H Ford Αγγλίας, παρουσίασε την έκδοση Zetec S του Focus. Φορά νέο bodykit, χαμηλότερη και σκληρότερη ανάρτηση, πίσω LED φωτιστικά σώματα, ζάντες 17″, αλουμινένια πεντάλ και κουμπί εκκίνησης του κινητήρα. Μηχανικά φορά 4 κινητήρες (2 βενζίνης – 2 πετρελαίου) όπου ανάμεσα τους βρίσκεται και ο νέος 1.600αρης EcoBoost απόδοσης 180 ίππων. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.9 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 222 χλμ/ώρα. Επίσης υπάρχουν διαθέσιμοι ο 1.600αρης με τα 125 άλογα, ο 1.6 TDCi πετρελαίου με τα 115 άλογα καθώς και το 2.0 TDCi με τα 163 άλογα.

Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν από σήμερα αρχικά στην έκδοση hatchback με αρχική τιμή £18.745 (€21.840) ενώ από τον Φεβρουάριο του 2012 θα είναι διαθέσιμη και στην έκδοση wagon.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

FORD ADDS SPORTIEST MODEL YET TO ALL-NEW FOCUS LINE-UP

  • New Ford Focus Zetec S developed for the UK market
  • Sportiest series ahead of 2012 Focus ST with 250PS
  • Standard features include full body styling kit, 17in alloy wheels, sports suspension, rear LED tail lamps and sports pedals
  • Priced from £18,745 on the road, equivalent to a Focus Titanium
  • Choice of four engines including the 1.6-litre 180PS EcoBoost petrol which debuts in the UK and features fuel-saving ECOnetic technologies
  • On sale now

Brentwood, Essex, 29 November 2011– Ford introduces the sporty Zetec S to its acclaimed all-new Focus line up. Developed specifically for UK customers, Zetec S combines sporty styling with the debut of the 1.6-litre 180PS EcoBoost petrol engine.

Based on the existing Zetec model, it adds a full sports styling kit including unique front and rear spoilers with lower sill extensions and 17in alloy wheels together with sports suspension featuring stiffened springs and dampers, aluminium-style sports pedals, rear LED tail lamps and Ford Power starter button.

Anthony Ireson, Ford Britain marketing director, said: “Zetec S models have always been popular with UK customers and so we are delighted to welcome our new Focus Zetec S to the range. With sporty exterior body styling and impressive performance and economy, this latest addition is set to be another showroom hit.”

The Ford Focus Zetec S is available now in five-door bodystyle with estate to follow in February 2012, and is offered with a choice of four engines including the 1.6-litre 180PS EcoBoost turbo-charged petrol engine which has a top speed of 138mph, reaches 0-62mph in just 7.9sec and emits only 139g/km CO2. Any Focus Zetec S chosen with this engine or the 1.6-litre 115PS TDCi will carry the ECOnetic Technology badge, as they benefit from auto start-stop, Ford ECO mode, gear shift indicator, active grille shutter and smart regenerative charging.

The 1.6-litre 125PS Ti-VCT petrol and the 2.0-litre 163PS TDCi are also available and can be specified with either manual or PowerShift automatic transmission.

At £18,745 on the road the Focus Zetec S is priced just £1,250 above the equivalent Zetec derivative, which represents outstanding value, as if purchased separately, the additional features would add over £1,700. The Zetec S and Titanium are identically priced so customers can choose either sport or luxury at the same price point.

Options include the technology-laden Driver Assistance Pack which has received several awards, cruise control with Active Speed Limiter and a Zetec S interior pack featuring Inferno Red partial leather, heated front seats, power driver seat, power rear windows and global closing for £800.00.

  • cfu

    gia Agglia poly oraia einai h ekdosi Metal(fiesta) kai akoma pio oraia h syllektikh Centura(fiesta kai focus,gia ta alla modela den exo koitaksei) 
    http://www.ford.co.uk/Cars/Fiesta/Centura

  • το μόνο ωραίο στο καινούριο Focus είναι το εσωτερικό του…
    εξωτερικά με έχει απογοητέυσει!!
    κ είμαι μέγιστος fan της μάρκας

    • Mika

      Emena kyriws o kwlos tou me exei apogohteysei oiktra…Fanaria, teleiwma,ola….
      To mprostino meros trwgetai…

    • κ η μούρη με αυτό τον προφ δύσκολα τρώγεται…
      ευτυχώς στο ST τον άλλαξαν λίγο κ μοιάζει λίγο με Aston Martin…
      όσο για το κώλο…μάπα!!!

    • Sokratis13

      εγω θα ελεγα το αντιθετο…το κανονικο μου αρεσει αρκετα στη μουρη αλλα το ST οχι και τοσο.Καλα απο πισω ειναι απαραδεκτο.Απο μεσα ειναι συμπαθητικο.Παντως το καλυτερο νεο ειναι οι ecoboost  κινητηρες. 

    • Mika

      H maska tou ST einai xalia,exeis dikio..

    • giannis1304

      οι κινητήρες ecoboost είναι οι μοναδικοί euro 6 στην αγορά. και σε σχέση με πολλούς κινητήρες του  ανταγωνισμου, δεν καταναλώνουν λάδι και απαιτούν απλή αμόλυβδη.

      Όμως η μεγαλύτερη καινοτομία που περνάει το focus δεν είναι οι κινητήρες (αυτοί βασίζονται στην τεχνολογία sci που είχαμε δει κάποτε στο mondeo), αλλά η ενεργή γρίλια στην μάσκα! Τι προσφέρει;Βελτιώνει τον αεροδυναμικό συντελεστή, Βελτιώνει την ευστάθεια του αυτοκινήτου, μειωμένη κατανάλωση (μέχρι και 2%), άρα και λιγότερους ρύπους και τέλος γρηγορότερο ζέσταμα κινητήρα μετά από φάση ψυχρής εκκίνησης όπως λέμε.Ο κατασκευαστής του λέει ότι μοιάζει με φτερό αεροπλάνου κατά την προσγείωση!

      http://www.youtube.com/watch?v=fE87WmiEwyI

    • giannis1304

      κάνε μία βόλτα με το καινούριο focus και πολύ ευχαρίστως να το ξανασυζητήσουμε. το γούστο είναι υποκειμενικό. Από κοντά πάντως είναι πολύ πιο όμορφο και πολύ πιο μοντέρνο από αυτά που είχαμε συνηθίσει από την ford.

    • φίλε γιάννη, ξέρω πολύ καλά τι εστί ford…
      εδώ κ 20 χρόνια έχουν περάσει 4 από την οικογένεια…
      το συγκεκριμένο focus δέχομαι ότι έχει πάρα πολύ καλά πράγματα πάνω του…
      απλά με απογοητεύει εμφανισιακά γιατί αν μου άρεσε αυτή τη στιγμή αυτό θα οδηγούσα!!
      κ για μένα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η ομορφιά του αυτοκινήτου…!!

  • giannis1304

    …εμένα πάντως το μυαλό μου πήγε στους κινητήρες Zetec που χρησιμοποιούσε η ford στα fiesta και focus κάποτε.