Οι Ιάπωνες και οι Γερμανοί είναι ένα εκρηκτικό δίδυμο με τελευταίο παράδειγμα να είναι η σχέση της Suzuki με την Volkswagen. Δύο κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Toyota και η BMW, έχουνε ξεκινήσει συζητήσεις έτσι ώστε η δεύτερη να δώσει στη πρώτη τους 2.0-λιτρους πετρελαιοκινητήρες της για τα μοντέλα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή αγορά, αφού η Toyota έχει δει μείωση των πωλήσεων κατά 9% σε σχέση με το 2010.


Το πότε θα ξεκινήσει η συνεργασία αυτή δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά στην Ευρώπη, το 60% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, είναι με κινητήρες πετρελαίου και η Toyota δεν θέλει να μείνει εκτός παιχνιδιού. Η Toyota το καλοκαίρι είχε ανακοινώσει συνεργασία με την Ford για την ανάπτυξη από κοινού υβριδικών pickup και SUV. H Toyota από την μεριά της, θα μοιραστεί με την BMW την υβριδική τεχνολογία, με τους Γερμανούς να διευρύνουν έτσι ακόμη περισσότερο την παραγωγή “πράσινων αυτοκινήτων” που ξεκίνησαν με την συνεργασία με την PSA Peugeot Citroen.

Ένα είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς να βγάλει από την είδηση αυτή. Όλοι πλέον προσπαθούν να μειώσουν το κόστος παραγωγής των αυτοκινήτων τους προκειμένου να μειώσουν τις τιμές των οχημάτων τους.

[Πηγή: Reuters]

  • VIC

    Όχι ρε πούστη μου!!!

  • mother1russia

    Το οτι η ΒΜW εχει τους καλυτερους πετρελαιοκινητηρες στον κοσμο δεν παιζει ρολο???

    • pariah

      Σίγουρα…Καλούς έχει….Τους καλύτερους όμως όχι….

    • mother1russia

      Εχει τους καλυτερους αποδεδειγμενα. Εσυ που διαφωνεις πες μας ποια νομιζεις οτι εχει καλυτερους?

    • pariah

      Θα σου απαντήσω αλλιώς….Είσαι φανατικός των bmw χωρίς να ξέρεις τπτ όχι για τους άλλους αλλά ούτε για την ίδια την bmw…Ο μόνος αντίλογος είναι κάθε φορά “αποδεδειγμένα, είναι γνωστό κοκ” και άλλες αοριστίες…

      Λοιπόν αποδεδειγμένα δείξε μου ποιοι είναι οι καλύτεροι….

    • pantωσ οι ταριφεσ που κοιταν το συμφερον τουσ BMW den pairnoyn!!!! και αν μου πειτε για το κοστοσ κτησησ παιρνουν μερσεντα!!!!! τυχαιο δεν νομιζω!!!! δεν λεω πωσ δεν ειναι καλοι οι κινηηρεσ…αλλα κατι παραπανω στο 8εμα 8α ξερουν !!!!
      ακομα και πεζο και σκοντα παιρνουν…αλλα BMW δεν βλεπω…..

    • mother1russia

      Ειμαι φανατικος τον BMW γιατι εχω την 318 του 2002 με 850000 χλμ και δεν με εχει πουλησει ποτε παρολο που την σπαω συνεχεια. Και εχω γνωμη γιατι εχω και Nissan και Toyota. Τωρα οσων αφορα τους κινητηρες της BMW εχουν παρει τα περισσοτερα βραβεια στα international engine of the years. Τυχαιο?? Για τους diesel της ειναι η μονη που εχει βγαλει περισσοτερους ιππους απο την βενζινη στα ιδια κυβικα!! Το οτι προσεγγιζουν την BMW για κινητηρες και η Mercendes και η Toyota που θεωρουνται απο τους καλυτερους νομιζω τα λεει ολα. Επισης για τους ταριφες περνουν merc γιατι ειναι ποιο ανετες σε ταξιδια και αντεχουν στον χρονο γιατι εχουν τις καλυτερες λαμαρινες,οσο για τους αλλους που περνουν τα Skoda ειναι μονο λογω χαμηλης τιμης

    • pariah

      Aντέχουν στο χρόνο…Το πες…Εξ ου και το ελληνικό ταξί στο μουσείο της Mercedes.Tι να το κάνω αν δεν κρατάει το μοτέρ…όχι ότι σπάνε συγκεκριμένα μόνο της bmw αλλά τα βραβεία από μόνα τους δεν λένε τίποτα….Ο κόσμος είναι το καλύτερο βραβείο που θα το εκτιμήσει στην πάροδο των ετών…Γιατί και το μοτέρ της Ε46 είχε αστοχίες όταν έφτανε στα 100k km οι πρώτες παρτίδες, και κάποια tsi σπάνε, και για τον 6.2 amg έχει ακουστεί ότι κάτι είχε παρουσιάσει (μικρό πρόβλημα), και ο Ν54 και ο wankel χάνει συμπίεση μετά τα 60k km και το μοτέρ του s2000 τσιμπάει αρκετό λάδι κοκ….Αλλά όποτε θέλουμε λέμε για τα βραβεία…

