξέρω πολύ καλα τι κόστος έχει αλλά θα σου πω την κλασσική απάντηση ότι παίζει μόνο του σε κατηγορία και δεν είναι άξιο σύγκρισης με κανενα ιαπωνικό γερμανικο στην ίδια κατηγορία και στα ίδια λεφτα!

    • pariah

      Γίνεται να βγαλεις άλογα με μικρό turbaki..Όπως έβγαλαν με yrv,charade gti, glanza κοκ…Απλώς είναι το κενό απόδοσης που υποπτεύομαι ότι θέλουν να αποφύγουν…

      Τώρα για το μοτέρ όλα γίνονται…Εδώ του punto gt κράταγαν οι ρίζες από του 128 αν θυμάμαι καλά…Και το έφτασαν εκεί που το έφτασαν και η εταιρία και άλλοι…Πάντως νομίζω ότι ο κομπρέσσορας πιάνει πολύ περισσότερο χώρο…

    • Σωτήρης

      Ολά γίνονται με ένα τούρμπο! Αλλά δεν μπορεί να βγάλεις ένα μοτερ παραγωγή που να έχει ήδη lag! Για αυτο το λέω! Για να φτάσεις τα 200 άλογα απο 1500 κυβικά χωρίς lag έιναι λίγο δύσκολο στην περίπτωση του crz αφού δεν έχει την κατάλληλη βάση! Πιάνει αλλά δες την μεριά της εξαγωγής του crz και σκέψου πως πρέπει στο ήδη στριμωγμένο χώρο κινητηρα πρέπει να περάσεις σωληνώσεις intercooler σωλήνα εισαγωγης και κάποια άλλα πραγματάκια! Εμένα μου φαίνεται αρκετα δυσκολο! 

  • Ferelpis

    Re paidia poia ipokeimenikotita stin omorfia leme twra???? Dld as vgaloume tis paropides… i dekatia twn 00’s me ta fast & furious klp pou koumponame ena body kit kai mia aerotomi pisw kai nomizame oti xafnika odigame ton “kit” exei perasei. Eilikrina as mou pei kapoios ti parapanw vlepei apo bodykit-aplwstra kai zantes? Ena autokinito pou pige apato einai kai i honda ekane auti tin kinisi mipwwws kai poulisei. Poios akouei ivridiko(?????) se ekdosi type R kai den gelaei! Oso gia tous kyklous …..as rixoun to varos tou amaxwmatos oi germanoi gia arxi pou nomizoun oti vgazoun armata maxis gia tin asfalto kai na xekinisoun na vgazoun atmosfairika moter diamantia opws tou s2k kai meta tha erthoume kai ston tomea omorfia……giati mathame twra oloi me tous TSI. Megia sou me xara sou pare ton tsi  me turbo-cobresora-piriniko antidrastira -mixani gia pop corn kai den xerw kai egw ti allo tou exoun valei gia na vgazei 170 kai 200 aloga pou paei stis eutheies me ena programma twn 400euro kai stis strofes energopoiise osaaaa ilektronika sou exei valei i mama vag kai deixe mou poso kalos(????) odigos eisai!

    • pariah

      Golf gti mk5 με esp και χωρίς κάνει σχεδόν τον ίδιο χρόνο, καλύτερο από του type R ep3 σε κανονικό δρόμο εκεί που βλέπεις πόσα απίδια χωράει ο σάκος…φανταστείτε τι γίνεται με το fn2 με τον ημιάκαμπτο…Kαι για στρίψιμο θα μιλήσουν οι γάλλοι και οι γερμανοί με τα mini και οι alfa….Είναι πολύ αστείο να μιλάνε για ευθείες οι οπαδοί εταιριών που το στρίψιμο του τιμονιού το είχαν μόνο για παρκάρισμα…

      Μην κάνετε γενικεύσεις και όταν λέτε γερμανοί αναφέρεστε στην vw…Γιατί ακόμα και στην χώρα τους porsche, mercedes, bmw έχουν μεγαλύτερο κύρος…

