Από το 1995 και μετά, η McLaren συνεργάζεται στενά με τη Mercedes στον τομέα των κινητήρων. Το συμβόλαιο της βρετανικής ομάδας με τους Γερμανούς λήγει στο τέλος του 2015, αλλά αυτό δε φαίνεται να είναι κάτι που μπορεί να εμποδίσει την Honda από την επιστροφή της στη Formula 1. Όχι σαν κατασκευαστής μονοθεσίων, αλλά κινητήρων, και πιο συγκεκριμένα turbo κινητήρων. Ναι, καλά κατάλαβες! Οι Ιάπωνες, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, θέλουν να συνεργαστούν και πάλι με τη McLaren από το 2014, όταν και θα μπουν ξανά οι turbo κινητήρες στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Οι σχέση των δύο εταιρειών είναι πολύ επιτυχημένη, αφού από το 1988 μέχρι και το 1991 κέρδισαν μαζί 4 συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα, ενώ το 1988 κατάφεραν να δημιουργήσουν το πιο επιτυχημένο μονοθέσιο στην ιστορία της Formula 1, την McLaren-Honda MP4-4. Ας δούμε, όμως, τι αναφέρουν οι Γερμανοί:

Οι πιθανότητες είναι καλές για να επιστρέψει η Honda με τους turbo V6 κινητήρες από το 2014 με τη McLaren. Ένας ανώτερος διευθυντής δήλωσε στη Suzuka ότι η Honda ετοιμάζεται να επιστρέψει μ’ έναν turbo V6 κινητήρα από το 2014. Το μόνο που της λείπει είναι η έγκριση του διοικητικού συμβουλίου.

Λες εκτός από τη συνεργασία της Williams με τη Renault από το 2012, να ζήσουμε κι άλλη αναβίωση μια θρυλικής συνεργασίας;

[Πηγή: Auto Motor und Sport | Photo Copyright: Wikipedia]

  • GiorgioValoValkanos

    Δώστε turbo στον λαό.. Άντε να ανέβει περισσότερο το πρωτάθλημα. Έχει λείψει η honda από την formula :)

    • τα mclaren-honda πραγματικα εχουν λειψει…γιατι μονο η χοντα σαν ομαδα καθολου!!!!!  :-)

    • GiorgioValoValkanos

      Έτσι ακριβώς.. θα δούμε στην πορεία γιατί πολλά ακούγονται.. Ελπίζω τα επόμενα πρωταθλήματα να είναι πιο ενδιαφέρον..

    • κοιτα και αυτο ηταν ενδιαφερον…αλλα μονοπλευρο!!!!! :-P
      ποσα ρεκορ μπορουν να σπασουν και τετοια!!!!  :-))

    • GiorgioValoValkanos

      Εννοούσα μονόπλευρο όπως το είπες σωστά.. will see

  • Murray

    Αν εξαιρεσουμε την εποχη που η mercedes χρησιμοποιησε βυριλιο για ενα διαστημα και βρηκε αξιοπιστια και τωρα τελευταια που οι στροφες εχουν περιοριστει κατω απο τις 19-20 χιλιαδες,οι αναμνησεις απο τους κινητηρες της merc μονο καλες δεν μπορει καποιος να πει οτι ειναι για την Mclaren,απειρα σπασηματα που στερησαν απο τους οδηγους πρωταθληματα.

    Ειμαι υπερ μια τετοιας θρυλικης συνεργασιας ξανα,με την προυποθεση η χοντα να επιστρεψει με ενα συνολο πρωταθλητισμου και αξιοπιστιας που θα δωσει στην Mclaren  το κατι παραπανω.Mεχρι το 2014 ομως ποιος ζει και ποιος πεθαινει,μπορει παλι να εχουν αλλαξει οι κανονισμοι για τους κινητηρες.

    • GiorgioValoValkanos

      +1 boy. 

    • pariah

      Το κράμα βυριλίου έχω την εντύπωση ότι απαγορεύτηκε σχεδόν αμέσως καθώς πριν ξεκινήσει η χρονιά η ferrari μέσω της fia το απαγόρευσε…Όσο για τα σπασίματα όλα έσπαγαν τότε αρκετά συχνά και υπηρχε και ένας παράγοντας στην mclaren που έσπαγε συχνά…

      Kimi raikonen το παιδί ήταν σιδεροφάγος με τα όλα του….Γιατί δεν εξηγήται με το που έφυγε για την ferrari να άλλαξαν οι ισορροπίες και να σπάνε τα ferrari και oι mclaren να ναι εμφανώς πιο αξιόπιστες…

  • etien navar

    το έχει ανάγκη η mclaren κάτι τέτοιο !
    απο την στιγμή που είδε τον βασικό συνεργάτη της να μετατρέπετε σε αντίπαλος !
    μήν ξεχνάμε οτι η mercedes οφείλει τα μέγιστα στους άγγλους που τους άντεξαν και τους ανέχτηκαν τις δύσκολες στιγμές !

  • bill

    μπορει να ναι απο το 93 οταν και εφυγε γιατι ειχαν σταματησει την παραγωγη των τουρμπο

  • stadi

    Μην τα πετας ετσι αποτομα αυτα ρε pascal θα παθουμε τιποτα…..!!!
    Μαγεια…
    McLaren Honda και Williams Renault ξανα στην πιστα….!!!
    Μακαρι.

  • hellboy

    και 2 οδηγαρες σε μακλαρεν και γουιλιαμς και εχουμε το καλυτερο μενου ολων τον εποχων!μετα το ’91!!βεβαια αν ξανα βαλουν τα σλικ…..

  • Mika

    Den kserw an m aresei to akousma ayto h oxi…
    Exoun ginei polles malakies me tous kinhthres Mercedes alla ayth th stigmh edw kai kapoia xronia einai o kalyteros sto grid, opote den tha hthela na allaksei kati../
    Bebaia, me ta turbo, pame pali apo thn arxh…Opote den kserw…

    • Guest

      Τον ρόλο όμως τον παίζει η αεροδυναμική για αυτό και η RB κέρδισε 2 παγκόσμια με τον πιο αδύναμο Renault.

    • Mika

      En merei einai ayto swsto..Alla an thymasai, h Renault zhthse apo oles tis alles omades na parei adeia na anabathmisei ton kinhthra ths epeidh htan apo tous pio adynamous tou grid…Kai telika etsi egine.
      Otan loipon phre ta 2 prwtathlhmata,h diafora ston kinhthra sxedon den yphrxe…Oti phre,to phre kathara apo aerodynamikh..

  • Alexaxarlis

    ΛΙΓΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡ ΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

  • Monder

    o pios dunatos kinhthras einai ths renault mporei na htan o pio adunamos alla dunamose prin apo 2 xronia otan afisan na kanei kapoies paremvaseis +to oti einai o pio mikros kinhthras k voleuei sthn sxediash tou mono8esiou

    • pariah

      Όλοι έχουν πει ότι ο πιο δυνατός είναι της mercedes….Aπλώς οι rb υπερτερούν σε αεροδυναμική και καλύπτεται με το παραπάνω το “μειονέκτημα”

    • Murray

      Ετσι μαλλον ειναι,γιατι αλλιως δεν θα βαζανε εμποδια στην RB να μην βαλει κινητηρα merc.