      Και δεν μου λέει τίποτα η σύγκριση μεταξύ βενζίνης πετρελαίου σε επίπεδο ιπποδύναμης όταν το πετρέλαιο είναι biturbo και η βενζίνη ατμόσφαιρα…Γιατί μέχρι τώρα ήταν από τις λίγες που δεν είχε turbo μοτέρ στην γκάμα της βενζίνης…Και δεν σου βάζω τα amg diesel μοτέρ που έχει η mercedes και στην Ελλάδα μόνο σε taxi βλέπεις…Και επειδή το ξαναλές σου είπα ότι με την Mercedes ήταν αμοιβαία κίνηση συνεργασίας μιας και η bmw ήθελε μοτέρ από την πρώτη…Και για την toyota από την στιγμή που δεν θέλει να επεκταθεί στα diesel (είτε γιατί έχει μείνει πίσω είτε γιατί δίνει βάρος αλλού) κοιτάζει να προβεί σε οικονομία αγοράζοντας έτοιμη λύση από το να εξελίσσει δική της…Γιατί σαν μοτέρ ούτε του lfa ούτε των amg (πια) υστερούν έναντι του M production ώστε να μιλάμε για τον καλύτερο…Άλλωστε τα τελευταία χρονάκια στην f1 μια χαρά πιο δυνατός της mercedes ήταν το πιο δυνατό μοτέρ, όταν υπήρχε και η bmw και τώρα….Συνεπώς εκεί που μετράει η τεχνογνωσία φαίνεται…Τώρα που κατέβηκε στο dtm ας δούμε εκεί ποιος είναι ο καλύτερος….

    • pariah

      Και επειδή αναφέρεσαι με απόλυτο τρόπο του στυλ μόνο η bmw βγάζει μοτέρ και πως μόνο οι άλλοι κοιτάνε να πάρουν από αυτήν μοτέρ (αφού είναι τόσο ανώτερη γιατί δεν τους αφήνει στην ένδειά τους;;;;αλλά μάλλον το κάνει για την ψυχή της μάνας της) η όλη συμφωνία πάει κάπως έτσι

      “BMW and Toyota are working on an agreement where BMW would provide Toyota with diesel engines in exchange for hybrid technologies from Toyota”

    • mother1russia

      Κοιτα να δεις δεν αναφερομουν σε αντοχη κινητηρα αλλα αντοχη σκαφους και οπως να το κανουμε σε σκαφος δεν παιζονται οι mercendes. Στους κινητηρες απο αυτα που εχω δει πιστευω BMW και Honda οδηγουν την κουρσα χαλαρα. Τωρα αν ενας κινητηρας σπασει φταιει κι ο οδηγος, η δικη μου 318 σου ειπα εχει 850000 χλμ χωρις να βγαλει το παραμικρο προβλημα. Απο υβριδικη συμφωνω οτι η Toyota ειναι ανωτερη, εγω μιλησα για τα diesel της BMW. Απο την αλλη το Nissan μου βγαζει προβληματα, οποτε μην πιστευεις οτι λεει ο καθε ενας ειδικα εδω στην Ελλαδα.Φιλικα

    • sorry λιγο…
      δηλ σε 9 χρόνια έχεις κάνει 850.000 km?
      συμβατικό αυτοκίνητο έχεις ή ταξί?

  • sixtirizo gia tin imera poy 8a pame sto pagosmio aytokinito!!!!!! ola pros ta ekei pigenoyn……
    kai ka8mai ego kai malono gia to pio einai kalitero……..

    • VanPerseF1

      Υπαρχει ανθρωπος που εχει ιδια γνωμη με μενα στο θεμα αυτο?????Δεν το ηξερα…μπραβο ρε Μπαμπη!

    • KAI ΟΜΩΣ ΦΙΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!  :-)

  • Monder

    ΑΚΙΟ ΕΑΝ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΟΨΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ μεχρι τωρα οι diesel kinhthres ths toyota htan para polu kaloi k skilia twra pios o logos na kanei sunergasia me tous bastardous tous germanous 8elw aut/to mono iapwniko k mono tpt allo na to exei sxediasei k na to exei paragei sxistomaths apo thn anatolh

    • pariah

      Eπειδή άκουσε τις ανάγκες της αγοράς όπως έχεις πει, έμεινε πίσω τα diesel και για την ώρα την συμφέρει να αγοράσει μοτέρ από άλλον…Και στο yaris δεν προωθεί τον 1.3d αλλά την επερχόμενη υβριδική….Τώρα ας τα λουστεί που λοιδορούσε τα πετρέλαια….

      Ο καιρός προτάσει συνεργασίες…Εξ ου και η συνεργασία bmw-psa, psa-toyota, suzuki-fiat, suzuki-vw, mercedes-renault-nissan/infinity kok…

  • hellboy

    ρε σεις σε λιγο θα μιλαμε για το γκρουπ vw και  γκρουπ των υπολοιπων(nissan,toyota,psa,bmw,mercedes).

  • καρφί δε μου καίγεται για το τι diesel μοτερ θα φοράνε τα Toyota!!

    • pariah

      Μόνο οι μπαταρίες σε νοιάζει….Panasonic και από επεξεργαστή Intel…

    • μπα θα προτιμούσα επεξεργαστή Α5 της apple…
      μα καλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί νομίζεις ότι μου αρέσουν τα υβριδικά/ηλεκτρικά!!!
      κ στη τελική κανενός δε θα έπρεπε να του καίγεται καρφί το τι κινητήρα θα φοράνε τα toyota!
      κ σου βάζω κ στοίχημα ότι το 70% που θα τα αγοράσει εκτός του ότι δεν θα το μάθει ποτέ, δε θα το πάρει κ ποτέ χαμπάρι ότι δεν ειναι toyota ο κινητήρας του!

    • pariah

      Εδώ o A6 θα είναι συνεργασία με intel, θα πάει η toyota σε άλλη εταιρίας;;;

      Το 70% που θα τα αγοράσει θα στρίβει το τιμόνι για το παρκάρισμα…Τι πάει να πει;;;;