    • Ferelpis

      poios anaferthike mono stin vw? tin audi pou tin vazeis?? akoma kai gia mercedes pou milas to esp stin slk apo pote einai apenergopoiisimo??? i tha mou peis gia tin bmw pou etoimazei tin kainourgia M me triplo turbo?? kai epeidi milises gia porche sigrine to se parakalw me ena nissan gtr, ena autokinito pou exei ta misa lefta apo ena antistoixo stin katigoria tis porche kai meta pes mou gia etairies pou eixan to timoni mono gia parkarisma. Kyrioi as min krivomaste loipon pisw apo to daxtylo mas. Ola thema marketing einai kai kalo einai osoi akoma den to exoun katalavei, na to paroun xampari. Otan sou vgazei 1400 cc autokinito me ola ta “kaloudia”(????) panw xerei kala pou tha apeuthinthei,ston pitsirika pou thelei na plirwnei sxetika liga kai eidika edw stin ellada pou ta tekmiria oi asfaleies kai ta teli exoun parei ton aniforo gia autokinita me sovara kivika.Giati as min geliomaste an eixame tin dynatotita na paroume polla atmosfairika kivika auti tha itan i prwti mas epilogi.

    • pariah

      Η honda γιατί βγάζει τότε και turbo type R τώρα πια;;;Η bmw το ότι βγάζει υπερτροφοδοτούμενο την μειώνει;;;To gtr μήπως δεν είναι biturbo και μου το αναφέρεις;;;;

      Και επειδή μου πήγες σε κατηγορία supercar kok ποια είναι πιο καλοστημένα;;;Τα avensis, bluebird,crown, corolla, civic, almera, micra kok ή ο ευρωπαϊκός ανταγωνισμός στην διάρκεια των ετών;;;Τώρα αρχίζουν και ρίχνουν βάρος στην οδική συμπεριφορά…Παλιά μόνο κάποια ιδιαίτερα μοντέλα τους ήταν καλά…Τα υπόλοιπα ήταν άχρωμα…π.χ. swift gti vs swift sport….

      Επειδή όλοι είστε χεράδες και πάτε με το esp εκτός…το ότι το φέρει το αμάξι δεν σημαίνει ότι είναι κακοστημένο…Επειδή ανέφερες την slk, στην mk2 είχαν απενεργοποιήσει το esp και είχαν πει ότι το αμάξι έδειξε ότι κακώς δεν το είχαν και απενεργοποιούμενο γιατί μια χαρά πήγαινε…Όχι ότι δεν πήγαινε καλά….Και δες πόσοι γιαπωνέζοι κατασκευαστές το απενεργοποιούν…

      Για την porsche ήρθε ο καιρός μιας και θα βγει gtr 2012 να αναμετρηθεί με την νέα 911….

      Τέλος εν αντιθέση με άλλους vw audi στο ίδιο τσουβάλι τις έχω…

    • Ferelpis

      milisa gia strofes file mou kai mou aneferes oti autes oi etairies exoun to timoni mono gia parkarisma. Kai sou anefera to nissan gtr apenanti stin porche pou aneferes. Den milisa gia supercar. Esy to xekinises. Kai sou xanalew anefere edw oti to gtr tis tapinis nissan apenanti sto megathirio tis porche oti den strivei! Ekei na dw poses ntomates exoun na pesoun! Oso gia tis genikes plirofories tou styl. to golf gt to pigan kai me esp kai xwris ston dromo giati ekei fainontai posa apidia pianei o sakos…poios to pige?? o dokimastis tis vw? kanenas odigos tis formula 1??? Vale enan mi epaggelmatia odigo se brostinokinito autokinito me 200+ aloga xwris esp se sovares strofes kai ela meta na mou peis an exei diafora i oxi me esp on kai off. Oso gia tis alfa pou aneferes…..apo tote pou vgike i apolita alithis fimi oti oi alfa strivoun den ixeran kan ti einai ilektroniki ipovoithisi oute esp-tsc klp klp, apla eftiaxnan autokinita me sovaro stisimo kai zigisma oxi varkes!   Episis as eixan ta @@ merikes etairies opws ekane i mazda na eixan exelixei ton wankel kai oxi oloiiiii na etrexan stin eukoli lisi turbo i compresor pou to exei mathei kai i koutsi maria, giati an to eixan kanei 3-4 sovares etairies tha eixe exeligthei toso poly pou tha agorazes to antistoixo rx8 tis ekastote etairias xwris na fovasai an sta 100k tha spasei to moter i tha pesei i simpiesi!

    • pariah

      Ο wankel έχει κάποιες ιδιοτροπίες….Στο προφίλ των mercedes δεν ταίριαζε ο κινητήρας….Για να βγάλει άλογα θέλει στροφές και δεν έχει τόσο ροπή…Εκτός και αν το κάνεις turbo αλλά πιέζεται ακόμα περισσότερο….Και εκ κατασκευής είναι ευαίσθητος…μέχρι να βγουν κράματα που θα αποτρέπουν την πτώση συμπίεσης…Οι εμμονές δεν βοηθάνε….Αν είχε βάλει τον 2,3 disi πάνω στο rx8 μπορεί να έχανε σε απόλυτο ζύγισμα αλλά απλώς το αποτέλεσμα θα ταν ονειρικό…

      Όσο για το στρίψιμο διαβάσε τι έγραψα…Η εταιρία που τα αυτοκίνητά της είναι καλοστημένα, είναι από το top μέχρι το πιο βασικό….Αν πάμε δηλαδή έτσι…τότε και τα υπόλοιπα μοντέλα π.χ. της Nissan στις υπόλοιπες κατηγορίες έχουν την ίδια ανωτερότητα σε στρίψιμο από τους ανταγωνιστές τους…
      Στους ιάπωνες τελευταία άλλαξε αυτό καθώς παλιά ήταν μόνο να μην χαλάει…Δεν νομίζω όποιος ήταν στροφάκιας να έπαιρνε Ιάπωνα….Ναι υπήρχαν κανά 2 μοντέλα για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα μόνο….Η mazda ήταν η μια με τα miata…Τώρα αν θες να μας πείσεις ότι όλα τα ιαπωνικά είναι οδηγοκεντρικά τότε δεν ξέρεις καλά τι έβγαζαν παλιά…

      Όσο για το golf στα περιοδικά όλα, τότε το ανέφεραν…Τώρα με το fn2 δεν υπήρχε λόγος…Το αν έχει διαφορά ή όχι με το esp on και off δεν σημαίνει ότι αν δεν απενεργοποιείται το κάνει ο κατασκευαστής για να κρύψει αδυναμίες του μοντέλου του…Δεν νομίζω να σου έγραψα ότι ανεξαρτήτως επιλογής του esp (on/off) το αμάξι συμπεριφέρεται το ίδιο….

      Απλώς μάθε να διαβάζεις γιατί οι απαντήσεις σου ήταν άλλα ντ’αλλων σε αυτά που μου επισήμανες….

      Ξαναλέω…μην υπερτιμάτε τις δυνατότητες του marketing…Θα πουλήσεις ένα διάστημα αλλά αν το προϊόν σου είναι σκάρτο στο τέλος δεν θα σταθείς στην αγορά….Συνεπώς κανένας δεν είναι η απόλυτη αυθεντία….Όλοι μαθαίνουν από τον άλλο…έτσι και τα γιαπωνέζικα κάπου υστερούν κάπου υπερτερούν…

      Τέλος το παράδειγμα με τον πιτσιρικά και με το 1400 που θέλει δυνατό αμάξι….παλιά αντί για tsi είχες 16v και vti…..

    • loeb

      Δεν μπορω να καταλαβω γιατι προτρεχετε πριν ακομα δουμε το τι θα ανακοινωσει η εταιρεια απο πλευρας επιδοσεων. Καθιστε πρωτα να βγει και μετα ριχνουμε τα ομαδικα πειρα. Οσο για τα υβριδικα υπαρχει ενα σταδιο καποιων χρονων μεχρι να φτασουν σε ικανοποιητικο επιπεδο. Ποιος ξερει μπορει να μην φτασουν και ποτε ή να βγουν αλλες τεχνολογιες ακομα πιο συμφερουσες και ικανοποιητικες. Αλλα μιλαμε τωρα ολοι που η τιμη της βενζινας ειδικα εδω στην Ελλαδα εχει εκτοξευθει στα υψη. Θελω ομως να μας δω οταν σε 2 χρονακια θα πληρωνουμε 2,5 ευρω την Βενζινα τι θα κανουμε. Οι εταιρειες σωστα σκεφτονται την χρησιμοποιηση των Τουρμπο αντι για κυβικα για μειωση των καταναλωσεων και οντως σε μερικα αυτοκινητα εχουν πεσει οι τιμες. Ομως και αυτα καποια στιγμη θα φτασουν στο σημειο που δεν θα βλεπουν σημαντικες βελτιωσεις. Ισως τα υβριδικα σε συνδιασμο με τουρμπο να ειναι σε μελλοντικους κινητηρες μια καλυτερη λυση. γιατι ειναι μια τεχνολογια σχετικα νεα που υπαρχουν σημαντικα ποσοστα βελτιωσης τα επομενα χρονια. Ισως στο επομενο μοντελο CRZ το οποιο και να ξεφευγει κατα πολυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
      Πριν κατι μηνες ειχε παρει το ματι μου καπου οτι η Honda ελεγε ανεπισημα οτι το CRZ type r θα ειχε 0-100 6 sec και μεση καταναλωση 6 lt. Αν καταφερει κατι τετοιο τοτε αξιζουν πολλα συγχαρητηρια ασχετα αν μπορει να υπαρξουν και καλυτερες καταναλωσεις απο καποιο ολο αυτοκινητο της κατηγοριας με την αναλογη ιπποδυναμη και τις επιδοσεις. Εμενα παντως θα με ενδιεφερε αν επαιρνα ενα αμαξι τωρα να καιει λιγο οταν δεν το πατας και οταν το θες να πηγαινει να πηγαινει. Να εξαρταται απο το ποδι μου και μονο.

    • Ferelpis

      Tha agoraseis petrelaiokinito i LPG…i protimas na pareis me 20.000 + ivridiko amfivolou texnologias?

    • loeb

      Πετρελαιοκινητο και γρηγορο χωρις πολλα κυβικα δυσκολο. Υπαρχει και η φορολογια. Εδω μιλαμε για 1500 με πολυ χαμηλα τελη που θα φορολογειται με τα καυσαερια που βγαζει και που αν ισχυουν τα νουμερα με 6 τα 100 θα βαζει φωτια στο δρομο. Δεν νομιζω οτι οι Ιαπωνες φτιαχνουν αμφιβολου τεχνολογιας αυτοκινητα στην πλειονοτητα οποτε ισως το ρισκαρα. Πετρελαιο και τοσο τουμπανο δυσκολο να υπαρχει τωρα ισως το νεο EVO το οποιο ομως θα ειναι διλιτρο και σε ανωτερη κατηγορια απο ενα απλο σπορ αυτοκινητο. Και απο ηχο μερια τι κανεις? Γιατι ειναι ενα προβλημα να ακους το πρρρρρρ.  Τωρα οσο αφορα το γκαζι συμφωνω απολυτα αλλα νομιζω οτι και αυτο θα μετατρεπεται οποτε θα χτυπας ακομα καλυτερα νουμερα οικονομιας και θα εισαι ακομα πιο σουπερ.

    • paντωσ ενα μικρο και γρηγορο και πετρελαιο ειναι αυτο!!! το γνησιο rs εχει τον κινητηρα που εχουν οι ταριφεσ!!! :-P oxi thn μοθφα που μασ πουλουσαν εδω το 1.4 με Φ.Π.Ε. και ελεγαν εχω το rs!!!!
      http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/longtermtests/59880/skoda_fabia_vrs.html

    • Ferelpis

      File mou metatropi se LPG tote an den goustareis tin ropi tou petrelaiou. Se xalaei to 0,80 to litro?+105oktania +kaliteri sintirisi tis mixanis  thes ki’alla? ase pou glitwneis kai to turbo tou petrelaiokinitira!

    • loeb

      Δεν με χαλαει καθολου και ηδη το σκεφτομαι απλα να ξερεις οτι κι εκει οι τιμες παραμενουν λογω χαμηλης φορολογησης που απο οτι ξερω κι εκει θα μπει επιπλεον φορος και θα εχουν μια διαφορα γυρω στα 25 λεπτα απο την απλη αμολυβδη. Δεν προκειται τα λαμογια να μας αφησουν να πληρωνουμε χαμηλα καυσιμα. Μολις στραφει ο κοσμος στο LPG θα μας την κανουν και απο εκει.

    • pariah

      Το Mugen όμως ήταν γδυτό, φουλ carbon μακριά δηλαδή από ένα καθημερινό αυτοκίνητο….Και το 0-100 6sec δεν το κάνει συνέχεια…Την πρώτη φορά όμως…Την 3η θα έχει πέσει ο χρόνος….Η μπαταρίες δεν έχουν εξελιχθεί τόσο…

      Το Kers από την άλλη είναι μαγκιά….

    • loeb

      Μακαρι να προχωρησει η τεχνολογια με το Kers που ειναι οντως μαγκια. Οσο  για το Mugen μου ειχε διαφυγει οτι ηταν carbon οποτε σιγουρα θα εχει και διαφορα στις επιδοσεις 0-100 και καταναλωσης.